Knipmesbrands
-
Supacow
- Hero Member

Knipmesbrands
Na aanleiding van Beretta se Case verlies vertel bietjie van die brands wat jul verkies en hoekom.
- Dries101
- Hero Member

Knipmesbrands
Case, en veral hulle sodbuster met hoe koolstof staal[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12 ... 2f7040.jpg[/IMG]
Want dan sit ek vir hom olienhout op.
Puma gentleman
Carl schlieper canoe
Buck 55
Kershaw whiskey gap
Daai is almal,mooi klasieke knipmesse
As dit my edc takties kom is daar net een mes
Spyderco paramil 1 of 2
Ek is al deur n chris reeve sebenza en n strider sng.
Want dan sit ek vir hom olienhout op.
Puma gentleman
Carl schlieper canoe
Buck 55
Kershaw whiskey gap
Daai is almal,mooi klasieke knipmesse
As dit my edc takties kom is daar net een mes
Spyderco paramil 1 of 2
Ek is al deur n chris reeve sebenza en n strider sng.
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
-
Finfan
- Hero Member

Re: Knipmesbrands
Enige lekker knipmes - Kershaw, Buck, CRKT, Victorinox
Neil Scholtz
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Enige mes wat ek self skerp gemaak het.
Kershaw, Joseph Rogers, Spyderco en natuurlik my Leatherman Wave. Elkeen het sy plek. My DKW messie op die oomblik is my pikante Lanski. Pas in my broek se geldsakkie en ek kan met hom skeer as dit moet.
Kershaw, Joseph Rogers, Spyderco en natuurlik my Leatherman Wave. Elkeen het sy plek. My DKW messie op die oomblik is my pikante Lanski. Pas in my broek se geldsakkie en ek kan met hom skeer as dit moet.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Williel
- Hero Member

Ek is glad nie n meskenner nie maar sonder die Rooi Victorinox is ek verlore. Dis elke dag deel van my mondering en sonder hom is ek sommer siek, selfs al vlieg ek net van WHK na JHB en hy is in die koffer onder die vliegtuig.
Kan net noem dat ek van altwee my oupas hul Paul Kruger messe het. Met n inbraak onlangs was ek baie meer ontstig as oor ander dinge dat hulle ook weg is maar niemand wou dit vat nie.
Wat meer wil jy he, biltong sny, bier oopmaak en n rooiwyn se kurk trek.
Kan net noem dat ek van altwee my oupas hul Paul Kruger messe het. Met n inbraak onlangs was ek baie meer ontstig as oor ander dinge dat hulle ook weg is maar niemand wou dit vat nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete, Willie
- tripodmvr
- Administrator

My Victorinox nes joune is aldag in my sak. Goeie staal en is skerp genoeg om keel af te sny. Die ander goepertjies rond hom mooi af.Williel wrote:Ek is glad nie n meskenner nie maar sonder die Rooi Victorinox is ek verlore. Dis elke dag deel van my mondering en sonder hom is ek sommer siek, selfs al vlieg ek net van WHK na JHB en hy is in die koffer onder die vliegtuig.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- spekieries
- Hero Member

Ek dink ook die Victorinox messe is oulike dra-messe. Ek sal ook graag 'n Spyderco wil besit. Ek sien S&O het 'n baie goeie prys op 'n SOG mes gehad wat natuurlik ook 'n baie goeie naam het. 'n Mes wat my na aan die hart lê is die "cold steel messe".
Ai soos gewere is messe maar altyd mooi en iets wat 'n man moet hê.
Ai soos gewere is messe maar altyd mooi en iets wat 'n man moet hê.
-
Beretta
- Hero Member

Ek meeste van die brands op die mark maar nog nie n Queen mes brand nie miskien volgende jaar my dogter en skoonseun gaan VSA toe. Ek dra meeste van die tyd n Spyderco police in my sak vir die wis en onwis maar dan nog een gentlemans jewelery in my sak. Ek moet se n blond en mes wen die mes elke keer. Het darem so een of twee Benchmade messe ook D2 tool steel. Sal nooit genoeg messe he nie

- tripodmvr
- Administrator

Ons sal moet begin erken dat die skrefies oë besig is om goeie staal in die vorm van messe op die mark te plaas. Lyk nie aldag te mooi nie, maar by afslag n gebruik sien jy die resultate. Het al selfs 'n R35 mes gehou wat ek vir die slagters wou gee. Die lem is so rats soos wat kan kom.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- spekieries
- Hero Member

My eerste knipmes wat my oom Theo van Winterton vir my gekoop het was 'n mes waarop staan Queen. Praat ons van dieselfde mes Baretta. Neem bietjie fotos en plaas van die interessante messe manne.
-
Beretta
- Hero Member

Die queen is ek op soek na maaf hier in ons land is hy nie daar is baie mod om van te kied
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

Queen messe is baie gesog gewees op hul dag. Ek het n Queen jagmes by n tannie gekry as n geskenk uit die 1960's. Ongelooflike goeie staal gewees.
-
Supacow
- Hero Member

My brands is kershaw puma en spyderco. Het wel so paar original bokers ook. Vandag se pumas is nie die vintage pumas se gehalte. Ek praat nou van die goue reeks. Het n sagte plekkie vir n mooi stockman.
- alecjohnson
- Hero Member

Ek verkies Leatherman! die rede, ek breek myne gereeld omdat ek dit gebruik waarvoor dit nie gemaak is nie! en dan kry ek 'n nuwe.
Ek het eenkeer geweld, en my aard draad klamp gebreek, draai toe die drade om my leatherman en weld aan. Smelt tang punt weg, hen hulle lag en gee my 'n nuwe.
vir 'n mooi mes, kies ek 'n Joseph Rogers
Ek het eenkeer geweld, en my aard draad klamp gebreek, draai toe die drade om my leatherman en weld aan. Smelt tang punt weg, hen hulle lag en gee my 'n nuwe.
vir 'n mooi mes, kies ek 'n Joseph Rogers
-
blaser
- Hero Member

is daai ou paul kruger messe iets werd
-
Beretta
- Hero Member

Remington
Net as jy hulle vir my gee
Net as jy hulle vir my gee
- Philip J
- Hero Member

CRKT saam met my Leatherman Surge vir elke dag se dra.
Ek het so rukkie terug by ou Oom 'n mooi antwoord gehoor vir die manne wat altyd vra of jy bang is en daarom 'n mes dra. Die oom het geantwoord dat hy inderdaad baie bang is....
Bang iemand gee vir hom 'n stukkie biltong en dan het hy nie mes by hom om dit mee te eet nie
Ek het so rukkie terug by ou Oom 'n mooi antwoord gehoor vir die manne wat altyd vra of jy bang is en daarom 'n mes dra. Die oom het geantwoord dat hy inderdaad baie bang is....
Bang iemand gee vir hom 'n stukkie biltong en dan het hy nie mes by hom om dit mee te eet nie
Groetnis
Philip
Philip
- Jake1
- Hero Member

Ek het vandag vir my pa n Kershaw mes gekoop vir kersfees. My pa is nou 72 en hy het nog altyd n lekker mes waardeer. Ek hoop hy hou van hom 
-
Supacow
- Hero Member

Nice one Jake!
Die ouer garde is altyd stout vir n Joseph
Die ouer garde is altyd stout vir n Joseph
-
Chris Swart
- Hero Member

Ek dra elke dag 'n Buck Knipmes, hy sny enigiets van bokse tor biltong.
Maar ek het 'n slegte plekkie vir Victorinox knipmesse, ek het so stuk of 10, wat 'n paar limited editions insluit.
(Ek verkies egter die Buck vit elke dag dra, omdat hy 'n pocket/belt clip het.
Maar ek het 'n slegte plekkie vir Victorinox knipmesse, ek het so stuk of 10, wat 'n paar limited editions insluit.
(Ek verkies egter die Buck vit elke dag dra, omdat hy 'n pocket/belt clip het.