Meat-o-matic vleissaag

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
Charl.308
Jr. Member
Jr. Member

Meat-o-matic vleissaag

Post by Charl.308 »

Middag almal

My ou betroubare Meat-o-matic vleissaag se "tensioner lever" het gegroet.
Enige iemand dalk n idee waar ek so part in die hande kan kry?
* Onder staande foto wys part wat ek graag soek*
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
3006
Sr. Member
Sr. Member

Re: Meat-o-matic vleissaag

Post by 3006 »

Middag, jy kan dalk vir Konidaris probeer 071 887 8790 .
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Probeer MEAT-O-MATIC SPRINGBOK CC
012 541 0352
082 562 8054
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Hierdie is 'n ou draad maar dit gaan oor 'n Meta-o-Matic meule. Ek soek van die tuite vir 'n nr10 meule, maar ook van die siffies, eintlik die een vir worsstop.

Meat-o-Matic is nou by Hydromobile, maar hulle het nie eintlik meer onderdele vir die nr10 meule nie.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Giepie bedoel jy nie 'n nr 12 meule nie? Die meulens is gewoonlik in grootte 12; 22; en 32 geklassifiseer.

By ons in Nelspruit is 'n besigheid genaamd National Butchery Supplies waar ek al plaatjies by gekoop het vir 'n nr 22 meule, maar ek vermoed as jy by Crown National, Freddy Hirsch of Deli Spices navraag doen, sal hulle jou ook kan help. Ons plaaslike Deli Spices het dikwels van die items op hulle rakke. Pryse het wel met rasse skrede gestyg die afgelope ruk, tot so 'n mate dat ek my eie 22mm stopper tuit geprakseer het.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Johan, myne is 'n nr 10. Hydromobile het teruggekom na my toe, wat ek nodig het, het hulle gelukkig nog gehad. Die nuwer meulens is nr22's wat groter is. Gister klomp vleis gemaal sonder probleme. Wat ek gesoek het was tuite en 'n "kidney plate" vir die wors maakery.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
Post Reply