RSA Target of Match rifle??

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Post Reply
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

RSA Target of Match rifle??

Post by Dries Skiet »

Weet julle manne daar is twee RSA enkelskoot modelle, nl Target rifle en Match rifle? Ek is gelukkig genoeg om een van elk te besit. Ek het ook nog die oorspronklike katalogus van Musgrave met al die speks daar in. Sal dit nou nou opsit FYI.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Re: RSA Target of Match rifle??

Post by 243Songdaug »

Dankie vir die Inligting - Ek het dus 2 Match modelle! Ek dag nog altyd dat dit maar net verskillende lope en verskillende kolwe is op dieselfde model wapen.
swc-tr
Hero Member
Hero Member

Post by swc-tr »

Hierdie is maar bemarking foefies op sy beste, hulle gebruik dieselfde aksie, net 'n facelift tov die kolf!
Arno C
Newbie
Newbie

Post by Arno C »

Dries Skiet

Baie interresante inligting. Jy nie sulke artikels omtrent die rsa 7.62 met die magasynkaste nie?

Groete

Arno
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

Dankie Dries, ek het ook so 'n "Target" model
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Interresand, Dankie Dries. Is daar n spesifieke rede hoekom die swivels so naby aan mekaar sit so aan die voorkant van die kolf?
Veiligheid eerste manne!
DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Post by DawieKotze »

BRNO .06 (Pierre) wrote:Interresand, Dankie Dries. Is daar n spesifieke rede hoekom die swivels so naby aan mekaar sit so aan die voorkant van die kolf?
Pierre - die skakels is so geplaas om die spesifieke geweerbande vir skyfskiet te pas. Die geweer word dan baie meer in die skouer in vas getrek. Gewone skakels se plasing is ten doel om die geweer te dra oor die skouer, terwyl hierdie spesifiek vir 'n skyfskiet band geplaas is.
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

madako wrote:
BRNO .06 (Pierre) wrote:Interresand, Dankie Dries. Is daar n spesifieke rede hoekom die swivels so naby aan mekaar sit so aan die voorkant van die kolf?
Pierre - die skakels is so geplaas om die spesifieke geweerbande vir skyfskiet te pas. Die geweer word dan baie meer in die skouer in vas getrek. Gewone skakels se plasing is ten doel om die geweer te dra oor die skouer, terwyl hierdie spesifiek vir 'n skyfskiet band geplaas is.
Dankie. Ek het vermoed dit kan so iets wees, maar wou net seker maak.
Veiligheid eerste manne!
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

swc-tr wrote:Hierdie is maar bemarking foefies op sy beste, hulle gebruik dieselfde aksie, net 'n facelift tov die kolf!
Die aksies, loop en kolf verskil. Target aksie boute maak vas agter sneller, Match voor sneller, Loop op Target is hammer rifled en Match is button rifled, kolf op Match is duidelik van beter gehalte.
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Het net Model 80.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Alwin
Hero Member
Hero Member

Post by Alwin »

Die mod 80 is opgevolg deur die mod 83 en later die mod 90. Al 3 is basies maar 'n kopie van die Winchester mod 70 (NA '64). Hulle was ook beskikbaar in "Light" modelle, met 22" loop.
Daan Els
Full Member
Full Member

Post by Daan Els »

Sjoe, nee ek verskil. Ons het in die ontwerp fase wel na verskeie fabrikate gekyk en al wat ons van die Win beindruk het was sy veiligheidsknip en dit is al, kyk gerus mooi na die twee!
Mooi bly
Daan
Alwin
Hero Member
Hero Member

Post by Alwin »

O, dankie Oom Daan. Ek was daai tyd maar net 'n tjokkertjie. Wys vir ons al die verskille uit asb? Sou graag wil leer.
Post Reply