Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dorper A2/3 - R36 en as gewig tussen 17-20 kg is en A2 -R 36.50 AB & B 1/2/3 - R30.5 en vir C1/2/3 - R 26.5
Wolskaap en X-ras is prys R1 minder en lam wat minder as 15 kg is R1 af
Alle prysse sluit btw uit.
Ek sit die prysse op vir interressantheid, ek het so radius van 150 km wat ek meeste kliente het en vir groepe meer as 40 skaap doen ek die vervoer gratis.
dit is baie interresant dat die woolworths lam dan met R5.50 kan verskil, ek sal Sondag ons gradering prys opsit, maar smaak my volgende week gaan rekord prysse wees.
Groete Chris
SPESIFIKASIES SUPERLAM WOOLWORTHS
Gradering: A1 & A2 & A3 A1 & A2
Prys: 30.50 31.00
Koue karkasmassa:16.5 - 22.6 kg warm gewig 16.5 - 22.6 kg warm gewig
Bouvorm: 3+ 3+
Karkas beskadigin Geen Geen
Geldig vir: Alle slagdae Alle slagdae
Vandat hulle ons lewendige uitvoere na SA gestop het, betaal hulle ons net wat hulle wil. Dit is besig om ons skaap bedryf n baie groot knou te gee, al meer manne slaan oor na bees, ons het egter die laaste 5-6 jaar ver bo gemiddelde reens gekry in die suide, en dink ek nie daar kan volhoubaar met bees geboer word sou ons reen na normaal terugkeer nie.
Hoor hier by ons rumors dat julle pryse R40.00 gaan haal hierdie jaar, daar is glo nie skaap nie.
Mooi loop
Francois
Last edited by Francois Marais on Tue Dec 22, 2009 10:25 am, edited 1 time in total.
Ek gaat vi my n arie koop en die goed oorvlieg,of ons moet by oom Louis oor die die grens jaag.Soek net iemand wat kan optree as verkoper aan die anderkant.
Slagpalle hier steel ons geld en dan kyk hulle jou nog in die oe ook.
Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
Jammer, was so bietjie van lyn af. Wou my nie nou oor die vleispryse kwel nie, kom so pas van die strand af. Mooi mense hier op Jeffereys se strand!
Net dit, N$ 31,50 per kg (na kostes) vir my laaste pakkie lammers gemiddeld gekry by Keetmanshoop. Baie goed gegradeer en 17,1 kg uitgeslag. Kan daarmee saamleef, maar met "afgrade" word ons deur die ore gewerk. Oor die bemarkings situasie vir skaap in Namibi?, GROOT PROBLEEM. Die situasie is egter baie kompleks as wat met eerste oogopslag logies klink, so dink ek.
Chris/ francois/Louis ens
Ek hou die pryse met belangstelling dop.
Chris
Ek sien daai b en c grade is omtrent wat ek in juliemaand gekry het. Die a is nou op ne. Ek hoop daardie R40 wat Francois van praat kom. Ek het nou B en C graad beeste wat moet verkoop word, maar my agent se daardie grade wil nie nou loop nie. Net A grade loop goed. So ek sal moet bietjie terughou.
Freddie
Ja bees verkoop Desember nie lekker nie, mense soek steak nie mince en kook vleis nie.
Groot skaap se prys is regtig nie so watwonders nie, maar ek dink volgende week gaan A2 en A3 ten minste met R1 opgaan , altans hoop ek so,
hier is dit nou droog en hitte draai elke dag tussen 38 en 40, maar die kaktusse blom so hier kom groot krismisboks dink ek.
Louis ek sien jy praat van kostes, die prysse wat ek gee is wat boer in sy sak kry, 5 de kwart betaal tog slagfooie dis hoekom dorper duurder is as merino oor die vel verskil
( praat van ore wat gewerk word VELLE)
Manne julle moenie net kyk nie reageer, ek weet nie of ek prysse moet opsit en of ek nie net julle tyd mors nie, maar ek voel soos ds wat net praat en ek kan nie eers psalm opgee om reaksie te kry nie
Weet nie in watter area jy is nie, maar ek is ook in daardie bedryf. Koop beslis speenkalwers. Prys tans so R14,50 plus btw hier in my area. Die hoeveelheid wat jy het, of kan bymekaarkry en die afstand wat ons moet vervoer kan hierdie prys beinvloed. Hier waar ek is moet ons ook etlike honderd kilometers vervoer na speenkalf mark, so jy kan moontlik nog nader wees. PM my as jy belangstel.
Al die pryse is wat jy in jou sak uitkry.
Wil nie Chris se post hijack nie, maar ek koop ook lam, skaap, boerbok (bokkies en ou ooie, tans R21,00 en R12,00 onderskeidelik, plus BTW) en Angora ou ooie en kapaters (R9,00 en R9,50 onderskeidelik, weer plus BTW) Koop en verkoop ook alle tipes boervee. Tans taamlik aanvraag vir Merino ooie.
Wat van so -50c op kilo vir die manne wat nie beheer toepas nie. As die verkoper sertifiseer dat hy jakkalse beheer bly die geadverteerde prys van toepassing op hom.
Jy moet laat weet ek kan dalk hier speen kalf en boervee ook kry. Boerbok kopers is baie sterk hier. Slagbees koop ek vir slagters wat sukkel om in tyd tebetaal so ek briek bietjie.(jy sal hulle ken )