Probleme by die DFO

Post Reply
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Probleme by die DFO

Post by Jean Marais »

Ek wil nou nie myself verder kommentaar lewer oor hierdie onderwerp nie, maar miskien moet manne met aansoeke in die pyplyn maar net kennis neem hiervan. Jy mag dalk weer heelwat langer wag vir jou lisensie as wat jy geduld het, en die rede is :

http://www.pot-shot.co.za/?y=article&co ... 51&langu=1

Nogal kommerwekkend en laat my nogals wonder hoeveel "ingehandigde wapens" nou onwettig die rondte doen.

Groetnis
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
hencohugo
Sr. Member
Sr. Member

Re: Probleme by die DFO

Post by hencohugo »

Dit is seker hoekom as ek bel hulle bly sê my aansoek is in vir "consideration" al vir die afgelope 3 weke. Dit vat gewoonlik net 'n paar dae.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

hencohugo wrote:Dit is seker hoekom as ek bel hulle bly sê my aansoek is in vir "consideration" al vir die afgelope 3 weke. Dit vat gewoonlik net 'n paar dae.
Probeer maar uitvind wat aangaan,myne was nie eers n week for consideration nie toe is hy deur.
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Sako, wanneer is jou lisensie so vinnig deur?
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Ek het twee lisensies gehad vanaf begin April to nou in Junie. Dit lyk egter van die skrywe asof ek die versoek van Gunfree SA gemis het. Ander vriend op die forum sit weer met die feit dat hy en n vriend se lisensie aansoeke op dieselfde dag ingegee is, waar sy vriend s'n nou al goedgekeur is, le syne nou al drie weke by die CFO. Nog nie eers op vir consideration nie.
Veiligheid eerste manne!
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

As ek die artikel reg lees, is dit nog net 'n versoek en nie 'n voldwonge feit dat daar 'n moratorium geplaas is nie.
Aim small, miss small
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Eugene, dit is hoe ek dit ook verstaan. My aansoek le nou al 2 weke by Pretoria. Die aansoek is nog nie deur na considerarion toe nie.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
hencohugo
Sr. Member
Sr. Member

Post by hencohugo »

Ek het nou net weer gebel. Ta sê vir my hy weet nie hoekom dit nog nie klaar is nie, dit kan tot 9 weke neem. Ek het nog nooit so lank gewag nie, hulle is seker maar besig om die probleem uit te sorteer en nou vat dinge langer as 'n paar maande terug.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

FCLoretz wrote:Sako, wanneer is jou lisensie so vinnig deur?
Aansoek vir competency en lisensie ingehandig die 5de mei,lisensie goedgekeur die 30ste Junie.
Dries101
Hero Member
Hero Member

Post by Dries101 »

Waars die "goeie" ou dae. Het 23 maande gewag vir my 404 se lisensie. Julle ouens kla met n wit brood onder die arm (-,
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
hencohugo
Sr. Member
Sr. Member

Post by hencohugo »

Dries101 wrote:Waars die "goeie" ou dae. Het 23 maande gewag vir my 404 se lisensie. Julle ouens kla met n wit brood onder die arm (-,

Hi Dries101

Ek kla nie. Dit vat maar net langer as waaraan ek gewoond is. Ek is baie bly dit vat nie meer so lank as in die "goeie" ou dae nie.

Groete

Henco
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Dries101 wrote:Waars die "goeie" ou dae. Het 23 maande gewag vir my 404 se lisensie. Julle ouens kla met n wit brood onder die arm (-,
Ek het 4 & 1/2 jaar gewag vir my 308 se lisensie.... Moet darem bysê, dit was in daai mal tyd in 2005 toe almal gaan herlisensieer het....
Aim small, miss small
375fanatic
Hero Member
Hero Member

Post by 375fanatic »

ek wag al so 10 jaar vir my 500 Jeffrey sin ek het uiteindelik uitgevind hoekom
1. het nog nie die aansoek ingegee nie
2. ek moet hom nog koop
:laugh: :laugh: :laugh:
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308