led lensor
-
johans
- Hero Member

led lensor
manne ekt vir my die flits gekoop en hy lig baie goed,op die beskrywing staan 220m range en 115 lumens.die flits was r250 en is baie klein vir hoe hy lig.nou sie ek jy kry die m14 wat 280-300m kan lig met 225 lumens.hy kos r800.my vraag is kan mens hom gebruik vir jakkals jag om die oog op te tel of gaan daai lig te skerp wees.ek weet dis nie te se hy lig so ver soos hulle se nie maar jy sal n oog maklik optel op 250m het ek gesien.ekt ook die bracket gekoop wat jy die flits aan die geweerloop kan vassit.hier is dalk al so post van dit maar ek is nou nie lus om te gaan soek.ek hoor graag wat julle dink
.22 mauser,223,22-250,12 boor,12boor pomp,cz9mm,glock19,.22magnum
-
PWV
- Hero Member

Re: led lensor
johans
Tik by "search", die volgende in: Ligte, Dimmers
Daar bespreek die manne die goed wat hulle gebruik om die arme jakkalse te vermoor.
Tik by "search", die volgende in: Ligte, Dimmers
Daar bespreek die manne die goed wat hulle gebruik om die arme jakkalse te vermoor.
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Oog optel....JA, maar sal jy die lyf van die oë kan ID op 200+ meter?..of skiet jy dalk 'n aardwolf of duiker of iets....
Ek sit met selfde issue...kannie 2k op 'n flits blaas nie.
Cheers
Ek sit met selfde issue...kannie 2k op 'n flits blaas nie.
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
- Hein M.
- Hero Member

Pieter Willem Vorster wrote: Daar bespreek die manne die goed wat hulle gebruik om die arme jakkalse te vermoor.![]()
Jy gaan hier jou tande met gebreekte vingers optel
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
-
PWV
- Hero Member

Hein M
Gelukkig het ek lyfwagte wat in swart karre met blou ligte rondry.
As die skoen pas, trek hom aan.
Gelukkig het ek lyfwagte wat in swart karre met blou ligte rondry.
As die skoen pas, trek hom aan.
-
johans
- Hero Member

cobus daars n artikel in die nuwe weg van n ou wat die ligte getoets het,hy se hy kon n rooibok se lyf op 280m sienHein M. wrote:
Jy gaan hier jou tande met gebreekte vingers optel
![]()
-
PWV
- Hero Member

johans, wat het jou ligte-toets-storie te doen met die dreigement van die ou wat my tande wil uitslaan en my vingers wil breek?johans wrote: cobus daars n artikel in die nuwe weg van n ou wat die ligte getoets het,hy se hy kon n rooibok se lyf op 280m sien
-
johans
- Hero Member

sorry pieter ek wou eintlik cobus se post quote
-
PWV
- Hero Member

Het gehoop jy sou aanbied om my te help!johans wrote: sorry pieter ek wou eintlik cobus se post quote
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Kan jy vir LED 'n dimmer opsit?...ek twyfel.
Cheers
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
- cassie_calvinia
- Hero Member

LED kannie dim nie.
as jakkals skiet moord is. is ek 'n trotse reeks moordenaar
as jakkals skiet moord is. is ek 'n trotse reeks moordenaar
HOU HOM DAAI DIKTE
-
johans
- Hero Member

cassie eks bly jyt ook hier ingekom want ek dink jy het al lank terug iets soortgelyk gevra.ek wil die flits net gebruik om n oog te kry soos met my soeklig,as jy die oog sien maak nie saak wat dit is nie kan ek mos dadelik my lig met die dimmer op die geweer gebruik om die dier te identifiseer
- Francois Marais
- Administrator

johans
Ek het n H14R kopliggie en n M14 flits, het met die flits al Springbok oe op 350m gesien met nuwe batterye en op di spot beam. Kon wel nie hulle lywe sien nie......so vir dit wat jy wil doen sal dit werk, MAAR.....
Hoekom wil jy dinge vir jouself moeilikker maak on ligte te switch na jy jakkals gesien het, my opinie is hou dit so eenvoudig moontlik, lig met die spotlight op jou geweer en jy is onmiddelik op die dimmer sodra jy een gewaar.....
My 2c...
Mooi loop
Francois
Ek het n H14R kopliggie en n M14 flits, het met die flits al Springbok oe op 350m gesien met nuwe batterye en op di spot beam. Kon wel nie hulle lywe sien nie......so vir dit wat jy wil doen sal dit werk, MAAR.....
Hoekom wil jy dinge vir jouself moeilikker maak on ligte te switch na jy jakkals gesien het, my opinie is hou dit so eenvoudig moontlik, lig met die spotlight op jou geweer en jy is onmiddelik op die dimmer sodra jy een gewaar.....
My 2c...
Mooi loop
Francois
-
smitjs
- Hero Member

Manne, 115 lumens klink vir my hopeloos te swak. Daar is nie 'n manier dat jy iets kan identifiseer met so 'n swak lig nie.
Vir alternatiewe, kyk na Jetbeam BC25 XML 650 lumen @ R950, of Nitecore MT26 800 lumen @ R785+Vat.
Dis darem ook nie heeltemal korrek om te skryf dat led nie kan dim nie. Die probleem is dat die flitse almal dimmers ingebou het, en mens kan dit nie bykom om ekstern te verstel nie. Die ingeboude dimmers is nie werklik geskik vir jakkalse nie.
Die Led Lenser X21 werk nie met ordentlike batterye nie.
Wat baie aantreklik lyk, is die Jetbeam RRT3 XML, 1950 Lumen maks, met 'n dimmer ring wat maklik verstel. Die prys is iets anders, R3900.
As dit so goed kan werk soos die standaard Niteforce 140, kan dit natuurlik die koste van die borsels op die stoel en die bedrading uitsny. Die leds gee darem baie meer lig vir min stroom, en die goed gebruik uitstekende 18650 li-ion herlaaibare batterye. Die laaiers werk ook van 12v af.
Mens weet nooit, ek hou die mark dop, dalk kom die ideale led lig teen 'n kompeterende prys nog te voorskyn.
Groete
Johan Smit
Vir alternatiewe, kyk na Jetbeam BC25 XML 650 lumen @ R950, of Nitecore MT26 800 lumen @ R785+Vat.
Dis darem ook nie heeltemal korrek om te skryf dat led nie kan dim nie. Die probleem is dat die flitse almal dimmers ingebou het, en mens kan dit nie bykom om ekstern te verstel nie. Die ingeboude dimmers is nie werklik geskik vir jakkalse nie.
Die Led Lenser X21 werk nie met ordentlike batterye nie.
Wat baie aantreklik lyk, is die Jetbeam RRT3 XML, 1950 Lumen maks, met 'n dimmer ring wat maklik verstel. Die prys is iets anders, R3900.
As dit so goed kan werk soos die standaard Niteforce 140, kan dit natuurlik die koste van die borsels op die stoel en die bedrading uitsny. Die leds gee darem baie meer lig vir min stroom, en die goed gebruik uitstekende 18650 li-ion herlaaibare batterye. Die laaiers werk ook van 12v af.
Mens weet nooit, ek hou die mark dop, dalk kom die ideale led lig teen 'n kompeterende prys nog te voorskyn.
Groete
Johan Smit
-
smitjs
- Hero Member

Jammer, ek het vergeet om te skryf dat die ekstra battery wat so nodig is met die gewone lig, dan ook uitgesny kan word met led ligte. Dis nogal vir my 'n groot faktor. ek hou niks van gaan staan met 'n pap battery nie.
Groete
Johan Smit
Groete
Johan Smit
-
johans
- Hero Member

francois dit wat jy se maak sin,ek dink maar net jy gaan baie minder beweging maak om n sirkel te lig met daai klein flits as wat jy elke keer met die hele skietstoel in die rondte draai.ek weet dit gaan jou minder tyd gee om te skiet as die jakkals ewe skielik voor jou uitdop maar dit gebeur selde hier want dis oop grasvlaktes.
- cassie_calvinia
- Hero Member

ek is jammer, maar ek stem saam met oom frans.
julle probeer 'n klaar moeilike ding nog meer ingewikkeld maak.
Oom taf het vir my gese, "dis klaas moeilik om 'n jakkals te skiet, hoekom dingew nog moeliker maak".
daai verandering in lig, is al wat vlekkie nodig het om pad te vat.
met LF sien jy oe 500-600m ver. wat wil jy meer he?
'n mens skiet anyway eers 99% op 100m die jakkals.
my lig anyway 50% gedim as ek soek vir oe.
koop eerder 'n swarovski Z6, dis daar weer die verskil inkom.
julle probeer 'n klaar moeilike ding nog meer ingewikkeld maak.
Oom taf het vir my gese, "dis klaas moeilik om 'n jakkals te skiet, hoekom dingew nog moeliker maak".
daai verandering in lig, is al wat vlekkie nodig het om pad te vat.
met LF sien jy oe 500-600m ver. wat wil jy meer he?
'n mens skiet anyway eers 99% op 100m die jakkals.
my lig anyway 50% gedim as ek soek vir oe.
koop eerder 'n swarovski Z6, dis daar weer die verskil inkom.
HOU HOM DAAI DIKTE
-
smitjs
- Hero Member

Nee wat Cassie, geen rede om jammer te wees nie. Die forum is tog daar om van mekaar te leer en opinies en inligting uit te ruil.
Ek is nie 'n kenner van jakkalsjag nie, maar ek glo nie om van een lig na 'n ander te skuif maak dit soveel moeiliker nie.
Vandat die jakkals die eerste keer gesien is tot die skoot is tog redelik lank, daar is tyd om die geweer met die ander lig reg te kry. Ek sal nie daaroor argumenteer nie, ek weet te min.
Wat ek wel kan skryf is dat die led flits minder kos as die tweede battery. Die kanse van staan met 'n pap battery is ook dramaties verminder.
Sekerlik is daar die kans dat die jakkals omsit wanneer die ander lig aangesit word. As dit baie dof begin word, weet ek ook nie so mooi nie.
Wat ek wel weet is dat sommiges nagsig gebruik tot die jakkals naby is en dan die skietlig aansit. Is dit nie maar dieselfde nie?
Ons het nog nie gelees van iemand wat dit wel gedoen het nie, ek wag daarvoor.
Groete
Johan Smit
Ek is nie 'n kenner van jakkalsjag nie, maar ek glo nie om van een lig na 'n ander te skuif maak dit soveel moeiliker nie.
Vandat die jakkals die eerste keer gesien is tot die skoot is tog redelik lank, daar is tyd om die geweer met die ander lig reg te kry. Ek sal nie daaroor argumenteer nie, ek weet te min.
Wat ek wel kan skryf is dat die led flits minder kos as die tweede battery. Die kanse van staan met 'n pap battery is ook dramaties verminder.
Sekerlik is daar die kans dat die jakkals omsit wanneer die ander lig aangesit word. As dit baie dof begin word, weet ek ook nie so mooi nie.
Wat ek wel weet is dat sommiges nagsig gebruik tot die jakkals naby is en dan die skietlig aansit. Is dit nie maar dieselfde nie?
Ons het nog nie gelees van iemand wat dit wel gedoen het nie, ek wag daarvoor.
Groete
Johan Smit
-
johans
- Hero Member

lyk vir my dis net johan wat my punt insien hier.cassie ek se mos dit gaan net makliker wees om n oog te soek met n flits as om heeltyd met die skietstoel rond te draai,dan maak ek dit vir myself makliker nie moeiliker nie.en die swarovski gaan nie vir my werk nie want ekt nie geld vir een nie
- cassie_calvinia
- Hero Member

ek sien wat jy se. maar onthou, as jy rondlik mel lig op geweer, is dit net baie meer eentonig, as 'n lig wat op en af beweeg. taffie het dit vir ons geleer.
maar, jou punt geldig, 'n LED M14 gaan ver oe optel, en nie so groot kol gee nie, dalk pla dit nie die jakkalse so erg nie?
ek weet nie. probeer is seker die beste plan.
maar, jou punt geldig, 'n LED M14 gaan ver oe optel, en nie so groot kol gee nie, dalk pla dit nie die jakkalse so erg nie?
ek weet nie. probeer is seker die beste plan.
HOU HOM DAAI DIKTE
-
johans
- Hero Member

sal maar kyk of dit werk
-
SmitH
- Sr. Member

Vir die manne wat alewig sukkel met n pap battery in die veld terwyl hy besig is met jakkies kan gerus hierdie metertjie aanskaf hy werk baie lekker waarsku jou as die battery begin pap raak ek gebruik hom en het nog nie weer gaan staan niesmitjs wrote: Jammer, ek het vergeet om te skryf dat die ekstra battery wat so nodig is met die gewone lig, dan ook uitgesny kan word met led ligte. Dis nogal vir my 'n groot faktor. ek hou niks van gaan staan met 'n pap battery nie.
Groete
Johan Smit

Groete
Smit
-
johans
- Hero Member

die led lensor is toe sommer stukkend voor ek dit nog in die veld kon toets
- Gerhard
- Hero Member

Stuur hom terug vir http://www.awesometools.co.za/johans wrote: die led lensor is toe sommer stukkend voor ek dit nog in die veld kon toets
Hulle sal hom vir jou reg maak.
Ek het die H14 koplig wat ek gebruik as optel lig.
Die P7 is op die hael pomp gemonteer vir optel gun as die jakkals besluit sy petrol is noggie klaar nie en wil bietjie hol..
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- Sniper66
- Full Member

Dagse manne,ekt op oukersdag vir my by Due South in Windhoek n Klarus xt 30 gekoop wat 820 lumens gooi,hy werk met herlaai batterye,hyt R1500 en R120 vir charger en R220 vir 2 batterye,maar glo my hy lig een snot hou,hy het 3 dim funkies met n strobe funksie. Eks baie tevrede met hom.
"Two lines you should never Cross... The horizontal and the vertical"
223 Voere
223 Voere