Hallo almal
Ek het 'n baie goeie vriend met wie daar in 2000 'n slgte ding gebeur het. Hulle bly op 'n plaas, en daar is by hom ingebreek en toe word sy pistool gesteel, wat ongelukkig nie in 'n kluis was nie. Die misdaad is rapporteer by SAPD.
Sowat 6 maande later, daag die SAPD by die plaas op, en vra vir sy vuurwapen, wat hy toe sê gesteel is. Na 'n klompie gesprekke, en 'n besoek by die polisiestasie, moes hy 'n boete betaal, en toe gee hulle sy pistool vir hom terug. Omdat hy nalatig was, het hy egter nou 'n misdaadrekord, en kan hy nie 'n polisieklaring kry vir sekuriteitswerk wat hy tans mee besig is nie.
Hoe kan sy misdaadrekord reggestel word?
Uitwis van 'n misdaad rekord
-
Jean Marais
- Hero Member

Uitwis van 'n misdaad rekord
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
-
Ds J
- Hero Member

Re: Uitwis van 'n misdaad rekord
Sover ek weet sal hy deur 'n prokureur moet werk.
- sako 30-06
- Hero Member

Ek weet nie of jy vriend al hierna gekyk het nie, maar dit lyk eintlik heel eenvoudig om te doen, indien hy aan die nodige vereiste voldoen.Jean Marais wrote: Thu Nov 28, 2024 9:09 am Hallo almal
Ek het 'n baie goeie vriend met wie daar in 2000 'n slgte ding gebeur het. Hulle bly op 'n plaas, en daar is by hom ingebreek en toe word sy pistool gesteel, wat ongelukkig nie in 'n kluis was nie. Die misdaad is rapporteer by SAPD.
Sowat 6 maande later, daag die SAPD by die plaas op, en vra vir sy vuurwapen, wat hy toe sê gesteel is. Na 'n klompie gesprekke, en 'n besoek by die polisiestasie, moes hy 'n boete betaal, en toe gee hulle sy pistool vir hom terug. Omdat hy nalatig was, het hy egter nou 'n misdaadrekord, en kan hy nie 'n polisieklaring kry vir sekuriteitswerk wat hy tans mee besig is nie.
Hoe kan sy misdaadrekord reggestel word?
Nie nodig vir n prokureur nie.
Sien hieronder.
https://www.gov.za/faq/justice-and-crim ... nal-record
https://www.justice.gov.za/expungements.html
-
Jean Marais
- Hero Member

Baie dankie. Ek sal die inligting so aan hom deurgee.
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
Jean Marais (Centurion)