https://www.quenets.com/collections/one-day-only
Ampro Shooting Accessory Boxes
- Quenets
- Sr. Member

Ampro Shooting Accessory Boxes
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- snakker
- Hero Member

Re: Ampro Shooting Accessory Boxes
More almal. Ek wil net terugvoer gee hier ivm onlangse aanlyn aankoop wat ek op Quenets webwerf gemaak het (bushill moa bag set): alles baie netjies verpak, koevert met lint op die boks geplak, met handgeskrewe persoonlike boodskap in wat my bedank en gelukwens met aankoop. Prys was baie billik (afleweringskoste was ingesluit) en het vinnig gekom. Mens voel sommer lekker na so 'n koop, 'n baie verfrissende ondervinding.
Ek dink Quenets bestuur is definitief op die regte pad wat kliëntediens aanbetref deur die "personal touch" reg te kry wat so baie geweerwinkels (wel, seker eintlik winkels in algemeen) ontbreek. Welgedaan

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
Ek dink Quenets bestuur is definitief op die regte pad wat kliëntediens aanbetref deur die "personal touch" reg te kry wat so baie geweerwinkels (wel, seker eintlik winkels in algemeen) ontbreek. Welgedaan

-
Vissie
- Full Member

Met daai verpakking sou ek teleurgesteld wees as ek hom oopmaak en daar is net ‘n sandsakkie in...
:-)
- snakker
- Hero Member

Miskien moet ek iets duurder koop en kyk wat hulle dan saamstuurVissie wrote:Met daai verpakking sou ek teleurgesteld wees as ek hom oopmaak en daar is net ‘n sandsakkie in...