ASE UTRA silencers
-
kopskoot
- Hero Member

ASE UTRA silencers
Het iemand enige kennis of ondervinding van die silencers.
Blykbaar net die ding, vir my 300 win & 338 Lapua TRG's
http://www.aseutra.fi/s-series-sl7-bl-suppressor
Blykbaar net die ding, vir my 300 win & 338 Lapua TRG's
http://www.aseutra.fi/s-series-sl7-bl-suppressor
- Geno
- Administrator

Re: ASE UTRA silencers
Ronnie,
Nie stiller as 'n Terminator nie.
Pel van my het 'n Ase Utra op sy .270. Ek stuur jou sy nommer dan praat jy sommer self met hom.
Nie stiller as 'n Terminator nie.
Pel van my het 'n Ase Utra op sy .270. Ek stuur jou sy nommer dan praat jy sommer self met hom.
Goed, beter, 6millimeter!
-
kopskoot
- Hero Member

Geno
Die terminator gaan nie hou, op die Lapua nie
Die terminator gaan nie hou, op die Lapua nie
- Geno
- Administrator

-
kopskoot
- Hero Member

Kan nie regtig se nie, dink maar net die ding is dalk bietjie rof op 'n silencer.
Sal wel help as die Terminator sal werk. Ek kan 8 van hulle koop vir die prys van daai ASE ULTRA
Sal wel help as die Terminator sal werk. Ek kan 8 van hulle koop vir die prys van daai ASE ULTRA
- grumpy
- Hero Member

Moet saam Geno stem. Ek het my Terminator en nog nie een sekond probleem gehad nie en doodstil op my 30-06.
Wat is die rede dat jy dink hy sal nie hou?
Dit is een moewiese goeie kwaliteit KD en sal hom enige tyd aanbeveel vir enige kaliber.
Wat is die rede dat jy dink hy sal nie hou?
Dit is een moewiese goeie kwaliteit KD en sal hom enige tyd aanbeveel vir enige kaliber.
- JPS
- Hero Member

Kopskoot ek gaan ook stem vir die Terminator maar daar is seker moontlikheid dat daar seker een van die baffels kan loskom.
Ek sal daarvoor indien jy meer solid tipe soek ook na Andre mojet se knaldempers kyk. Die baffles en kd binne is gemasjien uit soliede stuk metaal dus kan hulle nooit loskom nie.
Ek moet se alhoewel ek 3 terminators het en baie tevrede is gaan ek definatief een van Andre se KD's probeer. Hulle is baie ligter as die Terminators. Andre reken hy gaan KD bou vir die .416 barret so ek goo niedaar is problem vir een op 338 Lapua nie.
Mooiloop
JP
Ek sal daarvoor indien jy meer solid tipe soek ook na Andre mojet se knaldempers kyk. Die baffles en kd binne is gemasjien uit soliede stuk metaal dus kan hulle nooit loskom nie.
Ek moet se alhoewel ek 3 terminators het en baie tevrede is gaan ek definatief een van Andre se KD's probeer. Hulle is baie ligter as die Terminators. Andre reken hy gaan KD bou vir die .416 barret so ek goo niedaar is problem vir een op 338 Lapua nie.
Mooiloop
JP
- G-force
- Hero Member

My .338 se bek is stil gemaak deur n Numenor KD en hy hou goed.Hy is wel sterker gebou as die kleiner kalibers se KD's.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
-
Sako75
- Hero Member

Ek het 'n Ase Utra vir my TRG gekoop maar kan nog nie terugvoer geen want ek het die geweer nog nie.
-
kopskoot
- Hero Member

Manne
Ek het toe uiteidelik my Ase Utra gekry en gaan toets. Vir die eerste keer is dit nou n plesier om die 338LM te skiet.
Geen skokgolf wat jou oë laat traan, met die skoot nie. Recoil is ook minder as met die muzzle break!.
Groete
Ronald
Ek het toe uiteidelik my Ase Utra gekry en gaan toets. Vir die eerste keer is dit nou n plesier om die 338LM te skiet.
Geen skokgolf wat jou oë laat traan, met die skoot nie. Recoil is ook minder as met die muzzle break!.
Groete
Ronald
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

Lekker Ronald
Ek het nou die dag n 338 geskiet met clamshell muzzle break. Skop soos n 243.
Dis darem n esier om daai 338 te skiet as hy so bietjie getem is.
Ek het nou die dag n 338 geskiet met clamshell muzzle break. Skop soos n 243.
Dis darem n esier om daai 338 te skiet as hy so bietjie getem is.