Klein GPS vir W&S jag saamdra?

Jacko
Sr. Member
Sr. Member

Re: Klein GPS vir W&S jag saamdra?

Post by Jacko »

Enige klein GPS kan werk. Sorg maar eerder dat jy 'n Garmin koop, aangesien jy hom ook met Tracks4Africa-kaarte kan laai (hulle werk net op Garmin se platform).

Hier is stukkie advies van iemand wat 'n paar GPS'e besit het en steeds besit en gebruik vir dans, kerk & werk: As jy net een GPS wil he (wat, as 'n man min of meer onmoontlik is om tot te commit  ;D ) moenie die heel kleinste een koop nie.

Probeer vir kleurskerm (wat nie te klein is nie) en een met "auto-routing" m.a.w. wat vir jou draai-vir-draai navigasie-instruksies kan gee wanneer jy ry.

As jy eers eenkeer ervaar het hoe maklik 'n GPS dit vir jou maak om in 'n groot, wildvreemde stad reguit na die regte adres te ry, sal jy nooit weer grappies oor hulle maak nie.

Jy moet egter steeds weet hoe dit goed werk.

So sewe, agt jaar gelede toe ek my 276C gekoop het, het ek gedog dis die Hond-se-B*ll*s. Maar hy't baie knoppies gehad!

Nou't ek die (IMHO) Rolls-Royce - die Garmin Montana. Ek kan hom ook as 'n handheld unit gebruik, maar omdat sy skerm groot is, kan ek hom ook in 'n 4x4 of in die stad gebruik. Ek stel weer glad nie in Bluetooth en liedjies speel belang as vereiste vir 'n GPS nie.

So gaan praat met 'n ekspert (m.a.w. NIE iemand in Cape Union Mart nie...).

Daar is 'n paar onafhanklike GPS-handelaars wat ek glo jou die beste advies gee. In Worcester is daar byvoorbeeld GPS Sales and Training ( http://www.gpstraining.co.za/ ). Ek ken die eienaar goed. Sy pryse en naverkopediens is eersteklas en hy koerier oornag na enige plek in Suid-Afrika. Daar is nog sulke handelaars - soek hulle maar.

Die groot winkels druk net volumes - hulle weet nie baie nie en gee nog minder om.
Last edited by Jacko on Fri Feb 01, 2013 3:05 pm, edited 1 time in total.
9mm P Glock 19 (Die Donkerbek)
.177 Diana Panther (Die Wintie)
243 Win Howa (Kleinjan)
270 Win BSA (Death Ray)
270 Win (Assegaai)
30-06 Howa (Pakslae)

"We're paratroopers, Lieutenant. We're supposed to be surrounded."
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Dankie Jacko!
Ek wil die GPS hoofsaaklik vir jag doeleindes he - as ek stap op vreemde plase / plekke.
Dan die tweede rede is as ek Ugab rivier to gaan of Kaoko veld toe.
Ek sit in Namibia so ek het nie vreeslik baie plekke om te gaan soek en expert opinie te kry nie.

Die ou by Radio Electronic in WVB verkoop darem al navigasie electronics vir 30 jaar aan skepe en reisigers en het my nie dadelik na die duurste GPS verys nie maar my deur verskillendes gevat met verskillende pryse. Op die einde van die dag het ek 4 gehaad om van te kies - maar 3 va die 4 het nie toebehore beskikbaar by Garmin RSA nie. Net die Dakota 20 het.

Volgens Geno en Ludwig hier op die werf het hulle beide die Dakota 20 en verseker my dis die prys werd.
As jy wil gaan kyk hierso...  http://www.garmin.co.za/prod_detail_out ... id=11  ...dan kan jy my jou opinie gee - sal wardeer.

Dankie en groete ;)
Last edited by FHM on Mon Feb 04, 2013 8:16 am, edited 1 time in total.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Jacko
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jacko »

Daar is niks fout met die Dakota nie. Die enigste nadeel is dat sy touch screen nie baie helder is in direkte sonlig nie. Hy's ook effens klein om in die ry te gebruik.

Die Garmin 62 is weer beter in skerp lig, maar hy't nie 'n touch screen nie. Touch screens is net moerse maklik om te gebruik.

Jy kan ook na die groter Oregon kyk. Hy's tussen die Dakota en die groot Montana. Laasgenoemde is bietjie duur en dalk effens groot vir jou hempsak. Hy's meer gemaklik vir jou rugsak. Maar jy sien weer moerse goed met hom en hy't lekker features. Ek gebruik hom vir stap, bike ry, stadnavigasie en 4x4.

Nes met gewere en herlaaitoerusting, raak die produkte al hoe beter hoe meer jy betaal. En goedkoop is soms duurkoop omdat jy kort voor lank wil upgrade na 'n meer veelsydige model.

Ek weet ek het jou nou lekker deurmekaar gepraat, maar dis die feite.  ;D
243 Win Howa (Kleinjan)
270 Win BSA (Death Ray)
270 Win (Assegaai)
30-06 Howa (Pakslae)

Monrique (SJ)
Hero Member
Hero Member

Post by Monrique (SJ) »

Gaan julle  manne jag of verdwaal..... ;D ;D ;D ;D

Groetnis
Last edited by Monrique (SJ) on Sun Feb 03, 2013 2:06 pm, edited 1 time in total.
vossie1
Hero Member
Hero Member

Post by vossie1 »

Ek gebruik die garmin gps 60 die ou geel een vir walk and stalk en vir visvang spots, maar luister wat Noors se daai 60 CSX is die regte masjien baie rugged en waterdig,ma jy gaan ma sukkel  om een in die hande te kry
300 H&H
375 H&H ZKK602
303 BSA
Savage LRP 260
.22 cz zkm 452. 2-E
Winchester mod 63 .22 semi auto
.22 baretta
Baikal O/U 12br
Cz75B 40S&W
Cz75B 9mm Compact
.44 magnum Ruger Black Hawk 7.5" ( die baas)
Sako 222 rem vir die klonge
Jacko
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jacko »

vossie1 wrote: Ek gebruik die garmin gps 60 die ou geel een vir walk and stalk en vir visvang spots, maar luister wat Noors se daai 60 CSX is die regte masjien baie rugged en waterdig,ma jy gaan ma sukkel  om een in die hande te kry
Die 60 is vervang deur die 62.

Die 76 was altyd die toughste - hy kan dryf. Maar hy's vervang deur die 78. Het een gehad. Dryf ook en baie taai. Screen net bietjie klein vir die bike as jy off-road ry of rondskud in 'n 4x4.

Beide die 62 en 78 is kief eenhede, hoewel ek tog dink die 62 le lekkerder in die hand.
243 Win Howa (Kleinjan)
270 Win BSA (Death Ray)
270 Win (Assegaai)
30-06 Howa (Pakslae)

Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Cois,
Hier is 'n Oregon 550 te koop met Topo maps en kar montering.
http://www.airrifle.co.za/showthread.ph ... Oregon-550

Jy kan maar by die ou koop, ek en G-Force ken hom.
Goed, beter, 6millimeter!
Post Reply