Ironies !!!
- Wielie Waps
- Hero Member

Ironies !!!
Eugene het gehou van SKIET - toe STEEK hulle hom.
Lolly het gehou van STEEK - toe SKIET hulle hom.
Lolly het gehou van STEEK - toe SKIET hulle hom.
Geroer-nie geskud nie
- BLOK
- Hero Member

Re: Ironies !!!
Blykbaar gaan tiger woods al sy voorade by die boedel koop, dis glo n goeie manier om vir SARS geld weg te steek.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
- Yalair
- Hero Member

Drinks special at Teazers: first 15 shots are free!
- Christo
- Hero Member

Soos Malema se toast nYalair wrote: Drinks special at Teazers: first 15 shots are free!
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
-
tafjak
Ek wil net ietsie vertel en gebruik sommer hierdie topic. Wil nie graag nuwe topic's open nie en gaan hy.
My suster is vroeg vanoggend oppad dorp toe om mense te gaan haal en ry toe op jakkals uit in die gang(gorrel). Die skaaphond spring toe af en vang die jakkals maklik, maar toe hy tot sy sinne kom lek hy die jakkals mooi skoon waar hy gebyt het en laat die vlekkie vry om te gaan. My suster het toe so ligte beroerte gehad en die hond baie goeters genoem en besef ook later dat die hond saam met jakkalse(die 2 by ons) groot geword het en het die se aksies toe verstaan.
Sy het toe te vertelle dat dit nogal 'n redelike fight was en die jakkals geen tre? terug gestaan het vir die hond nie. Wys jou net!
My suster is vroeg vanoggend oppad dorp toe om mense te gaan haal en ry toe op jakkals uit in die gang(gorrel). Die skaaphond spring toe af en vang die jakkals maklik, maar toe hy tot sy sinne kom lek hy die jakkals mooi skoon waar hy gebyt het en laat die vlekkie vry om te gaan. My suster het toe so ligte beroerte gehad en die hond baie goeters genoem en besef ook later dat die hond saam met jakkalse(die 2 by ons) groot geword het en het die se aksies toe verstaan.
Sy het toe te vertelle dat dit nogal 'n redelike fight was en die jakkals geen tre? terug gestaan het vir die hond nie. Wys jou net!
-
Louis102
- Administrator

Aitog, soms, maar nes by mense, moeilik om te onderskei tussen "Friend and Foe"?
Goeie dade oortref goeie woorde.
- Boertjie
- Hero Member

WAS die hond nie dalk n reun en die jakals n teef op hitte nie!! Wonder wat sal dit afgee?
- Francois Marais
- Administrator

Boetjie
Al meer as een keer gehoor n reun hond byt nie n jakkals teef wat op hitte is nie.
Mooi loop
Francois
Al meer as een keer gehoor n reun hond byt nie n jakkals teef wat op hitte is nie.
Mooi loop
Francois
- Boertjie
- Hero Member

MAAR hulle sal seker nie teel nie, sal hulle?
- Francois Marais
- Administrator

Boertjie
Hulle doen, JB het n vel van so n gedoente, of n foto van n vel, as ek uit my jong dae op die forums nie te sleg onthou nie.
Mooi loop
Francois
Hulle doen, JB het n vel van so n gedoente, of n foto van n vel, as ek uit my jong dae op die forums nie te sleg onthou nie.
Mooi loop
Francois
- Boertjie
- Hero Member

Is daar dalk n foto van dit,sal dit baie graag wil sien.Is dit waar daar te veel jakals is wat dit gebeur of wilde honde?
- Francois Marais
- Administrator

Boertjie
Blykbaar n Anatool wat in die veld met n jakkals geteel het. Sal sien of ek JB kan oortuig vi n foto.
Mooi loop
Francois
Blykbaar n Anatool wat in die veld met n jakkals geteel het. Sal sien of ek JB kan oortuig vi n foto.
Mooi loop
Francois
- Boertjie
- Hero Member

Dit wys jou net! Jakals is maar hond ne!!