H2O Volume vir QL

Anything regarding this program here/alles rakende die program hier.
Post Reply
Kallie Fernhout
Hero Member
Hero Member

H2O Volume vir QL

Post by Kallie Fernhout »

Dus nou n dom vraag maar wil net seker maak. As julle manne H2O Volume meet vir berekining van node spoed vir QL is dit met n klaar gevuurde dop nie na hy genecksize is nie as ek reg is? en volgende vraag as jy hom vul met water maak jy hom gelyk vol of so vol dat die drippel half so n bogie op die dop maak d.w.s oorlopend vol? die rede hoekom ek die vraag vra op n klein doppie maak die bogie nogal n verskil op die gn volume!

groete Kallie
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Re: H2O Volume vir QL

Post by BRNO (Pierre) »

Hy moet net gelyk vol wees aan die bokant.
Veiligheid eerste manne!
Kallie Fernhout
Hero Member
Hero Member

Dankie Brno.

Sommer gou n ander vraag ek het die selfde model 243 en 30-06 as jy 243 is ook 88 en 30-06 is 91 watter aksies het die 2 gewere op en weet jy dalk of boyds kolwe maak vir hulle
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Gooi druppel sunlight in die water, dit verlig die oppervlak spanning dan lê die water sommer so mooi plat teen die nek se bek.
Last edited by Carl on Tue Jul 16, 2013 11:33 am, edited 1 time in total.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Kallie wrote:Dankie Brno.

Sommer gou n ander vraag ek het die selfde model 243 en 30-06 as jy 243 is ook 88 en 30-06 is 91 watter aksies het die 2 gewere op en weet jy dalk of boyds kolwe maak vir hulle
Jy moet nou nie moeilike vrae kom vra nie ;D Ek dink my nil kwes het die Zkk600 en die .243 weet ek het die Zkk601 op. Ek wag vir die nil kwes se nuwe glase, dan wil ek verseker seker maak. Daar is sover ek weet nie reeds ge inlette Boyds vir die Brno's nie, maar sover ek verstaan kan jy n ge uninlette kolf bestel, en n geweer smt kan hom pasmaak. Ek praat regtig hier onder korreksie.

Het jy die standaard kolwe op jou gewere, of die classic met die donker punt ens.?
Veiligheid eerste manne!
Kallie Fernhout
Hero Member
Hero Member

die kwes het standaard op en die 243 die een van daai mooi donker kolwe, wil nie kwes ander loop opsit so soek ander kolf dankie vir jou raad waardeer die inset
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Kallie wrote:Dankie Brno.

Kallie, ek kan nou bevestig dat my .30-06 op n Zkk600 aksie gebou is, en die .243 op die Zkk601.
Veiligheid eerste manne!
Kallie Fernhout
Hero Member
Hero Member

Dankie BRNO vir die terugvoer waardeer
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Kan julle dalk 'n foto van die water in die dop plaas, want ek het al agtergekom dis nie so simplisties om die meniskus identies in al die doppe te kry nie.
Groete,
JHN
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Pille »

Hier is 'n foto van 'n dop met water. Dis is wel water in die gevrieste toestand.... ;)

Jy's heeltemal reg, dis nie so maklik om hulle die heeltyd dieselfde te gooi nie, veral nie later die aand nie..... "twee vingers" is relatief.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Piet Pille on Wed Jul 24, 2013 4:08 pm, edited 1 time in total.
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Pieter jou ou bogger,
Ek maak die post met verwagting oop vir die reaksie, net om agter te kom ek is met 'n slap riem gevang... :-[ :-[ :-[
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Pille »

Johan Nel wrote:Pieter jou ou bogger,
Ek maak die post met verwagting oop vir die reaksie, net om agter te kom ek is met 'n slap riem gevang... :-[ :-[ :-[
Skuus Johan, kon myself nie keer nie.....
gedog dit sal so bietjie kleur by die "klein Saterdag" voeg.
Jammer vir die hijack1 ;) :laugh:
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Gelykvol beteken die water moet horisontaal tussen die rande van die bek wees. Dit is nie so maklik om dit so te kry nie - gebruik 'n spuitnaald om min op 'n slag by te voeg.
Post Reply