Waar sou jy jag?
-
Mellies
- Hero Member

Waar sou jy jag?
Dagsê menere.
Vertel bietjie waarvan droom julle? Wat/waar sou jy jag indien jou bankbalans anders gelyk het en hoe lyk die combo wat oor jou skouer hang?
Ek droom ook van buffel, leeu en lord derby se giant eland. Iets wat ek baie graag wil jag is mid asian ibex (en ander ibex spesies), marco polo & dall sheep (en ander skaapspesies) en markhor om n paar te noem.
Met dit wat in my kluis is sal my 300WM wat bitter akkuraat is seker saamgaan.
Ek heg sommer paar kiekies aan vanaf google.
Met n vleisie...
Vertel bietjie waarvan droom julle? Wat/waar sou jy jag indien jou bankbalans anders gelyk het en hoe lyk die combo wat oor jou skouer hang?
Ek droom ook van buffel, leeu en lord derby se giant eland. Iets wat ek baie graag wil jag is mid asian ibex (en ander ibex spesies), marco polo & dall sheep (en ander skaapspesies) en markhor om n paar te noem.
Met dit wat in my kluis is sal my 300WM wat bitter akkuraat is seker saamgaan.
Ek heg sommer paar kiekies aan vanaf google.
Met n vleisie...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Glocked
- Sr. Member

Re: Waar sou jy jag?
Ek gaan my vingers uit lit uit tik as ek jou alles moet vertel ! Sal dit kort probeer hou...
80+lbs olifant in Botswana
Stok ou buffel bul bo in Zimbabwe iewers
Beer en Moose in Alaska
Elk in Montana USA
80+lbs olifant in Botswana
Stok ou buffel bul bo in Zimbabwe iewers
Beer en Moose in Alaska
Elk in Montana USA
Howa 6.5PRC
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
-
Ockert1992
- Hero Member

Middag julle,
Die is 'n lekker droom topic.
Hier is so van myne:
- Buffel, Leeu en Olifant Safari's iewers in wilde Afrika(Zimbabwe, Mosambiek of Botswana). Iewers waar daar geen drade of mense vir myle is nie.
- Bergskaap in Amerika
- Berg zebra in Namibie Khomas Hooglande.
- Ibex of soortgelyke spesie jag in Asie
Vir my gaan dit nie oor die grote van die trofee nie, maar eerder die karakter van die trofee en herinneringe aan die jag en die hele reis tot daar.
Groete
Ockert
Die is 'n lekker droom topic.
Hier is so van myne:
- Buffel, Leeu en Olifant Safari's iewers in wilde Afrika(Zimbabwe, Mosambiek of Botswana). Iewers waar daar geen drade of mense vir myle is nie.
- Bergskaap in Amerika
- Berg zebra in Namibie Khomas Hooglande.
- Ibex of soortgelyke spesie jag in Asie
Vir my gaan dit nie oor die grote van die trofee nie, maar eerder die karakter van die trofee en herinneringe aan die jag en die hele reis tot daar.
Groete
Ockert
- Jaco vdW
- Hero Member

Waar sou jy jag?
Die heel eerste stop sal in Pongola wees. Ek het nog n onafgehandelde afspraak daar met n buffel. My Mauser .375 H&H sal hiervoor saam gaan.
Ons was opsoek na die ou of soortgelyk, maar hy het ons ontduik.
Ek sal vir n onbepaalde tyd Mhlozi kamp uitboek. Dis midde in die jagarea, met die wild wat vrylik daar deur beweeg. En dit het die “ou” wildtuin gevoel met die rondawels onder die groot koeltebome.
Dan wil ek graag n Tsessebe jag. Kan nie regtig sê hoekom nie, wil net. Dit sal die 7x64 wees wat saam gaan.
En dan weer n jag in Namibië soos ons tussen 2007 en 2013 gehad het. Die grondeienaars was mateloos goed vir ons. Jy het drie skote op n teiken geskiet, en as hulle tevrede was dat jou roer reg was, kon jy jag. Hulle het aangegaan met die boerdery aktiwiteit en ons kom op ons eie jag. Die plaas was basies joune. Eerste lig uit, en wild herwin met jou eie bakkie. Geen gidse, net jy alleen in die veld. So een keer n dag het die boer kom loer wat hang al in die koel kamer, en na die jag is al die karkasse se gewigte opgetel en met N$18 of N$20/kg vermenigvuldig, en dit was jou rekening vir wild.
Hemel op aarde gewees.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ons was opsoek na die ou of soortgelyk, maar hy het ons ontduik.
Ek sal vir n onbepaalde tyd Mhlozi kamp uitboek. Dis midde in die jagarea, met die wild wat vrylik daar deur beweeg. En dit het die “ou” wildtuin gevoel met die rondawels onder die groot koeltebome.
Dan wil ek graag n Tsessebe jag. Kan nie regtig sê hoekom nie, wil net. Dit sal die 7x64 wees wat saam gaan.
En dan weer n jag in Namibië soos ons tussen 2007 en 2013 gehad het. Die grondeienaars was mateloos goed vir ons. Jy het drie skote op n teiken geskiet, en as hulle tevrede was dat jou roer reg was, kon jy jag. Hulle het aangegaan met die boerdery aktiwiteit en ons kom op ons eie jag. Die plaas was basies joune. Eerste lig uit, en wild herwin met jou eie bakkie. Geen gidse, net jy alleen in die veld. So een keer n dag het die boer kom loer wat hang al in die koel kamer, en na die jag is al die karkasse se gewigte opgetel en met N$18 of N$20/kg vermenigvuldig, en dit was jou rekening vir wild.
Hemel op aarde gewees.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Pappabeer
- Hero Member

N Jaarlikse buffelbul om die hart aan die klop te hou. Pongola, Magudu, wilde Zoeloeland.
Ek wil baie graag n Bastergemsbok buite RSA skiet. Zambië of Cameroon.
Oorsee was ek beïndruk met die landskap in spanje, en sal graag n Ibex daar wil jag.
Ons beplan n selfguided own use jag vir CAR vir Red River Hog en Giant Forest Hog in 2024. As dit gaan wetk gaan dit ook n ervaring wees
Ek wil baie graag n Bastergemsbok buite RSA skiet. Zambië of Cameroon.
Oorsee was ek beïndruk met die landskap in spanje, en sal graag n Ibex daar wil jag.
Ons beplan n selfguided own use jag vir CAR vir Red River Hog en Giant Forest Hog in 2024. As dit gaan wetk gaan dit ook n ervaring wees
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
-
Klein Chris
- Hero Member

In Suid Afrika
40kg+ blesbok in Zastron
Springbok en gemsbok in die Kalahari duine
Mooi rooibok ram met die 357 rollie in Steenbokpan
Rooi hartebeest in Bloemhof omgewing
Amerika
Mule deer met die 303 êrens in die mid weste
40kg+ blesbok in Zastron
Springbok en gemsbok in die Kalahari duine
Mooi rooibok ram met die 357 rollie in Steenbokpan
Rooi hartebeest in Bloemhof omgewing
Amerika
Mule deer met die 303 êrens in die mid weste
Skiet bly maar lekker
- DWB
- Hero Member

Dewald daai CAR trip!!!!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Frederik
- Hero Member

Pappabeer daardie CAR trippie gaan iets besonders wees.
As geld nie probleem was nie het ek elke jaar klomp geld na Buzz Charlton gestuur en ongebruikte kwota opgejag.
Dit sal seker insluit, olifant, buffel, seekoei, krok en hiena.
Alle jagbare spesies diere in Suidelike Afrika.
Behalwe vir dit is daar wondelike jagte oorals in die wereld.
AUS - Northern teritorry vir buffel, banteng torfee en cull diere.
Alaska daar is 10 dae in die seisoen waar Moose, Beer en Salm oormekaar strek.
Rooihert en roebuck in Poland.
Lord Derby, Bongo, Oerwoud olifant.
Ysland, muskox
Miskien so paar skape jag in Asie en Turkey asook Ibex.
Ek het al groot gedroom hahaha.
As geld nie probleem was nie het ek elke jaar klomp geld na Buzz Charlton gestuur en ongebruikte kwota opgejag.
Ysland, muskox
-
Glocked
- Sr. Member

Wil vir my voorkom of ek en jy dieselfde tipe nagmerries kry !Frederik wrote: Sun Feb 26, 2023 2:16 pm Pappabeer daardie CAR trippie gaan iets besonders wees.
Ysland, muskox
Howa 6.5PRC
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
-
Sako75
- Hero Member

Ek wens deesdae net om fiks genoeg te wees om ‘n ou vaalribbok op die voet hoog in die Oos Kaapse berge te jag.
Ek werk so deur die lys van groepe diere volgens spesie en ek probeer dit stelselmatig vol maak. Al die redelik beskikbare spiral horns, oryxe, sebras, wildebeeste, ens. Darrem al ‘n paar gekry en nog lekker om na uit te sien….
Dit bly maar ‘n voorreg net om die jagveld te kan betree
Ek werk so deur die lys van groepe diere volgens spesie en ek probeer dit stelselmatig vol maak. Al die redelik beskikbare spiral horns, oryxe, sebras, wildebeeste, ens. Darrem al ‘n paar gekry en nog lekker om na uit te sien….
Dit bly maar ‘n voorreg net om die jagveld te kan betree
-
Toxxyc
- Hero Member

As ek al die geld in die wêreld gehad het? 'n Koedoe in Suid Afrika, 'n mooi groot bul, met my .30-06 wat ek het. Dis my droom. Nog nooit die geleentheid gehad nie. Al menigmaal met die kruishaar dood op die bul gerus, sommer naby, maar dan herinner my kop my dat die finansies eenvoudig nie daar is nie. Dan sit ek maar stil en verlustig my in die skoonheid van die natuur en laat hom loop, en ek wag maar vir rooibok se kind.
As dit iets in die buiteland is, sal ek graag nog in sneeu wil jag, en ek sal verseker ook wil Elk en Amerikaanse Eland (moose) wil jag in Kanada, as dit kan, in die Rockies. My kaliberkeuse sal dieselfde wees as wat ek tans het, my Rem 700 in .30-06.
As dit iets in die buiteland is, sal ek graag nog in sneeu wil jag, en ek sal verseker ook wil Elk en Amerikaanse Eland (moose) wil jag in Kanada, as dit kan, in die Rockies. My kaliberkeuse sal dieselfde wees as wat ek tans het, my Rem 700 in .30-06.
-
Forester
- Hero Member

Jaarlikse buffel sal 'n mens definitief gesond hou! 404Jeff of 470NE is buff medisyne.
Luiperd oor honde in Mosambiek is baie hoog op my lys en dan sal ek graag 'n red stag wil jag in Skotland saam met 'n dag se driven grouse. Luiperd sal met 'n 375H&H wees. Die red stag met wat ookal die Ghillies vir my leen/huur, maar 'n droom sal wees om die grouse met 'n Dickson ronde aksie te skiet.
Groot mensvreter krok by Cahora Bassa sal ook lekker wees, ook met 'n 375H&H.
Luiperd oor honde in Mosambiek is baie hoog op my lys en dan sal ek graag 'n red stag wil jag in Skotland saam met 'n dag se driven grouse. Luiperd sal met 'n 375H&H wees. Die red stag met wat ookal die Ghillies vir my leen/huur, maar 'n droom sal wees om die grouse met 'n Dickson ronde aksie te skiet.
Groot mensvreter krok by Cahora Bassa sal ook lekker wees, ook met 'n 375H&H.
Wynand
470NE; 404Jeff; 375H&H; 300WM; 30-06; 308; 6XC; .22LR; 12br x3; 40S&W; 9mmP
470NE; 404Jeff; 375H&H; 300WM; 30-06; 308; 6XC; .22LR; 12br x3; 40S&W; 9mmP
- heywillie
- Hero Member

Sal begin deur al die jagbare wild in Suider Afrika te jag. Ek sal tussen my 6.5x55, 30-06 en 375 wissel afhangende van die prooi en jagveld.
Daarna sal ek Noord gaan vir 'n CAR jag, spesifiek die Lord Derby. 375 sal hier gebruik word.
Ek sal dan oor die groot water gaan en die VSA plat jag, elke staat en elke moontlike spesie. Sal die 6.5, 30-06 en 375 saamvat.
Daarna sal ek Noord gaan vir 'n CAR jag, spesifiek die Lord Derby. 375 sal hier gebruik word.
Ek sal dan oor die groot water gaan en die VSA plat jag, elke staat en elke moontlike spesie. Sal die 6.5, 30-06 en 375 saamvat.
30-06 Sako Finnbear
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
.22LR Mauser Oberndorf
Glock 19 Gen 4
6.5x55 Howa
375 Ruger Howa
38S&W
.22LR Remington Scoremaster
-
Wouter Roets
- Administrator

Kerels
Ek sal nou moet aftree as ek nog al die jagte wil inkry waaroor ek droom.
Ek sal nou moet aftree as ek nog al die jagte wil inkry waaroor ek droom.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Julle besef in hierie eerste wereld lander moet jy self al jou goed dra daars nie manne wat dit van die bakkie af laai nie?
Ek sal nogals n Elk jag op perde geniet in Montana se berge en dan n lekker groot Bruin beer erens in Alaska maar hulle sal my maar op n boot moet sit ek kan nie sien laat ek in een van daai "Vliegtuigies" waar me hulle rond vlieg sal kry nie. Behalwe vir dit het ek geen behoefte om op enige ander plek as in Afrika te jag nie!
Ek sal nogals n Elk jag op perde geniet in Montana se berge en dan n lekker groot Bruin beer erens in Alaska maar hulle sal my maar op n boot moet sit ek kan nie sien laat ek in een van daai "Vliegtuigies" waar me hulle rond vlieg sal kry nie. Behalwe vir dit het ek geen behoefte om op enige ander plek as in Afrika te jag nie!
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Geno
- Administrator

In Kanada, met my een .243 en 'n Foxpro roepertjie.
Een van hierdie...

Een van hierdie...

Goed, beter, 6millimeter!
-
Supacow
- Hero Member

Geno jy sal moet Barnes laai. Vmax gaan op die vel ontplof 
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- Geno
- Administrator

Nee wat. Hy kannie taaier wees as die goed wat ek al met die 70gr Nosler Varmageddons platgeskiet het nie
Goed, beter, 6millimeter!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ok ja ekt 11.1.11 gepraat. Ek sal so Wolf jag voor en n Beer jagGeno wrote: Mon Feb 27, 2023 3:15 pm In Kanada, met my een .243 en 'n Foxpro roepertjie.
Een van hierdie...
![]()
- Rudi Fischer
- Hero Member

Ek wil bitterlik graag n ou groot voet in die vallei gaan jag.
En n ander droom is om n Bongo in die reen woud te gaan jag.
Dink vir altwee sal en maar my nuwe favorite geweer vat … my Winchester in 416 RM
En n ander droom is om n Bongo in die reen woud te gaan jag.
Dink vir altwee sal en maar my nuwe favorite geweer vat … my Winchester in 416 RM
Loop baie saggies en dra n groot geweer !!!
- Ferdi Bam
- Sr. Member

Hi Almal,
Ek sal bitter graag greywing wil jag in Rhodes en omgewing met my GSP. Ons moet opry die berge in op n perd se rug.
In my jeug het ek gedroom van n buffel en n leeu in die Luanga of Limpopo vallei, ongerep. Vandag sal ek tevrede wees met enige vd 2 in Limpopo of iewers in Natal op die voete. Met my 45-70 Govt en n 405 Starret hard cast flat nose koeel(1800 vps). n Naby konfrontasie en mag die beste man wen. As die PH ook skiet betaal ek nie. As hy gelukkig is kan hy later die finale skoot aftrek met sy swaar kaliber.
As ek bogenoemde oorleef, n mooi groot springbok in Askam se wereld met my 303Br.
Nie gepla oor n oorsese jag of dier nie. Hou geensins n bekoring in vir my soos Afrika diere nie.
Groete
Ferdi Bam
Ek sal bitter graag greywing wil jag in Rhodes en omgewing met my GSP. Ons moet opry die berge in op n perd se rug.
In my jeug het ek gedroom van n buffel en n leeu in die Luanga of Limpopo vallei, ongerep. Vandag sal ek tevrede wees met enige vd 2 in Limpopo of iewers in Natal op die voete. Met my 45-70 Govt en n 405 Starret hard cast flat nose koeel(1800 vps). n Naby konfrontasie en mag die beste man wen. As die PH ook skiet betaal ek nie. As hy gelukkig is kan hy later die finale skoot aftrek met sy swaar kaliber.
As ek bogenoemde oorleef, n mooi groot springbok in Askam se wereld met my 303Br.
Nie gepla oor n oorsese jag of dier nie. Hou geensins n bekoring in vir my soos Afrika diere nie.
Groete
Ferdi Bam
Oë op die pad, hande op die stuur, FOKUS!
- ivanlotter
- Newbie

Elk (Moose) in Skandinawië, seker Finland. Hier is ‘n foto van my vriend van Finland wat gereeld een jag en vertel hoe hy en sy hond, ‘n tipe Herdershond, die Elk in die woud jag. Die hond beweeg vooruit deur die woud en as hy begin blaf, dan het hy op een afgekom, die elk steur hom nie aan die hond nie maar op die stadium moet die jagter dood stil staan. Die hond begin dan oorslaan in ‘n ritmiese aanhoudende blaf. Die jagter moet dan beweeg sonder om ‘n takkie te breek anders is die elk weg.
Ek dink Moose is Elk in Afrikaans. So groot soos ‘n Eland sê Kallejussi.
Ek dink Moose is Elk in Afrikaans. So groot soos ‘n Eland sê Kallejussi.
.177, .22, 270WIN, 38SPCx2
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek sit en kyk nou die Kenya open (golf vir die van julle wat ongeletterd is) en dink n lekker trip sal wees om Buffel en so paar mooi diere daar erens in donker Afrika te jag en oppad terug n golfie te jol in Zim (Royal Harare) en in Kenya en erens somer n dag of 2 af te knip en bq tiervis te vang.
- pwdejager
- Sr. Member

Ek sal in Kanada of Alaska gaan Jag, enige iets, so lank dit saam Randy Newberg is, kan ure lank na hom luister
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Tikka T3x Varmint Hunter 300WSM
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Tikka T3x Varmint Hunter 300WSM
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
-
JF123
- Sr. Member

As ek reg onthou het Kenya ń verbod op jag gesit. Waarskynlik een van die redes hoekom die wild so min is deesdae.