Wat is die vinnigste voetuig tans?
- KSV
- Hero Member

Wat is die vinnigste voetuig tans?
'n Taxi deur Ventersdorp!
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
- 243Songdaug
- Hero Member

Re: Wat is die vinnigste voetuig tans?
HAHAHA!
KSV
Jy soek weer vanm?re vir strooi. Ek kyk vanoggend so bietjie die nuus toe sien ek daar is 'n berig van 7 maters wat deur 'n boer met 'n "metal rod" aangerand is. Was eers woedend oor 'n boer nou weer sulke strooi loop staan en aanjaag.
Toe ek later daaroor nadink besef ek mos dis eintlik skreeusnaaks!!!
1 x Boer
1 x "metal rod"
7 x Bousies - almal jong, fris en sterk bulle - met sulke lekker karbonkels op die koppe.
Ek sou liewer my kop in my dinges gedruk het as een ou allees vir my en ses pelle goed op ons hel gegee het!!!!
As jy die manne se koppe so kyk is dit 'n kalhari boer geweer - kopskote deur die bank!!!!
KSV
Jy soek weer vanm?re vir strooi. Ek kyk vanoggend so bietjie die nuus toe sien ek daar is 'n berig van 7 maters wat deur 'n boer met 'n "metal rod" aangerand is. Was eers woedend oor 'n boer nou weer sulke strooi loop staan en aanjaag.
Toe ek later daaroor nadink besef ek mos dis eintlik skreeusnaaks!!!
1 x Boer
1 x "metal rod"
7 x Bousies - almal jong, fris en sterk bulle - met sulke lekker karbonkels op die koppe.
Ek sou liewer my kop in my dinges gedruk het as een ou allees vir my en ses pelle goed op ons hel gegee het!!!!
As jy die manne se koppe so kyk is dit 'n kalhari boer geweer - kopskote deur die bank!!!!
Dont tell me, show me......