KNALDEMPER OF NIE
- WOLF
- Full Member

KNALDEMPER OF NIE
Manne gee raad asb.
Ek het nou ook vir my n .243 gekoop,maar sit nou met die vraag of n knaldemper sommer van die begin af moet opsit of nie.
Ek weet ek praat nou so in sir Taffie se kraal mbt die .243 maar ek hoorgraag van die manne.
WOLF
Ek het nou ook vir my n .243 gekoop,maar sit nou met die vraag of n knaldemper sommer van die begin af moet opsit of nie.
Ek weet ek praat nou so in sir Taffie se kraal mbt die .243 maar ek hoorgraag van die manne.
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- Francois Marais
- Administrator

Re: KNALDEMPER OF NIE
Wolf
Sit hom sommer van die begin af op, jy sal nie spyt wees nie, daardie paar rand extra gaan jou BAIE ongerief spaar, dis nou ongerief oppi ore.
Mooi loop
Francois
Sit hom sommer van die begin af op, jy sal nie spyt wees nie, daardie paar rand extra gaan jou BAIE ongerief spaar, dis nou ongerief oppi ore.
Mooi loop
Francois
- Gerhard
- Hero Member

Stem saam...Francois Marais wrote: Wolf
Mooi loop
Francois
Sit hom op
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- Wismit
- Hero Member

Sit `n TERMINATOR dadelik op !!!
.22 Barretta
7.65 Tangfolio
9mm STAR
12Br Mossberg
.22 CZ
.303 Lee Enfield
.308 Howa
30-06 Musgrave
7.65 Tangfolio
9mm STAR
12Br Mossberg
.22 CZ
.303 Lee Enfield
.308 Howa
30-06 Musgrave
- WOLF
- Full Member

WismitWismit wrote: Sit `n TERMINATOR dadelik op !!!
PRYS en waar?
WOLF
HOU JOU BEK DAN BLY HY HEEL
- Wismit
- Hero Member

Clarence in Bloemfontein maak hulle, ek het (As ek reg onthou) R900 betaal vir my 30-06 sin. Ek het myne op die internet bestel vanaf "NEO-C".
Daar is verskeie poste oor Terminator knaldempers op die Forum. Gaan soek net bietjie. Al Clarence se besonderhede is daar.
Sy login naam is dan ook: "theterminator".
Doen net gou `n search en jy kry alles wat jy nodig het.
Daar is verskeie poste oor Terminator knaldempers op die Forum. Gaan soek net bietjie. Al Clarence se besonderhede is daar.
Sy login naam is dan ook: "theterminator".
Doen net gou `n search en jy kry alles wat jy nodig het.
.22 Barretta
7.65 Tangfolio
9mm STAR
12Br Mossberg
.22 CZ
.303 Lee Enfield
.308 Howa
30-06 Musgrave
7.65 Tangfolio
9mm STAR
12Br Mossberg
.22 CZ
.303 Lee Enfield
.308 Howa
30-06 Musgrave
- tafjak
- Global Moderator

Wolf
Ek sal een vir my ook saam bestel. Wil nie regtig sonder ene sit nie, hoeka met ietsie besig om weer een te moet h?.
Jy kan maar koop, hoop net daar is iemand wat die draad op die loop kan sit, anders is dit Bloem toe vir jou. Die probleem met Clarence se silencers is dat as jy eers ene het, wil jy nog h?!
Mooiloop
Ek sal een vir my ook saam bestel. Wil nie regtig sonder ene sit nie, hoeka met ietsie besig om weer een te moet h?.
Jy kan maar koop, hoop net daar is iemand wat die draad op die loop kan sit, anders is dit Bloem toe vir jou. Die probleem met Clarence se silencers is dat as jy eers ene het, wil jy nog h?!
Mooiloop
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- theedge
- Hero Member

Stem doen dit somer dadelik
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

- Witpietskiet
- Hero Member

Ek wil net n klip in die bos gooi oor dadelik n knaldemper op sit.....
Is dit nie dalk beter om eers te kyk of die nuwe 243 mooi skiet en alles reg is voor die knaldemper op gesit word nie? Ek weet van die geweer winkels is maar dwars as jy met nuwe geweer daar by hulle aankom wat nie wil skiet nie en daar is al draad en n paar veranderinge aan die geweer gemaak is nie.
Maar ek stem, iewers moet hy op gesit word.
Groete,
Witpietskiet
Is dit nie dalk beter om eers te kyk of die nuwe 243 mooi skiet en alles reg is voor die knaldemper op gesit word nie? Ek weet van die geweer winkels is maar dwars as jy met nuwe geweer daar by hulle aankom wat nie wil skiet nie en daar is al draad en n paar veranderinge aan die geweer gemaak is nie.
Maar ek stem, iewers moet hy op gesit word.
Groete,
Witpietskiet
Jag bly baas.
Groete uit Windhoek
Groete uit Windhoek
-
Stefan764
- Hero Member

my TERMINATOR kom einde Januarie op! Ek kani wag nie!
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
- JPS
- Hero Member

Naand Manne,
Jammer wil nie die post hi jack nie maar wil graag hoor by die manne wat met kd's skiet: hoeveel skop vat die Kd oor die algemeen weg? Nee ek si nie "recoil shy" nie. My sean is agt jaar oud en tans laai ek 75gr Impala punte vir hom in die .303. Ek wil graag oorgaan na 150gr sierra's maar die se terugskop is nog bietjie kwaai vir hom. Sal die KD die antwoord wees? Hoor graag van julle wyse manne. PS. Niks fout met die Impala's nie maar dink die sierra's los bietjie meer ruimte ver fout.
Groete
JP
Jammer wil nie die post hi jack nie maar wil graag hoor by die manne wat met kd's skiet: hoeveel skop vat die Kd oor die algemeen weg? Nee ek si nie "recoil shy" nie. My sean is agt jaar oud en tans laai ek 75gr Impala punte vir hom in die .303. Ek wil graag oorgaan na 150gr sierra's maar die se terugskop is nog bietjie kwaai vir hom. Sal die KD die antwoord wees? Hoor graag van julle wyse manne. PS. Niks fout met die Impala's nie maar dink die sierra's los bietjie meer ruimte ver fout.
Groete
JP
- Foxhound
- Sr. Member

Wolf
Gaan DADELIK bloemies toe en kry daai Terminator pypie op die loop
Ek het van hulle op van 22-250 tot 300WM
Daai is waarde vir geld nie eers te praat van die vakmanskap en kwaliteit wat daarmee gepaartgaande is nie!!!!
Groete
Foxhound
Gaan DADELIK bloemies toe en kry daai Terminator pypie op die loop
Ek het van hulle op van 22-250 tot 300WM
Daai is waarde vir geld nie eers te praat van die vakmanskap en kwaliteit wat daarmee gepaartgaande is nie!!!!
Groete
Foxhound
You miss 100% of the shots you don't take...!!!
- Freddie101
- Hero Member

Manne
Sit maar die kd op. Ek sal nie weer sonder een skiet nie. Ore , Terugskop ens baie beter. Voordele vir my persoonlik baie meer as nadele.
Jps
N terminator(al waarvan ek ondervinding) het vat baie skop weg. Sal hom aanbeveel.
Freddie
Sit maar die kd op. Ek sal nie weer sonder een skiet nie. Ore , Terugskop ens baie beter. Voordele vir my persoonlik baie meer as nadele.
Jps
N terminator(al waarvan ek ondervinding) het vat baie skop weg. Sal hom aanbeveel.
Freddie
yol bolsun
- JPS
- Hero Member

Dankie Freddie. Waardeer die terugvoering.