Ek het so deur my fotos gegaan om fotos van rooiboke te kry met swart op hulle gesigte toe kom ek op die twee fotos af. Klient het die skoot bietjie getrek en die donker het ons gevang toe vind ons die rooibok so die volgende oggend. Nou die plaas is tussen Origstad en Lydenburg in die berge en ja daar is baie luiperde en hienas.
Maar was dit net luiperd of net hiena se kind of dalk albei wat hier gevreet het? Die gras en liggen het dit baie moeilik gemaak om ordentilik spore te sien.
http://i1068.photobucket.com/albums/u448/Frederik_Cocquyt/P9241550_zps15a0ed68.jpg
http://i1068.photobucket.com/albums/u448/Frederik_Cocquyt/P9241551_zps13d3181c.jpg
Luiperd of bruin hiena of albei.
- Frederik
- Hero Member

- BennieO
- Full Member

Re: Luiperd of bruin hiena of albei.
Sou 'n Luiperd nie die karkas in 'n boom ingedra het nie, of selfs die oorblyfsels versteek het nie?
Traditions Vortek .50 (Swartkruit)
Aya 12Br (Swartkruit)
CZ550 Lux 30-06
BRNO .22LR MOD 2
Colt detective .38spl
Gecado mod 50 .177
Aya 12Br (Swartkruit)
CZ550 Lux 30-06
BRNO .22LR MOD 2
Colt detective .38spl
Gecado mod 50 .177
- Frederik
- Hero Member

Bruin hienas is nie regitg 'n gevaar vir luiperd nie en hulle sal net die kos opneem in 'n boom as daar ander is wat die van hulle kan steel. Moet ook in ag neem as jy na die karkas baie vars is en die moontlikheid dat ons die dier weggejaag is groot is toe ons daar aankom.
- gillie
- Hero Member

Sal nou nie juis kan help met identifikasie nie, maar lyk darem asof wat ookal die eetwerk gedoen het, dit mooi gedoen het en die ram vir julle mooi gekuipslag het vir n shoulder mount. 
-
mariusr
- Hero Member

Lyk vir my na morsige eeter? Dink dis bruin hiena maar kan nie net een wees?! Of hele familie jakkies? Daai karkas is darem gevreet moet meer as een dier gewees het? Miskien bosvark ook?
- Pvdw
- Hero Member

Pens mooi eenkant en vel mooi opgerol, is dit nie maar die katfamilie se manier nie. Weet rooikat eet so maar uit die aard van die saak is rooikat nie 'n verdagte hier nie.
- Frederik
- Hero Member

Wat my pla is waar is die agterbene heen hulle was nerens naby te siene nie en dit gee my die idee dat beide luiperd en hiena hier dalk ge-eet het kyk ook hoe die rugwerwel gekraak is. Wat dit ook in elk geval was dit was honger.
-
Tallies
- Jr. Member

Wil saam met Pvdw stem dat dit meer na 'n kat lyk.Sou se^ dat hienas nie net vir die poeding gaan nie maar die ribbes ook skeur.Net bly hier is nie so iets by die skaap nie,anders sou ek nooit geslaap het nie.
Tallies
Tallies
-
JK
- Sr. Member

Lyk vir dalk my meer n strandjutwolf, of hy was dalk laaste daar. Noggie gesien n luiperd vreet so baie op een slag nie, en vreet ook nie somer bene voor die vleis op is nie.