Interne dopkapasiteit van die 6mm Creedmoor

Post Reply
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Interne dopkapasiteit van die 6mm Creedmoor

Post by Wouter Roets »

Hallo Manne

Het een van julle dalk werklike dopkapasiteit van die 6mm Creedmoor? Wil graag so paar opsies in QL met hom hardloop om te kyk watse gewig koeel gaan mooi werk met hom.

Groetnis
Wouter
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Re: Interne dopkapasiteit van die 6mm Creedmoor

Post by Messor »

Al gelees dis 51gr H20, maar dit help niks want elke vervaardiger se volume gaan verskil.
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

"I'm getting 52.55 grains H2O in fired 6.5 creedmoor Lapua brass. QuickLoad gives 53.5 for Hornady brass. I suspose it varies from chamber to chamber. New lapua brass case head to shoulder is about .006" shorter than my chamber. It takes about two firings to bring it to my chamber size."

Vanaf
Forum: accurateshooter
Poster: brantfredrickson

Ek besit nie enige 6.5cal nie
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

6mm
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Dankie messor, dit mis gelees, so gewoond aan 6 en c naby mekaar as 6.5mm creedmoore te lees! Hehe

"I measured a single resized once fired case (0.0015 shoulder set-back) at 51.2gr. The unfired cases are about 0.004" short of my chamber at the 0.400" datum.''

Vanaf
Forum: accurateshooter
Poster: rardoin
niklaasie
Newbie
Newbie

Post by niklaasie »

Goeienaand. Het toevallig vanmiddag dopvolume gemeet.

Winchester doppe - doppe het gemiddeld 153.8 grein geweeg, en alhoewel die 10 doppe met 3 grein verskil het boontoe of ondertoe, was die dopvolume baie konstant op 53.4 grein water gemeet. Hoop dit help.

Sent from my iPad using Tapatalk
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

niklaasie wrote:Goeienaand. Het toevallig vanmiddag dopvolume gemeet.

Winchester doppe - doppe het gemiddeld 153.8 grein geweeg, en alhoewel die 10 doppe met 3 grein verskil het boontoe of ondertoe, was die dopvolume baie konstant op 53.4 grein water gemeet. Hoop dit help.
6mm Creedmoor Winchester doppe jy sê?
Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

alecjohnson wrote:Dankie messor, dit mis gelees, so gewoond aan 6 en c naby mekaar as 6.5mm creedmoore te lees! Hehe
Moenie worry nie, nou dat Lapua die 6mm creed doppe maak gaan die 6.5 ook nie meer lank die flavor van die maand wees nie.
In Amerika gaan baie van die PRS manne oor van die 6.5 na die 6, ek glo dit gaan nie lank wees nie dan gaan dit maar hier net so gaan.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Messor wrote:
alecjohnson wrote:Dankie messor, dit mis gelees, so gewoond aan 6 en c naby mekaar as 6.5mm creedmoore te lees! Hehe
Moenie worry nie, nou dat Lapua die 6mm creed doppe maak gaan die 6.5 ook nie meer lank die flavor van die maand wees nie.
In Amerika gaan baie van die PRS manne oor van die 6.5 na die 6, ek glo dit gaan nie lank wees nie dan gaan dit maar hier net so gaan.
Die 6.5mm gaan nie gou uitsterf nie maar die 6mm manne het nou 'n lekker opsie met Lapua doppe
Striker.
Full Member
Full Member

Post by Striker. »

More manne.

Weet julle dalk wanneer ons 6mm CM Lapua doppe hier in die hande gaan kan kry?

Groete
30-06 Steyr Mannlicher SM12
6mm Creedmoor Ruger Precision Rifle
204 Ruger Howa
223 Ruger AR 15
12Ga Browning
9mm S&W M&P Shield
357 Mag Ruger Security Six
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Niklaasie

Baie dankie, dit help verseker. Baie welkom ook hier by ons. Hoop jy gaan dit gate uit geniet.

Striker

Ek het ook nou al n bietjie navraag oor hulle gedoen, maar defnitiewe antwoorde is nog skraps.

Hier op die forum het Kurt van TSG genoem dat hulle wag Alpha Munition doppe gaan inbring met beide klein en groot primers in die 6mm en 6.5mm Creedmoor. Ek hoor baie goeie goed van die doppe.

So terloops wys hierdie gemete dopkapasiteit net weereens hoe n goeie ontwerp die Creedmoor reeks is. Jy sit met die 6mm CM wat se dopkapasieit gelykstaande is aan die 243 Win met n 3mm korter dop tesame met die voordeel dat beskikbare dopkapasiteit hoer is met eenders lengte gelaade rondtes. Presies wat die 6.5 CM reg kry teenoor die 260 Rem. Ek sien regtig uit na my 6mm Creedmoor.

Groetnis
Wouter
6.5/284Norma
Hero Member
Hero Member

Post by 6.5/284Norma »

Ek kry 51.9gr H2O met 6.5 Creedmoor doppe wat afgenek is.
I'd rather be hunting!

Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

6.5/284Norma wrote:Ek kry 51.9gr H2O met 6.5 Creedmoor doppe wat afgenek is.
Baie dankie. Hierdie voel vir my bietjie meer in lyn met wat n mens behoort te kry as ek na my 6.5 CM se dopkapasiteit kyk. Ek het gedink n mens sal so om en by 1gr verloor met die afnek na 6mm toe.

Manne my geweer het n 1:7.7 groefdraai. Ek weet Berger beveel n 1:7 aan vir beide hul 105 en 115gr VLD koeels. Ek wonder of die geweer hul wel sal stabiliseer hier bo. Dink dit gaan touch and go wees. Die 115gr maak baie sin in terme van node spoed so sal hulle baie graag wil skiet.

Groetnis
Wouter
Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

Die 105 behoort gemaklik met n 8 twist loop te skiet. Die 115 gaan dalk n probleem wees.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Wout jy kan n 105vld 100% uit n 1/9 twist skiet, met jou twist kan jy alles skiet wat jy hier kan koop
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Rudie
Hero Member
Hero Member

Post by Rudie »

Toyrsi wrote:Die 105 behoort gemaklik met n 8 twist loop te skiet. Die 115 gaan dalk n probleem wees.
Die Hoëveld bederf ons. Die 115 VLD werk baie goed in die SLR en die Xc wat albei 8 twist lope het.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
niklaasie
Newbie
Newbie

Post by niklaasie »

Messor wrote:

6mm Creedmoor Winchester doppe jy sê?
Eish, ek vra groot askies !!

Ek het van die 6,5 Creedmoor gepraat.

Ek het regtig nie eers geweet dat mens n 6 mm Creedmoor kry nie...

Messor
Sr. Member
Sr. Member

Post by Messor »

2 ouens in een draad, smaak my die creed smokkel met julle koppe :)

As ek Wouter was sou ek met 51gr begin het, dit sal 'n safety margin ook wees tot hy sy doppe kry en meet.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Manne

Askuus ek het net nadat ek hier hardop gedink het gou op Berger se webtuiste gaan loer en gesien dat ek geen probleem sal he om die 115gr te stabiliseer nie, selfs by die kus. So dankie vir die raad. Selfs met 51gr se dopkapasieteit sal ek heel billike nodes met beide die 105 en 115gr kan slaan. Laasgenoemde se stats lyk net vir my n bietjie beter op die staduim. CFR moet nou net hulle verdomde allies begin roer! Ek raak nou heel opgewonde oor die roertjie.

Cappie jy en jou travante moet julself begin reg maak om die ou hond nou mooi te bigin leer om ver te kan pie. Hoop net die prostaat maak dit!

Groetnis
Wouter
6.5/284Norma
Hero Member
Hero Member

Post by 6.5/284Norma »

Na skiet met baie kalibers en gewere kan ek eerlik reken die my 6mm Creedmoor 'n fantastiese kaliber is: Akkurraat verby en lekker lig op die skouer. Ligte en swaar punte maak mooi. Jy sal nie spyt wees nie.
I'd rather be hunting!

Truvelo 6mm Creedmoor
Howa 6mm Creedmoor
Howa 6.5 Creedmoor
Ben
Hero Member
Hero Member

Post by Ben »

Wouter Roets wrote:Hallo Manne

Askuus ek het net nadat ek hier hardop gedink het gou op Berger se webtuiste gaan loer en gesien dat ek geen probleem sal he om die 115gr te stabiliseer nie, selfs by die kus. So dankie vir die raad. Selfs met 51gr se dopkapasieteit sal ek heel billike nodes met beide die 105 en 115gr kan slaan. Laasgenoemde se stats lyk net vir my n bietjie beter op die staduim. CFR moet nou net hulle verdomde allies begin roer! Ek raak nou heel opgewonde oor die roertjie.

Cappie jy en jou travante moet julself begin reg maak om die ou hond nou mooi te bigin leer om ver te kan pie. Hoop net die prostaat maak dit!

Groetnis
Wouter
Wouter, vra vir Sieb hy sal jou se....ons laat jaar al in Parys begin oefen 8)
"Failure is NOT an Option"
Heinds
Hero Member
Hero Member

Post by Heinds »

Ek kry 51.7gr. Het 365, N550 en N560 in hom getoets.
Sako 85 6XC
Howa 22-250 Rem
Blaser R8 6.5x55
Tikka .260AI Rem
Tikka 223
Glock 9MMP
Baretta SP1 O/U
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Wouter Roets wrote:Hallo Manne

Groetnis
Wouter

Skree net eks seker ons kan iets reel, se somer Stef moet saam kom en sy XC in gooi
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Dankie Hein

Hoe was jou resutate tussen die drie? Dink nogal 560 kan mooi werk saam met die 115 greiners.

Cappie as ek vir Sully saamsleep kan ek nie waarborg dat ons skiet in enige vorm gaan oefen nie...

Mnr Norma dit is wat ek wil hoor!
Post Reply