'n knaldemper wat "sweetspot" vind

Post Reply
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

'n knaldemper wat "sweetspot" vind

Post by alecjohnson »

Goeie dag mense

Ek is seker 'n paar van julle het al die videokie gesien van die groepe wat verbeter soos die "settings" verander word en dat die man so sy "sweetspot" vind met die nuwe knaldemper.
Nou die is 'n nuwe produk, baie nuut lyk dit my want ek sukkel my alie af om inligting te kry buiten wat op die webwerf verskein.

Sien hier

Baie min inligting maak my erg skepties nommer een, want ek sien net die resultate nie die proses nie.
Nommer twee is ek weet nie hoe die knaldemper werk/ KAN Werk nie (buiten natuurlik die knal te demp). 'n Pel het vir my gevra hoe die knaldemper werk, want ek het vir hom gese 'n knaldemper maak niks aan jou node nie, en die produk se die teenoorgestelde oor dit!?

Wat ek wel vir hom kon se is dat 'n knaldemper nie jou node verander nie, en ek weet nie hoe die produk werk nie, want volgens my kan dit nie werk soos daar gestel word nie.

Nou sal ek graag opinies en insette wil hoor, of dalk eerstehandsse ervaring? oor die nuwe "Next Level Silencer".

Ek gaan gou springmielies regkry ++>:
Arnold
Hero Member
Hero Member

Re: 'n knaldemper wat "sweetspot" vind

Post by Arnold »

Lees op oor barrel tuners, hierdie is dieselfde konsep.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

bel hom +27812375007
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Soos Arnold se lees maar hier

http://www.targetshooter.co.uk/?p=660

Is niks nuut nie, word al vir donkie jare in die .22 wereld gebruik en is ook baie gewild in die BR kring, ken n paar Fope manne met tuners op hul lope .
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Capt. Oblivious wrote:Soos Arnold se lees maar hier

http://www.targetshooter.co.uk/?p=660

Is niks nuut nie, word al vir donkie jare in die .22 wereld gebruik en is ook baie gewild in die BR kring, ken n paar Fope manne met tuners op hul lope .
Tuners sal baie vinnig baie meer algemeen raak veral in die f ope geledere.

Die Australiese f ope span lede word verplig om tuners op hulle gewere te hê en so ook as ek reg onthou die SA span vir 2021 ook.

Groete
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Baie dankie
Ek het nou lekker lank gelees en videos gekyk en half in Alice se hasegat beland! dit maak nou baie meer sin.
Post Reply