Dag manne en dames.
Kan iemand my asb raad gee oor waar om vis te vang in Pretoria of naby. Ek sal graag bietjie wil Bass vang asook "fly-fish" vir forel of so.
Enige raad sal ook waardeer word, oor tegniek ens. aangesien ek laas op skool papgegooi het, en nog nooit weer daarna nie.
groetnis
Douw
visvang raad asb
- douw
- Hero Member

visvang raad asb
LIFE IS TRUELY GENEROUS TO THOSE WHO PURSUE THEIR DESTINY
- Gerhard
- Hero Member

Re: visvang raad asb
Douw,douw wrote: Dag manne en dames.
Kan iemand my asb raad gee oor waar om vis te vang in Pretoria of naby. Ek sal graag bietjie wil Bass vang asook "fly-fish" vir forel of so.
Enige raad sal ook waardeer word, oor tegniek ens. aangesien ek laas op skool papgegooi het, en nog nooit weer daarna nie.
groetnis
Douw
Forel gaan jy nou in Dullstroom se werled soek.
Swartbaars het ek maar ook in daai wereld in plaas damme gevang. Nooit regtig geleer om hulle in die groot damme te vang nie.
Rust de Winter dam noord van Pta het mooi swartbaars.
Hou maar net dop vir die krokedille as jy van die kant af hengel.
Gesels met DWB.
Hy is nogal n kranige varswater hengelaar as hy nie met die 30 06 sukkel nie...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- Geno
- Administrator

Hallo Douw,
Rondom PTA is baie visvangplek. Roodeplaat, Bon Accord, Ithumela, Oppiekoppie Bass Farm, Harties, Rust de Winter, Renosterkop, en sommer nog klomp plekke.
Jy s? jy wil baars en forel vang, maar dan praat jy ook van pap gooi. Dis al drie verskillende fasette van hengel, wat verskillende tegnieke en seisoene het.
2 sites wat oulik is, en wat ek gereeld gebruik vir tips, is ultimateangling.co.za en sealine.co.za
Groete,
Eugene
Groete,
Eugene
Rondom PTA is baie visvangplek. Roodeplaat, Bon Accord, Ithumela, Oppiekoppie Bass Farm, Harties, Rust de Winter, Renosterkop, en sommer nog klomp plekke.
Jy s? jy wil baars en forel vang, maar dan praat jy ook van pap gooi. Dis al drie verskillende fasette van hengel, wat verskillende tegnieke en seisoene het.
2 sites wat oulik is, en wat ek gereeld gebruik vir tips, is ultimateangling.co.za en sealine.co.za
Groete,
Eugene
Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
- douw
- Hero Member

Geno
Dankie. Ek het op skool laas papgegooi en darem 'n paar visse in 'n dam gevang. Ek het al probeer "fly", maar die water was modderig, so dit was onsuksesvol. Ek het dus "fly" stokke en gewone visstokke. My vriend het darem bietjie swartbaars toerusting.
Ek sal enige van die 3 dissiplines wil doen die Desember.
Gerhard
Dankie. Is daar regtig krokodille en waar is die dam?
Groetnis
Douw
Dankie. Ek het op skool laas papgegooi en darem 'n paar visse in 'n dam gevang. Ek het al probeer "fly", maar die water was modderig, so dit was onsuksesvol. Ek het dus "fly" stokke en gewone visstokke. My vriend het darem bietjie swartbaars toerusting.
Ek sal enige van die 3 dissiplines wil doen die Desember.
Gerhard
Dankie. Is daar regtig krokodille en waar is die dam?
Groetnis
Douw
Last edited by douw on Mon Dec 19, 2011 9:45 am, edited 1 time in total.
- tripodmvr
- Administrator

Kan sien julle was lanklaas studente. Die nuwe wagwoord is "Google hom"!!!!!!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- douw
- Hero Member

tripodmvr wrote: Kan sien julle was lanklaas studente. Die nuwe wagwoord is "Google hom"!!!!!!!!!!
Ek sukkel maar daarmee. Soek bietjie persoonlike raad, wil darem kan vra ook as iemand dan iets s?.
Miskien is daar iemand wat my wil saamnooi
Groetnis
Douw
- tripodmvr
- Administrator

Is in die Vaaldriehoek. Die Vaalrivier is natuurlik vol bass. Hulle is spesiale visse - swem agteruit om die poefies uit hul o? te hou.
Ja, daar is krokkies in Rust de Winter
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- GERT vd M
- Hero Member

tripodmvr wrote: Is in die Vaaldriehoek. Die Vaalrivier is natuurlik vol bass. Hulle is spesiale visse - swem agteruit om die poefies uit hul o? te hou.
.338-06 improved (VERKOOP) 7x64 brenn./ 6mm Musgr. BSA P14(VERKOOP)/
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie