mh arms?
- cassie_calvinia
- Hero Member

mh arms?
HOU HOM DAAI DIKTE
- Rudie
- Hero Member

Re: mh arms?
Ek gaan my Howa wat sê loop gaar is nou vervang met een van die Mojet lope en dan die 243AI verander na 6mm xc. Ek het nog net goeie goed van die lope en vakmanskap gehoor.
Die pryse is baie goed in vergelyking met die ingevoerde lope. So ek sal maar sien as hy eers op is.
Die pryse is baie goed in vergelyking met die ingevoerde lope. So ek sal maar sien as hy eers op is.
- Pvdw
- Hero Member

Cassie ek het jou gepm. As hy nie daar uitkom nie laat weet my.
- Geno
- Administrator

Soos ek hoor: Maak reg vir beloftes, onbeantwoorde oproepe en lang wagperiodes.
Goed, beter, 6millimeter!
- Francois Marais
- Administrator

Hoor ook maar die stories soos Geno.....maar het n loop van hom op my 243 Ackl......oor die kan ek nie kla nie...
Mooi loop
Francois
Mooi loop
Francois
- cassie_calvinia
- Hero Member

- maxboostsa1
- Sr. Member

Wat het jy daar laat doen dat jy se "Avoid"edwill wrote:Avoid
SAKO 75 SS 30-06
MUSGRAVE 223 MINI 90
BRNO .22
Howa 6XC
MOJET 6.5SAUM
MUSGRAVE 223 MINI 90
BRNO .22
Howa 6XC
MOJET 6.5SAUM
- maxboostsa1
- Sr. Member

Ek het n 6.5x55 Mojet en ek is baie gelukkig… Gaan nou n 284Win ook daar bou.
Het hierdie op sy site gekry. http://accugun.co.za/About_Us.html
We are currently experiencing extremely high call volumes. All our clients are important and we really try and accommodate everyone.
Andre Mojet receives between 30-50 calls per day. Some take 2 minutes (not likely) while the most take between 15 minutes to over 60 minutes. (depending on the story, old hunting tale, previous trip or just simple “guntalk”.)
Sum: There is 1440 minutes per day.
Take an average of 40 calls x 15 minutes each= 600 minutes = 10 hours!
Please try and send a mail with your request or Whatsapp Andre on his private number, if we missed your call.
Het hierdie op sy site gekry. http://accugun.co.za/About_Us.html
We are currently experiencing extremely high call volumes. All our clients are important and we really try and accommodate everyone.
Andre Mojet receives between 30-50 calls per day. Some take 2 minutes (not likely) while the most take between 15 minutes to over 60 minutes. (depending on the story, old hunting tale, previous trip or just simple “guntalk”.)
Sum: There is 1440 minutes per day.
Take an average of 40 calls x 15 minutes each= 600 minutes = 10 hours!
Please try and send a mail with your request or Whatsapp Andre on his private number, if we missed your call.
SAKO 75 SS 30-06
MUSGRAVE 223 MINI 90
BRNO .22
Howa 6XC
MOJET 6.5SAUM
MUSGRAVE 223 MINI 90
BRNO .22
Howa 6XC
MOJET 6.5SAUM
-
edwill
- Sr. Member

Lang storie! Praat met paar ander mense voor jy besluit maak.maxboostsa1 wrote:Wat het jy daar laat doen dat jy se "Avoid"edwill wrote:Avoid
-
seekoegat
- Full Member

Het 'n aksie by hulle gekoop waarmee ek baie gesukkel het, nie goeie na verkoop diens, Aksie het nie gecam nie en boldhandel het afgebreuk.
-
marco
Ek kan nie se ek het ondervinding vsn swak diens by Andre nie want ek het nog geen besigheid met hom gedoen nie... al wat ek wel gehoor het is meer sleg as goed. As n mens eers daai loop gekoop het is jy getroud met hom... so uit my oog punt is sy lope nie soveel meer goedkoop as dieselfde graad pacnor loop nie... ek het nognie van n mens gehoor wat al gesukkel het met n pacnor match grade loop nie... ek sal wnige tyd my geld neersit op so n loop.
-
vossie1
- Hero Member

Pel van my het sy geweer daar laat bou,na n lang gesukkel moet hy nou nog werk laat doen voor die geweer reg gaan wees,hy het ook nog nie sy 308 loop ontvang wat al 8maande terug belowe was dit sal gekoerier word. Nou word hy net sumier geignoreer en gevra wat wil hy in elk geval met die loop doen as hy vir andre in die hande kry. Hy het baie probleme gehaad met diens en met lyk my nou ook vakmanskap. Twee van my neefs het ook van sy roere en sal nooit weer met hom besigheid doen nie.
- Riaan Kriel
- Hero Member

Hier is ook bietjie meer inligting, pluimpies en klagtes....
http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... et#p471163
http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f= ... et#p471163