Dis great laat weet hoe hulle skietDWB wrote:Ek en Oom Kobus het nou lekker gepraat en my eerste 100 286gr PH Solids gaan binnekort in die pos wees!
Dis lekker om goeie kwaliteit solids te kan kry teen helfte van die prys van die meer populere fabrikate
"Nuwe" Impala PH Solids
- Flip Nel
- Hero Member

Re: Re:
-
Wouter Roets
- Administrator

Re:
Hallo Manne
Net vir die rekord dink ek hierdie is n great produk en verseker een van die solids wat aan die meeste kreteria voldoen teen n goeie prys om alles te kroon. Welgedaan Kobus en span en ons hoop van harte die produk se verkope vaar goed.
Groetnis
Wouter
Net vir die rekord dink ek hierdie is n great produk en verseker een van die solids wat aan die meeste kreteria voldoen teen n goeie prys om alles te kroon. Welgedaan Kobus en span en ons hoop van harte die produk se verkope vaar goed.
Groetnis
Wouter
- Wismit
- Hero Member

Wouter Roets wrote:Hallo Manne
Groetnis
Wouter
-
Wouter Roets
- Administrator

Re:
Wismit
Hierdie is n heel ander produk vir n ander aplikasie as die een wat ons in n ander draad bespreek het. Fokus ou maat!
Groetnis
Wouter
Hierdie is n heel ander produk vir n ander aplikasie as die een wat ons in n ander draad bespreek het. Fokus ou maat!
Groetnis
Wouter
- tau
- Hero Member

Re:
Ek het .375 300gr Impala's gekry vir my Ruger. Voor iemand gil, ek wil nie iets jag nie, maar ek dink die koste maak die koeels werklik lekker vir oefen en daai buffel wat my dalk mag storm as ek by spar aangaan.
Kort net begin lading vir S355
Kort net begin lading vir S355
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- Frederik
- Hero Member

Re:
Tau, ek gebruik die 270gr Impalas en is baie gelukkig met hulle skiet van duiker tot olifant met een lading ! Ek het nie 'n lading vir die 300gr nie maar kyk of jy so rondom 2450 fps kan kry met hulle. Genoeg spoed en jy gaan lekker penetrasie kry met hulle.
-
Stefan764
- Hero Member

Oom Kobus het tog besluit om hierdie 300gr 375 solid op die winkelrakke te sit! Het laasweek met hom bevestig. Nou maar net bietjie geduldig wees, eks nie seker presies wanneer dit gaan wees nie.Stefan764 wrote:Hallo manne
Ek het vandag met oom Kobus gesels. Om verskeie redes gaan die koeels nie winkelrakke toe nie en ek verstaan sy redes 100%
Hy het wel vir my gese daar is baie voorraad by hom en hy verkoop dit direk aan die manne wat soek, julle kan hom direk kontak op impalabullets@icon.co.za
Ek het n klomp van die 375 300greiners gelaai, wag nou net dat die regte geleentheid hom voordoen...
Groete
Stefan
Stef
-
Stefan764
- Hero Member

Eish, skoon vergeet van die een! Hier is hy nou:Stefan764 wrote:Gaan julle netnou n foto opsit van n 500gr Impala deur n 60cm kameelboom in n sandduin in. Nogals impressive...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/55333818/impala%20solid%20500gr.JPG
Let op die spiral merke wat die boom op die koeel gelos het. Min dinge harder as n ou Kameelboom....
Groete
Stefan
- tau
- Hero Member

Re:
http://jaracal.com/viewtopic.php?f=105& ... &start=125
Hulle werk mooi Stafan(al wag ek steeds vir jou herlaai data). Nou kort ek net tyd, geld, en vernuf dan skiet ek 'n Olikrokenosterpikkestruisvoel.
Hulle werk mooi Stafan(al wag ek steeds vir jou herlaai data). Nou kort ek net tyd, geld, en vernuf dan skiet ek 'n Olikrokenosterpikkestruisvoel.
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- tau
- Hero Member

Re:
tau wrote:Ok ek het die 300gr Impala's gaan skiet. Kon nie die TPl langer as 83.8mm kry nie, aangesien die matrys en press my nie toegelaat het om die setter op die bokant van die Redding die nog uit te stel nie. nie, en ek bang was as ek die doppe nog dieper stel gaan ek die nekke donuts druk.
http://i1091.photobucket.com/albums/i399/Anvilracing/IMG_4596_zpsc4149bd0.jpg
http://i1091.photobucket.com/albums/i399/Anvilracing/IMG_4597_zps67311fe6.jpg
http://i1091.photobucket.com/albums/i399/Anvilracing/IMG_4598_zps66e18abe.jpg
So ek dink nie ek gaan 2400fps haal nie, maar die 69.5 gr lading werk mooi en konstant. Die recoil is ook heel hanteerbaar met die ladings. Ek is verlief op die roer en vir die bos en sub 100m is ek reg.
Sommer gele en skiet vanf my benchrest stand.
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- DWB
- Hero Member

Re:
Manne, hoe lank is daai 300gr in vergelyking met normale 300gr loodkern koeels?
Ek het laat die oom vir my 286gr draai en hulle is 7mm langer as 'n standaard 286gr koeels
Ek het laat die oom vir my 286gr draai en hulle is 7mm langer as 'n standaard 286gr koeels
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Overkill is underrated!
- tau
- Hero Member

Re:
VREK lank. My die se stelskroef bo moes ek helemal uitdraai en toe die dop ook nie helemal laat bottom teen die die se nek nie. Ek kon ook nie my TPL langer as 83.5mm maak nie, terwyl my ander patrone 84mm is.
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- DWB
- Hero Member

Re:
As die koeels so lank is, wat dink julle manne gaan hulle op wild maak as die paw paw die fan strike?
Daai voorste as is so lank ek is bang hy gaan buig?
Ek het ook vreeslik gesukkel om die voorgestelde spoed op hulle te kry. Sien Stefan sin was ook heelwat laer as wat hy gehoop het dit gaan wees.
Ek dink in die groter kalibers kan dit dalk beter gaan.
Daai voorste as is so lank ek is bang hy gaan buig?
Ek het ook vreeslik gesukkel om die voorgestelde spoed op hulle te kry. Sien Stefan sin was ook heelwat laer as wat hy gehoop het dit gaan wees.
Ek dink in die groter kalibers kan dit dalk beter gaan.
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
-
Stefan764
- Hero Member

Re:
Deon jou CZ behoort nie n problem met vryboor te he nie? Of hoekom is die vraag?
As jy n Impala buig op n dier vreet ek my stel CAT bootse op. Dai een wat ek hier bo geskiet het deur die boom hardloop seepglad op n spiel, 100% konsentries. Al een wat ek nog kon buig was op 5m in n grondwal vol klip in. En sy neus het meer platgedruk as wat die shaft gebuig het. So om jou te antwoord, NEE, moenie worry lat hulle gaan buig met jag nie.
Groetnis
As jy n Impala buig op n dier vreet ek my stel CAT bootse op. Dai een wat ek hier bo geskiet het deur die boom hardloop seepglad op n spiel, 100% konsentries. Al een wat ek nog kon buig was op 5m in n grondwal vol klip in. En sy neus het meer platgedruk as wat die shaft gebuig het. So om jou te antwoord, NEE, moenie worry lat hulle gaan buig met jag nie.
Groetnis
- DWB
- Hero Member

Re:
Ja Stefan, dis nie 'n vryboor issue nie.
Wonder maar net oor hoe hy gaan stabiliseer.
Teen 37mm is dit geensins 'n kort koeel nie.
Het nou 260gr GS Customs bestel en sal maar beide toets.
Maar dit is virseker 'n goeie produk teen 'n nog beter prys!
Gaan nog die oom se arm draai vir hulle in 404 (.423) ook.
Wonder maar net oor hoe hy gaan stabiliseer.
Teen 37mm is dit geensins 'n kort koeel nie.
Het nou 260gr GS Customs bestel en sal maar beide toets.
Maar dit is virseker 'n goeie produk teen 'n nog beter prys!
Gaan nog die oom se arm draai vir hulle in 404 (.423) ook.
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
-
ZKK
- Hero Member

Re:
Goeie naand manne
Ek krap hier weer n ouerige post uit.
Ek wil hierdie 300gr Impala's laai saam met 300gr Rhino's in my CZ
Het iemand nie dalks ladings wat hierdie twee koele mooi die selfde POI gee nie?
Ek weet dit sal seker verskil van geweer tot geweer, maar dit behoort n goeie vertrek punt te wees.
Groete
Ek krap hier weer n ouerige post uit.
Ek wil hierdie 300gr Impala's laai saam met 300gr Rhino's in my CZ
Het iemand nie dalks ladings wat hierdie twee koele mooi die selfde POI gee nie?
Ek weet dit sal seker verskil van geweer tot geweer, maar dit behoort n goeie vertrek punt te wees.
Groete