Lands
-
johan
- Sr. Member

Re: Lands
Projag
Jys te slim vir my
n Geweer wat behoorlik gepak is op pilare of blok gee amper nie om wat jy hom voer nie.
Ek het gister dit weer waargeneem met die edele Sir se slingervel
...oorgeslaan van 65v-max na 75v-max sonder om te raak aan daai yster.........ongelooflik!
Pak of laat pak maar jou roer behoorlik....."konstante akuraatheid het n prys...Dirk"
Jys te slim vir my
n Geweer wat behoorlik gepak is op pilare of blok gee amper nie om wat jy hom voer nie.
Ek het gister dit weer waargeneem met die edele Sir se slingervel
Pak of laat pak maar jou roer behoorlik....."konstante akuraatheid het n prys...Dirk"
"Craftsmanship is a combination of knowledge on how to use tools and of skill with the hands."
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

PROJAG:
Nou maak jy my kopwurms weer teen topspoed rondhol..
jy sallie kan wag vir daai dop nie.....jy sal moet verduidelik...
Ek is honger vir daai info.....LAAT WAAI plz...
Nou maak jy my kopwurms weer teen topspoed rondhol..
jy sallie kan wag vir daai dop nie.....jy sal moet verduidelik...
Ek is honger vir daai info.....LAAT WAAI plz...
Shoot straight and tell the truth!
-
projag
Jacq
Let wel ek s?: heelwaarskynlik.
Verder verwys ek na optimum.
Die dop help met die oortuiging. Die ou wat sy dop die beste kan vat wen die argument.
Het jy al gewonder wanneer die kruit wat jy laai als uitgebrand is -- gebeur dit wanneer die koe?l nog in die loop is, of nie en hoe stel jy dit vas?
Watter effek het jou ladings op jou trajek? wat is die verskil?
Wat is jou produktiewe optimum?
Gee daai wurms werk
Let wel ek s?: heelwaarskynlik.
Verder verwys ek na optimum.
Die dop help met die oortuiging. Die ou wat sy dop die beste kan vat wen die argument.
Het jy al gewonder wanneer die kruit wat jy laai als uitgebrand is -- gebeur dit wanneer die koe?l nog in die loop is, of nie en hoe stel jy dit vas?
Watter effek het jou ladings op jou trajek? wat is die verskil?
Wat is jou produktiewe optimum?
Gee daai wurms werk
- jaracal
- Administrator

Projag
Die program Quickload gee al daai antwoorde. Raynie gebruik dit en is dit nogal werklik finominaal hoe naby aan die snelheid ens die program kom met die insette wat jy invoer en die werklikheid. My dasher bv was die voorspelling binne enkele voet/sek akkuraat.
Groete
Heinrich
Die program Quickload gee al daai antwoorde. Raynie gebruik dit en is dit nogal werklik finominaal hoe naby aan die snelheid ens die program kom met die insette wat jy invoer en die werklikheid. My dasher bv was die voorspelling binne enkele voet/sek akkuraat.
Groete
Heinrich
Vegetarian is an old Bushman word for bad hunter
-
johan
- Sr. Member

Hein
Jou olifantjag kursus op Spitskop het jy suksesvol met die volgende bewapening voltooi;
.720 Pidersoli dubbel
1000gr koniese loodkoel
170gr Wano FFg swartkruit
Dis egter die edele Sir wat met lof geslaag het met n lading van 200gr Sannadex P
Sir het dit onmiddelik ontken maar ek en Hein het persoonlik waargeneem hoe die ou een en n half tree moes terugtree
......jy kan maar mooi groot en sterk ook wees.....daai ding druk jou terug....en jy moet klou vir al wat jy werd is anders is dit uit jou hande uit 
Daar is reeds n opvolgkursus geboek en as ek reg verstaan sal daar n lemoenman ook teenwoordig wees.
Jou olifantjag kursus op Spitskop het jy suksesvol met die volgende bewapening voltooi;
.720 Pidersoli dubbel
1000gr koniese loodkoel
170gr Wano FFg swartkruit
Dis egter die edele Sir wat met lof geslaag het met n lading van 200gr Sannadex P
Sir het dit onmiddelik ontken maar ek en Hein het persoonlik waargeneem hoe die ou een en n half tree moes terugtree
Daar is reeds n opvolgkursus geboek en as ek reg verstaan sal daar n lemoenman ook teenwoordig wees.
"Craftsmanship is a combination of knowledge on how to use tools and of skill with the hands."