Hi Almal,
Ek het n 308W waarin ek tot onlangs nog net Lapua Palma doppe, S335, CCI450 en 2156 SMK Palma koeëls geskiet het. Intussen het ek gewone Lapua doppe gekoop en begin herlaai met 155gr Nosler Custom Competition koeëls en CCI200 slagdoppe. Uit nuuskierigheid het ek n kontrole gemaak met Lapua Palma doppe en CCI450 en dieselfde lading en geskiet. Die Lapua dop het soos verwag vinniger geskiet en redelik groepeer(15vps vinniger). Dis maar min, ek het n groter verskil na enige kant toe verwag. Die standaard afwyking vd Palma doppe was ook beter en die groepering met die Palma doppe ook. Wat my egter die meeste pla is dat die geweer se spoed laag bly en die dopspasie al kleiner word en ek is nog ver van die spoed (2950+vps) wat ek wil hê om op 900m te kan skiet. Of miskien moet ek net beter leer windlees!
Die geweer is n 308W, X-Max aksie, Krieger
1-13T31" loop en Warrior kolf. 6-20x50 Leupold Varmint Target teleskoop. Twintig grade rail en Burris signature monterings.
Ek heg n foto van al die herlaai data ens aan. Julle is welkom om kommentaar te lewer en aanbevelings te maak. Indien addisionele inligting benodig word vra my.
Ek wil graag weet of die Palma dop veronderstel is om beter te presteer.
Watter slagdop word aanbeveel vir die langer afstande? CCI200 of CCI450.
Hoeveel meer S335 kan ek laai? Kan die QL kenners bietjie hier help asb. Ek gooi gewoonlik kruit in totdat ek binne my eie gedagtes naby genoeg is aan die spoed wat ek graag wil hê, alhoewel n ou my al n keer gehelp het met die QL besigheid vir n 303Br.
Watter een is die belangrikste, groepering of standaard afwyking. Huidiglik op 200m geskiet en as ek tevrede is sal ek 300m toe gaan. Ladder ens het ek al probeer maar ek is nog nie daar nie.
Sien aangeheg vir data.
Daar is soveel vrae maar kom ons sorteer eers die een uit.
Groete.
Ferdi Bam
CCI200 / CCI450
- Ferdi Bam
- Sr. Member

CCI200 / CCI450
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oë op die pad, hande op die stuur, FOKUS!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: CCI200 / CCI450
Ferdi Bam wrote: Mon May 22, 2023 11:25 am Hi Almal,
Ek het n 308W waarin ek tot onlangs nog net Lapua Palma doppe, S335, CCI450 en 2156 SMK Palma koeëls geskiet het. Intussen het ek gewone Lapua doppe gekoop en begin herlaai met 155gr Nosler Custom Competition koeëls en CCI200 slagdoppe. Uit nuuskierigheid het ek n kontrole gemaak met Lapua Palma doppe en CCI450 en dieselfde lading en geskiet. Die Lapua dop het soos verwag vinniger geskiet en redelik groepeer(15vps vinniger). Dis maar min, ek het n groter verskil na enige kant toe verwag. Die standaard afwyking vd Palma doppe was ook beter en die groepering met die Palma doppe ook. Wat my egter die meeste pla is dat die geweer se spoed laag bly en die dopspasie al kleiner word en ek is nog ver van die spoed (2950+vps) wat ek wil hê om op 900m te kan skiet. Of miskien moet ek net beter leer windlees!
Die geweer is n 308W, X-Max aksie, Krieger
1-13T31" loop en Warrior kolf. 6-20x50 Leupold Varmint Target teleskoop. Twintig grade rail en Burris signature monterings.
Ek heg n foto van al die herlaai data ens aan. Julle is welkom om kommentaar te lewer en aanbevelings te maak. Indien addisionele inligting benodig word vra my.
Ek wil graag weet of die Palma dop veronderstel is om beter te presteer.
Watter slagdop word aanbeveel vir die langer afstande? CCI200 of CCI450.
Hoeveel meer S335 kan ek laai? Kan die QL kenners bietjie hier help asb. Ek gooi gewoonlik kruit in totdat ek binne my eie gedagtes naby genoeg is aan die spoed wat ek graag wil hê, alhoewel n ou my al n keer gehelp het met die QL besigheid vir n 303Br.
Watter een is die belangrikste, groepering of standaard afwyking. Huidiglik op 200m geskiet en as ek tevrede is sal ek 300m toe gaan. Ladder ens het ek al probeer maar ek is nog nie daar nie.
Sien aangeheg vir data.
Daar is soveel vrae maar kom ons sorteer eers die een uit.
Groete.
Ferdi Bam
EK het nog nooit in enige comp deel geneem waar die ou met die kleinste "standaard afwyking" die hout huis toe gevat het nie.
Jy kan nie CCi 200 en 450 direk met mekaar vergelyk nie dit is 2 heel verskillinde primers, as jy Palmal doppe wil gebruik sal jy die kleiner primer moer gebruik, die 450 word baie gebruik waar die manne die lading hard druk omdat hulle n dikker cup het as CCi 400 en sodoende sterker is
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
JF123
- Sr. Member

Was die loop skoon voor die eerste skoot met die CCI200? Dit is min of meer wat ek sou verwag het met bietjie olie in die loop. As daardie eerste skoot weggelaat word dan lyk die ES nie sleg nie. Selfs beter as die Palma doppe.
Met lot 714 was my lading 43.4gr vir 2935, es 18 en sd 6. Koeël sprong van 0.5mm met Lapua doppe, 155gr Nosler CC deur ń 30" Walther loop.
Met lot 714 was my lading 43.4gr vir 2935, es 18 en sd 6. Koeël sprong van 0.5mm met Lapua doppe, 155gr Nosler CC deur ń 30" Walther loop.
- Ferdi Bam
- Sr. Member

Hi JF123,
Ja die loop was baie mooi skoon. Dankie vir die inligting.
Groete. Ferdi
Ja die loop was baie mooi skoon. Dankie vir die inligting.
Groete. Ferdi
Oë op die pad, hande op die stuur, FOKUS!