Ek gebruik nou al n aantal jaar die dienste van the Courier Guy om pakkies te stuur oor die hele land.
Ek stuur amper daagliks n hele aantal pakkies van verkillende groottes en hoeveelhede plaaslik (Pretoria/ Johannesburg) asook heelwat ander plekke in die land
Die diens was nog altyd puik, pryse was nog altyd baie redelik , hulle het n baie wye netwerk van depots oor die land wat dit baie maklik gemaak in veral landelikke gebiede.
Van verlede maand het hul pryse so verhoog, veral met groter en swaarder pakkies. By navraag is ek meegedeel dat hulle oorgeneem is deur n buitelandse firma en dat hulle die pryse so opwaarts aangepas het
Verlede week n kwotasie gekry om 5 stock 6 bokse(60cmx45cmx30cm) 20kg elk van Selby na Pretoria te vervoer vir R 1550 - dis R 310/ boks waar dit voorheen onder R 100/boks was, om net te vergelyk.
Ek het intussen n paar ander koeriers - oa RAM Couriers probeer. Hul pryse was wel laer, maar jy wag n dag of 2 om die pakkie op n oornag diens te laat optel en dan nog n dag of wat vir aflewering.
Enige raad mbt n betoubare billik geprysde koerier sal waardeer word.
Groetnis
The Courier Guy
- Predator
- Sr. Member

The Courier Guy
BERKELEY GEER
083-6423225
"LIVE BY THE SWORD,DIE BY THE SWORD"
083-6423225
-
J le Roux
- Hero Member

Re: The Courier Guy
Probeer gerus EPX couriers.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
- TFDADD
- Hero Member

Dagsê Berkeley,
Ek het paar jare gelede gereeld van Aramex gebruik gemaak (in- en uitvoere ook) en hulle dienste was baie goed en redelik geprys destyds - weet nie hoe vergelyk hulle pryse met ander koeriers deesdae nie.
Hulle het ook takke wat wyd verspreid is in Suid Afrika.
Wat veral baie gehelp het by hulle was hulle goeie "parcel track & trace" fasiliteit wat op hulle webwerf beskikbaar is - baie akkuraat om ligging van 'n pakkie versend vas te stel.
Deesdae maak Postnet ook van Aramex gebruik en Postnet, wat pakkies versend betref, se diens is werklik baie goed.
Besoek hulle webwerf en vind uit wat hulle jou kan bied - Aramex
Vir besigheid soos wat jy bedryf sal ek aanbeveel dat jy direk met Aramex skakel ipv deur instansies soos Postnet byvoorbeeld.
Dan is daar ook 'n baie goeie en groot koerier groep plaaslik beskikbaar wat werklik oral in RSA dienste lewer, naamlik DSV.
Dit is 'n Deense maatskappy wat wêreld wyd bedrywig is - in- en uitvoer veral - en in Pretoria waar jy is, het hulle groot takke met pryse wat baie mededingend was destyds.
Deur hierdie koppeling te volg kan jy 'n besigheidskwotasie by DSV aanvra - Quote Request - spaar jou dalk tyd om net vinnig 'n idee van hulle kostes te vorm.
Kontak die manne en kyk hoe vergelyk hulle met ander koerier dienste.
Groete,
Koos.
Ek het paar jare gelede gereeld van Aramex gebruik gemaak (in- en uitvoere ook) en hulle dienste was baie goed en redelik geprys destyds - weet nie hoe vergelyk hulle pryse met ander koeriers deesdae nie.
Hulle het ook takke wat wyd verspreid is in Suid Afrika.
Wat veral baie gehelp het by hulle was hulle goeie "parcel track & trace" fasiliteit wat op hulle webwerf beskikbaar is - baie akkuraat om ligging van 'n pakkie versend vas te stel.
Deesdae maak Postnet ook van Aramex gebruik en Postnet, wat pakkies versend betref, se diens is werklik baie goed.
Besoek hulle webwerf en vind uit wat hulle jou kan bied - Aramex
Vir besigheid soos wat jy bedryf sal ek aanbeveel dat jy direk met Aramex skakel ipv deur instansies soos Postnet byvoorbeeld.
Dan is daar ook 'n baie goeie en groot koerier groep plaaslik beskikbaar wat werklik oral in RSA dienste lewer, naamlik DSV.
Dit is 'n Deense maatskappy wat wêreld wyd bedrywig is - in- en uitvoer veral - en in Pretoria waar jy is, het hulle groot takke met pryse wat baie mededingend was destyds.
Deur hierdie koppeling te volg kan jy 'n besigheidskwotasie by DSV aanvra - Quote Request - spaar jou dalk tyd om net vinnig 'n idee van hulle kostes te vorm.
Kontak die manne en kyk hoe vergelyk hulle met ander koerier dienste.
Groete,
Koos.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
-
Ds J
- Hero Member

Dit is jammer om te hoor.
Op Stella (ons het net 'n polisiestasie en twee drankwinkels
) was Pudo (Courier Guy se stasie-diens) baie betroubaar, bekostigbaar en boonop nog vinniger as die meeste ander.
Op Stella (ons het net 'n polisiestasie en twee drankwinkels
- Fanta300
- Hero Member

Pudo na Pudo vir daai grootte 20 Kg is R119.
So verstaan nie.
So verstaan nie.
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- avo
- Jr. Member

Ek gebruik ook courier guy elke dag en presies soos bo genoem, pryse is deur die dak. Ek maak in nuwe jaar gebruik van DSV.
- Predator
- Sr. Member

Baie dankie vir die paar voorstelle - ek waardeer. Ek sal hulle so van n punt af op die proef begin stel in die nuwe jaar. Een bohoort te werk. Ek sal verslag doen oor die vordering. Mooi en geseende dag vir almal.
BERKELEY GEER
083-6423225
083-6423225
- JPS
- Hero Member

Selfde ondervind