reamer en die's
- cassie_calvinia
- Hero Member

-
Jean Marais
- Hero Member

Re: reamer en die's
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
- Francois Marais
- Administrator

Gee asb bietjie terugvoer hoe julle PTG se kliëntediens tans ervaar asb.....
- Christo
- Hero Member

Ek het iewers voor November daar bestel en goeie diens gehad. Kan waaragtig nie kla nie. So 4 weke gevat tot in SA.
My misnoë het gekom toe die poskontoor hier half lees en my pakkie Prince Albert toe stuur i.p.v. Prince Alfreds Hamlet. Gelukkig was ons posmeester nie op strike en het hy dit opgespoor.
ps. Hulle sny nie dies nie. Sal vir jou blanks stuur as jy wil hê.
My misnoë het gekom toe die poskontoor hier half lees en my pakkie Prince Albert toe stuur i.p.v. Prince Alfreds Hamlet. Gelukkig was ons posmeester nie op strike en het hy dit opgespoor.
ps. Hulle sny nie dies nie. Sal vir jou blanks stuur as jy wil hê.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- raychell
- Sr. Member

Francois
Hopeloos !!! Wag van Desember, die tracking no vir UPS wat hulle verskaf het werk nie ,vir laaste 2 weke antwoord hulle ook nie my mails nie sal hulle maar moet bel.
Raynie
Hopeloos !!! Wag van Desember, die tracking no vir UPS wat hulle verskaf het werk nie ,vir laaste 2 weke antwoord hulle ook nie my mails nie sal hulle maar moet bel.
Raynie
- Rudie
- Hero Member

Ek wou 6mm Xc reamer bestel. Dit het 3 emails en 2 weke gevat voor hulle my eers geantwoord het. Ek het vrae gevra rondom die freebore ens vir die reamer en die antwoord terug het net gelees.
It will take 6 weeks.
Nie 'n enkele vraag van my was beantwoord nie. Sal maar na een van die ander vervaardigers kyk.
It will take 6 weeks.
Nie 'n enkele vraag van my was beantwoord nie. Sal maar na een van die ander vervaardigers kyk.
- raychell
- Sr. Member

Ek het 'n paar Manson reamers sny net so goed as nie beter en hulle antwoord jou.
Raynie
Raynie
-
muishond
- Sr. Member

Wag al van 27 Jan af vir 2 reamers.
Die laaste maand beantwoord hulle glad nie my e-mails. Ek sal nie weer met hulle besigheid doen nie.
Muishond
Die laaste maand beantwoord hulle glad nie my e-mails. Ek sal nie weer met hulle besigheid doen nie.
Muishond
-
muishond
- Sr. Member

Ek praat van PTG

- raychell
- Sr. Member

My reamers het gister aangekom langste wat ek nog ooit gewag het ,het nog steeds niks van hulle gehoor.
- Kallie Fernhout
- Hero Member

Het in Feb vir my n xc reamer by PTG bestel vandag gekry
-
muishond
- Sr. Member

Dit was seker n groot verrassing, ek hoop myne wag ook in die posbus.