Middag Almal
Ek verkoop die namens n klient. Almal is nog in regtig spotless kondiesie en is plaaslik gekoop so alle waarborge is in plek.
Laat my weet as ek kan help met iets.
Groete
Jacques
Ps as iemand kan help om exel file te laas sal ek baie dankbaar wees
Verskeie Binos Scopes en Spotting Scopes te Koop
- 6mmMusgrave
- Hero Member

- 6mmMusgrave
- Hero Member

Re: Verskeie Binos Scopes en Spotting Scopes te Koop
Ek het hom darem gelaai gekry.
Hoop ek
Hoop ek
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Louisdewet
- Full Member

Dankie Jacques!
Myne het vandag geland en lyk moer netjies!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Myne het vandag geland en lyk moer netjies!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 6mmMusgrave
- Hero Member

More Almal
Hier is die opgedateerde lys van Binos en scopes wat nog beskikbaar is. Baie dankie vir almal wat sover gekoop het ek glo almal is baie gelukkig. As iets jou oog vang praat met my dan kyk ons of ons nie 'n prys kan maak nie.
Groete
jacques
Hier is die opgedateerde lys van Binos en scopes wat nog beskikbaar is. Baie dankie vir almal wat sover gekoop het ek glo almal is baie gelukkig. As iets jou oog vang praat met my dan kyk ons of ons nie 'n prys kan maak nie.
Groete
jacques
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- 6mmMusgrave
- Hero Member

Middag Almal
Ek hoop dit gaan goed. Ek het die lys weer opgedateer van die binos wat nog beskikbaar is.
10% Afslag op die prys en as ek nog moet skaaf gesels met my ek wil hulle baie graag verkoop
Groete
Jacques
Ek hoop dit gaan goed. Ek het die lys weer opgedateer van die binos wat nog beskikbaar is.
10% Afslag op die prys en as ek nog moet skaaf gesels met my ek wil hulle baie graag verkoop
Groete
Jacques