Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek is seker as die blik baie goed verseel was en die kryt het nie vog getrek nie behoort dit reg te werk.
Sover ek weet is daar 'n brand tempo toets wat gedoen word om te bepaal of die ontbranding reg verwag kan word. Die kryt moet maw teen 'n sekere tyd 'n sekere lengte kan brand om aanvaarbaar te wees.
Miskien sal die vervaardiger gaaf genoeg wees om meer inligting te verskaf, ek dink dit sal interressant wees om te weet.
Hallo almal.
Ek grawe nou dié uit die argiewe op in die hoop op n breedvoeriger antwoord. n Maat van my wil herlaai vir sy 223. Nou die laaste maal wat iemand vir die geweer herlaai het, was toe sy Pa nog geleef het. Hy het 2 blikke S321. Een uit lot 92 en die ander uit lot 130. Ek sien Somchem se kruit argief gee net aan tot by lot 222 van 2003. Nou wonder ek maar net, of dit veilig is om nog sulke ou kruit te laai. As ek na die lotnommers kyk, is daai blikke definitief ouer as 20 jaar.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
swc-tr wrote:Almal wat kruit het waarvan die vervaldatum verstryk het, baie belangrik, stuur dit onverwyld vir my, ek kan dit gratis vir jou vernietig.
Tienie wrote:As n man blikke kruit het wat verval moet hy sy roere verkoop"want dan is daai roere entlik net stof opgaarders"
Vertel daar hoe gaan ek 5 blikke MS200 vinnig opgeskiet kry met die 9mm?
Moenie! SWC-TR se raad hier bo is goed.
Ek self is ook gekwalifiseerd om ou kruit te vernietig. Ek is bereid om dit gratis vir enige Jaracal-lid te doen. Stuur net die blikke kruit aan. PM my vir reëlings.
As die kruit naaks ruik of verkleur het, het dit begin degenereer. Dan is dit goeie kunsmis vir jou grasperk. Anders is dit bruikbaar. Die ouer lotte S321 is veilig om met vandag se data te gebruik. Wees altyd versigtig en volg veilige herlaai prosedure.
Last edited by Alwin on Mon Mar 13, 2017 9:22 pm, edited 1 time in total.
Alwin wrote:
Ek self is ook gekwalifiseerd om ou kruit te vernietig. Ek is bereid om dit gratis vir enige Jaracal-lid te doen. Stuur net die blikke kruit aan. PM my vir reëlings.
As die kruit naaks ruik of verkleur het, het dit begin degenereer. Dan is dit goeie kunsmis vir jou grasperk. Anders is dit bruikbaar.
In daai geval is ek ook ge-qualify! Grasperk toe met die goed! Uitstekend vir jou grasperk!
" Someone once asked me if I had a favorite distance. My answer was easy: The closer the better" - Chris Kyle, American Sniper