AR Sneller

Anything to do with SemiAutomatic Firearms will go here/Enigeiets met vuurwapens wat self herlaai hoort hier
Post Reply
Albert84
Full Member
Full Member

AR Sneller

Post by Albert84 »

Hallo manne,

Ek het my ddm4 nou vir sy eerste uitstappie gevat, maar die sneller voel soos twee stukke skuur papier wat teen mekaar skaaf. Kan mens bietjie aan hom laat werk of is dit beter om n "after market" een te kry en wie hou sulke items aan?

Groete
Arnold
Hero Member
Hero Member

Re: AR Sneller

Post by Arnold »

Ek is seker jy sal aan hom kan laat werk. S&O hou van die aftermarket snellers aan ... Geissele is n topklas sneller en kos topklas geld :(
Plaashaas
Hero Member
Hero Member

Post by Plaashaas »

Polish hom self en spandeer eerder geld op ammo, mags en optics.
GVC86
Full Member
Full Member

Post by GVC86 »

Plaashaas wrote:Polish hom self en spandeer eerder geld op ammo, mags en optics.
+1000

En onthou dis n AR en nie n bench rest geweer nie so die sneller sal nooit so goed wees nie. Kan nie oor die geiselle praat nie, geen ondervinding daarmee nie.

Sent from my SM-J110F using Tapatalk
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

GVC86 wrote:
Plaashaas wrote:Polish hom self en spandeer eerder geld op ammo, mags en optics.
+1000

En onthou dis n AR en nie n bench rest geweer nie so die sneller sal nooit so goed wees nie. Kan nie oor die geiselle praat nie, geen ondervinding daarmee nie.

Sent from my SM-J110F using Tapatalk
Dit hang seker af watse sneller en waarvoor jy die AR gaan gebruik. Ek het n Geissele SD-E op my geweer en dit is verseker nie dieslfde as die Jewell op my slotaksie nie. Met die Geissele se geld kan jy egter 1000 rondtes koop om mee te oefen. Die 1000 rondtes is dalk n beter koop?
Glock17JLS
Sr. Member
Sr. Member

Post by Glock17JLS »

Albert84 wrote:Hallo manne,

Ek het my ddm4 nou vir sy eerste uitstappie gevat, maar die sneller voel soos twee stukke skuur papier wat teen mekaar skaaf. Kan mens bietjie aan hom laat werk of is dit beter om n "after market" een te kry en wie hou sulke items aan?

Groete
Ek het presies dieselfde met my nuwe ADC AR15 gevind... die standaard sneller was om en by ñ 8 pound pull... vir my is dit te veel en hy het oneweredig gebreek. Wou ook aan hom werk maar na bietjie navorsing en raad is dit maar beter om n sneller te koop. Ek het toe ñ Timney Skeletonized drop in trigger gekoop 2. 1/2 pound pull met n konstante breek. Jy sal nie spyt wees nie.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply