Long range Springbok...
-
Charles.308
- Sr. Member

Re: Long range Springbok...
Ek sien op daai afstand en die punt gaan nogsteeds reg deur die bok, ek wonder wat se spoed sal daai punt bok tref, het iemand n idee wat se spoed n .308 140g op 1000meter is?
-
Eugene
- Hero Member

Charles, ek weet nie van 'n 308 nie, maar my 6.5x284 loop nog teen so 1406 ft/s op 1200y.
Aim small, miss small
- Riaan Beeslaar
- Hero Member

Jis ou Henk die manne haal jou darem maar lekker uit hiercassie_calvinia wrote:hahahaPieter Willem Vorster wrote:Gaan kyk in Sutherland. Hulle het groot teleskope wat tot by die sterre kan kyk. Kyk of hulle nie een wil afstaan nie!
oom, dink daai is nog te lig vir henk!!
-
Silent Hunting
- Hero Member

Riaan,
Ja. Gebeur maar as hulle verveeld is. Ledigheid is 'n lelike deng....
Is maar reg, sal kyk wie kry daai 416.
Henk
Ja. Gebeur maar as hulle verveeld is. Ledigheid is 'n lelike deng....
Is maar reg, sal kyk wie kry daai 416.
Henk
CZ 200 PCP, .22 Bruno, .222 BSA, 6mmSLR, 6.5SLR, 22-250 Howa, Paar 6.5 creeds, 9mm CZ P7, ens
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
E-mail: henk@silenthunter.co.za
Tel 0810185444
Facebook: Silent Hunter KD
-
Jakkie 321
- Hero Member

Sjoe sal ook maar moet wag totdat ek eendag groot is..... Lekker man lekker.
Groette
Groette
9.3 x 62mm Mauser
6mm Musgrave
243 Sako Broughton 1/14
22-250 AI Howa 1500 Broughton 1/8
22-250 Howa 1500 Broughton 1/8
9mm Star 30M
.22 Savage
Jakkie 321
Reinhard Hassel
6mm Musgrave
243 Sako Broughton 1/14
22-250 AI Howa 1500 Broughton 1/8
22-250 Howa 1500 Broughton 1/8
9mm Star 30M
.22 Savage
Jakkie 321
Reinhard Hassel
-
Charles.308
- Sr. Member

Eugene as ek reg is op daai spoed gaan n jagpunt nie ifektief oopmaak nie.
- JPS
- Hero Member

Charles,
Juis die rede dat LA Jagters nie premium jagpunte gebruik nie en oor die algemeen 'n sagter punt gebruik.
nosler se nuwe long range accubonds word adverteer dat hy tot met spoed so laag as 1300fps sal oopmaak. Dit gesamentlik met die mooi BC van die koeels is hoekom ons nie kan wag dat hulle hier beskikbaar is nie..
Van hulle site:
"Nosler, Inc. is pleased to announce the release of their new line of AccuBond® Long Range bullets. Developed through a combination of bullet manufacturing techniques that are unique to Nosler, the design of the AccuBond®-LR allows for the highest B.C. possible in a bullet of the same caliber and weight. Designed with an optimum performance window ranging from 3,200fps to 1,300fps, the unique tapered jacket geometry and proprietary bonding process of the AccuBond®-LR allow it to expand rapidly for effective energy transfer and significant tissue damage while retaining sufficient weight to ensure deep penetration into the vitals. The AccuBond® bonding process allows the AccuBond®-LR to perform reliably on game throughout the entire velocity range, eliminating the problem of being “too close” often encountered with other high-B.C. bullets. The high-performance boat-tail, long ogive, and polymer tip combine to make the AccuBond®-LR the sleekest, flattest- shooting, bonded, hunting bullet ever created. The ogive of the AccuBond®-LR is designed to provide excellent accuracy in a wide variety of firearms without the necessity of being loaded close to or in contact with the lands."
Juis die rede dat LA Jagters nie premium jagpunte gebruik nie en oor die algemeen 'n sagter punt gebruik.
nosler se nuwe long range accubonds word adverteer dat hy tot met spoed so laag as 1300fps sal oopmaak. Dit gesamentlik met die mooi BC van die koeels is hoekom ons nie kan wag dat hulle hier beskikbaar is nie..
Van hulle site:
"Nosler, Inc. is pleased to announce the release of their new line of AccuBond® Long Range bullets. Developed through a combination of bullet manufacturing techniques that are unique to Nosler, the design of the AccuBond®-LR allows for the highest B.C. possible in a bullet of the same caliber and weight. Designed with an optimum performance window ranging from 3,200fps to 1,300fps, the unique tapered jacket geometry and proprietary bonding process of the AccuBond®-LR allow it to expand rapidly for effective energy transfer and significant tissue damage while retaining sufficient weight to ensure deep penetration into the vitals. The AccuBond® bonding process allows the AccuBond®-LR to perform reliably on game throughout the entire velocity range, eliminating the problem of being “too close” often encountered with other high-B.C. bullets. The high-performance boat-tail, long ogive, and polymer tip combine to make the AccuBond®-LR the sleekest, flattest- shooting, bonded, hunting bullet ever created. The ogive of the AccuBond®-LR is designed to provide excellent accuracy in a wide variety of firearms without the necessity of being loaded close to or in contact with the lands."
-
Charles.308
- Sr. Member

JPS
Wat dink julle van lapua scenar punte, ek skiet tans met hulle en is heel gelukkig.
155g bthp .308
Wat dink julle van lapua scenar punte, ek skiet tans met hulle en is heel gelukkig.
155g bthp .308
- JPS
- Hero Member

Charles,
Vir papier skiet is die.scenars goed. Hy het ook lekker hoe BC sels hoeer as die Bergers. Nie so groot soos hulle dit.adverteer nie.....Brian Litz het hulle getoets en gevind daar is omtrent 10% verskil in gemete bc teenoor wat hulle adverteer.
Ek weet nie van iemand wat LAJ toepas met die scenars nie. Van wat ek gelees het is die scenars baie hard en sal dus nie aangewese wees nie.
JP
Vir papier skiet is die.scenars goed. Hy het ook lekker hoe BC sels hoeer as die Bergers. Nie so groot soos hulle dit.adverteer nie.....Brian Litz het hulle getoets en gevind daar is omtrent 10% verskil in gemete bc teenoor wat hulle adverteer.
Ek weet nie van iemand wat LAJ toepas met die scenars nie. Van wat ek gelees het is die scenars baie hard en sal dus nie aangewese wees nie.
JP
-
Charles.308
- Sr. Member

Hi JPS
Wat gebruik jy tans en wat prys die punte per 100.
Dankie
Wat gebruik jy tans en wat prys die punte per 100.
Dankie
- JPS
- Hero Member

Hi,
Ek gebruik sierra matchkings. Die manne wat nou lang afstand jag skiet oor die algemeen met die hornady Amax punte van wat ek gesien het. As jy gaan kyk op Longrangehunting forum sal jy sien die manne daar is baie lief vir die sierra match kings. In die 308 155gn klas wen die scenars die bergers.en die smk koeels. Die Smk is 3de uit die drie wat BC betref maar die manne gaan nog steeds vir hom. Ek kyk na die Berger VLD en hybrid koeels in 140gn asook die Smk 142 gn koeels vir.die 260 Tikka T3 Sporter Hulle doen verskriklik goed in my skiet partner se T3 Sporter en veral omrede Hornady heelwat van die Amax punte nou nie gaan vervaardig vir 'n onbepaalde tydperk nie help dit nie vir my om nou met hulle te gaan nie.
PS. Jammer Polla oor die hijack van die topic.
Groete
JP
Ek gebruik sierra matchkings. Die manne wat nou lang afstand jag skiet oor die algemeen met die hornady Amax punte van wat ek gesien het. As jy gaan kyk op Longrangehunting forum sal jy sien die manne daar is baie lief vir die sierra match kings. In die 308 155gn klas wen die scenars die bergers.en die smk koeels. Die Smk is 3de uit die drie wat BC betref maar die manne gaan nog steeds vir hom. Ek kyk na die Berger VLD en hybrid koeels in 140gn asook die Smk 142 gn koeels vir.die 260 Tikka T3 Sporter Hulle doen verskriklik goed in my skiet partner se T3 Sporter en veral omrede Hornady heelwat van die Amax punte nou nie gaan vervaardig vir 'n onbepaalde tydperk nie help dit nie vir my om nou met hulle te gaan nie.
PS. Jammer Polla oor die hijack van die topic.
Groete
JP
- Hein22
- Hero Member

Baie mense wat ek al mee gepraat het beweer dat silencer akkuraatheid verbeter, nie net agv minder recoil nie maar dat die gasse meer eenvormig rondon die koeël versprei, veral as jou kroon nie mooi gesny is nie. Ek dink meer die rede hoekom langafstand skieters KD vermy is die mirrage wat pla wanneer hy warm word. Ek is egter nie 'n ekspert nie, dit is maar net wat ek hoor..303 wrote:Ek sien die ou het n kd op sy geweer was daar nie gese dat n kd langafstand akuraatheid beinvloed nie?
-
KalahariKlong
- Hero Member

Baie goed geskiet daar. Weet verseker dat daar dae se voorbereiding en harde werk agter die skerms gebeur.
Ek glo dat Hornady se AMax reeks uitstekend is vir hierdie doel. Dit beskik oor 'n baie goeie BC is lekker sag en as jy hulle gaan weeg is die afwyking in 'n "batch" regtig minimaal in vergelyking met enige ander top produk.
Die 162gn verrig regtig wonders uit my 7x64 en dit is vir my baie hartseer dat hornady produksie tydelik gestaak het op die produk.
Groete
KK
Ek glo dat Hornady se AMax reeks uitstekend is vir hierdie doel. Dit beskik oor 'n baie goeie BC is lekker sag en as jy hulle gaan weeg is die afwyking in 'n "batch" regtig minimaal in vergelyking met enige ander top produk.
Die 162gn verrig regtig wonders uit my 7x64 en dit is vir my baie hartseer dat hornady produksie tydelik gestaak het op die produk.
Groete
KK
- Doomslayer
- Full Member

Net so stukkie inligting: Die skut "hititatlongrange" is 'n bekende Protea Bisley skut wat ons al internasionaal verteenwoordig het (en sover ek weet meestal onder die top manne van S.A. was).
So van skiet verstaan hy waarskynlik so bietjie meer as die res van ons (en ek sluit definitief myself hierby in!).
Dit is voorwaar welgedaan - onthou dis first round cold bore hits meestal op daardie afstande.
So van skiet verstaan hy waarskynlik so bietjie meer as die res van ons (en ek sluit definitief myself hierby in!).
Dit is voorwaar welgedaan - onthou dis first round cold bore hits meestal op daardie afstande.
-
PWV
- Hero Member

Die res van ons!!? Dit impliseer almal wat hierdie post lees. Ja, hy weet verseker meer as ek, en ek admireer hom, maar onthou net hier op die forum is baie ouens wat net soveel of dalk meer weet!Doomslayer wrote:Net so stukkie inligting: Die skut "hititatlongrange" is 'n bekende Protea Bisley skut wat ons al internasionaal verteenwoordig het (en sover ek weet meestal onder die top manne van S.A. was).
Sorry Hititatlongrange, gladnie bedoel om jou te na te kom nie! Ek stel maar net feite.
Groetnis
-
Eugene
- Hero Member

Oom Pieter, teoretiese kennis is een ding, maar praktiese toepassing daarvan, is 'n hele ander ballgame... Peet het al internasionaal deelgeneem en SA daar verteenwoordig, hoeveel manne uit die 2500 lede het dit al gedoen? Dan is die man mos darem 'n trappie hoër as die normale naweekskut, myself ingesluit? Dit is hoe ek die "feite" sien....
Aim small, miss small
- Geno
- Administrator

Oom Pieter,
Hoeveel ander forumlede was al 10de in die wêreld, en die beste skut in SA op 'n F-Klas wêreld kampioenskap?
http://www.icfra.co.uk/USERIMAGES/2005- ... nship2.pdf
Kyk gerus op bl.18. No.10
Hoeveel ander forumlede was al 10de in die wêreld, en die beste skut in SA op 'n F-Klas wêreld kampioenskap?
http://www.icfra.co.uk/USERIMAGES/2005- ... nship2.pdf
Kyk gerus op bl.18. No.10
Goed, beter, 6millimeter!
-
PWV
- Hero Member

Heeltmal reg, Eugene. Soos ek gesê het, wil ek gladnie Peet se praktiese en teoretiese kennis in twyfel trek nie. Ek het ook gemeld dat ek sy vermoëns bewonder.Eugene wrote:Oom Pieter, teoretiese kennis is een ding, maar praktiese toepassing daarvan, is 'n hele ander ballgame... Peet het al internasionaal deelgeneem en SA daar verteenwoordig, hoeveel manne uit die 2500 lede het dit al gedoen? Dan is die man mos darem 'n trappie hoër as die normale naweekskut, myself ingesluit? Dit is hoe ek die "feite" sien....
As Peet dan al skut is wat hieroor beskik, en die prestasies behaal het, vra ek nederig om verskoning.
- douw
- Hero Member

Doomslayer wrote:Net so stukkie inligting: Die skut "hititatlongrange" is 'n bekende Protea Bisley skut wat ons al internasionaal verteenwoordig het (en sover ek weet meestal onder die top manne van S.A. was).