So laat Facebook se SA herlaai en groepering op FB my lag.
- Chevvy SS
- Hero Member

So laat Facebook se SA herlaai en groepering op FB my lag.
More manne. Het bietjie raad nodig. Ek het vir my i 300 WSM gebou met i 30" Bartlain loop. 1:12 twist. Watse lading en punte kan julle voorstel? Groete
Jy gaan sukkel om 180s te stabiliseer maar dis nie ontmoontlik nie. Dit gaan net n bietjie meer geduld kos
Hy sal daai 180 skiet onthou di n 30 loop wat goeie sporing sal gee en gaan 3000fps kry wat rpm sal optel
Jy gaan sukkel om 180s te stabiliseer maar dis nie ontmoontlik nie. Dit gaan net n bietjie meer geduld kos
Hy sal daai 180 skiet onthou di n 30 loop wat goeie sporing sal gee en gaan 3000fps kry wat rpm sal optel
- Nickvn
- Hero Member

Re: So laat Facebook se SA herlaai en groepering op FB my la
12 br Harrington and Richardson
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
.30-06 AI BSA Royal (1957) ,
9.3x62 Mauser Oberndorf Type A (1937)
7.65 CZ
Sig Sauer P250
12 br shotgun Magtech
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
-
Eugene
- Hero Member

Daar is baie interessante raad op sommige van daai groepe.....
Aim small, miss small
- ruaanb
- Hero Member

- Boesman10
- Hero Member

Dink ek gaan onmiddelik my 24" loop op die .300WM ruil vir 'n 30" loop om ook extra rpm's te kry............
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
- NicoSmit
- Hero Member

rpm's....rondtes per minute
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
- Jakkels 223
- Full Member

sal nie 180gr skiet nie, net nou spin daardie rpm's die mantel af
- Nickvn
- Hero Member

Hoe hoer die rpm hoe hoer die spoed. Julle weet mos.........
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
7.65 CZ
Sig Sauer P250
12 br shotgun Magtech
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
- JPS
- Hero Member

Net as jou sneller druk reg is en jy spin nie met die wegtrek nieNickvn wrote:Hoe hoer die rpm hoe hoer die spoed. Julle weet mos.........
- alecjohnson
- Hero Member

Ek het by 'n paar sites weggegaan a.g.v die raad wat gegee word...
- Witpietskiet
- Hero Member

Spin jy die loop uit die aksie uitJPS wrote:Net as jou sneller druk reg is en jy spin nie met die wegtrek nieNickvn wrote:Hoe hoer die rpm hoe hoer die spoed. Julle weet mos.........
Jag bly baas.
Groete uit Windhoek
Groete uit Windhoek
- NicoSmit
- Hero Member

daai sites het my baie geleer ivm herlaai het nooit geweet as die doppie vol is van die kruit kan jy 'n dun dowlstokkie vat en dan die kruit nog so bietjie vas stamp dan kan jy nog meer kruit inkry vir daai ekstra rpm en spoed
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
- Hein22
- Hero Member

Moet nie te hard lag nie. Jy mag dalk net....Boesman10 wrote:Dink ek gaan onmiddelik my 24" loop op die .300WM ruil vir 'n 30" loop om ook extra rpm's te kry............
Bullet RPM = MV X 720/Twist Rate (in inches)
Hoe vinniger die koeel deur die loop se groewe beweeg, hoe vinniger gaan hy spin wanneer hy die muzzle verlaat. So 30" wat meer spoed gee sal meer RPM gee. Miskien is dit wat die persoon op FB probeer se het.
- Frederik
- Hero Member

Hoe weet jy as jou RPM in die rooi is?
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Jy kyk deur bebloede oë na dit wat van jou geweer oor is?Frederik wrote:Hoe weet jy as jou RPM in die rooi is?
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

Die primer pop n wheelieFrederik wrote:Hoe weet jy as jou RPM in die rooi is?
- Dries101
- Hero Member

Ek moet bieg die feit dat daar nie meer ouens rondloop met oog klappe en af handjies nie is verbassend- ek begin nou al dink dit is bykans ontmoontlik om jouself op te blaas.
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
- RabieL
- Full Member

Kyk, so hier en daar los ek maar comments op party van die FB groepe as dit by herlaai kom, ek herlaai nou al my eie ammunisie vir 16 jaar. Ek het destyds nie regtig die interweb gehad wat herlaai so maklik maak soos in vandag se tyd nie. Maar of dit n goeie of slegte ding is kan ek ook nie se nie, dit is vandag so maklik om verkeerde informasie te kry en dit voel vir my mense volg dit blindelings, een van die dae gaan daar meer ongelukke wees wat regulering op herlaai dalk te weeg sal bring, ek hoop van harte dit gebeur nie.
Verder het ervaring my ook geleer dat hoe meer jy weet, hoe stiller bly jy. As mens gaan kyk na deskundiges op die gebied, kry jy mense wat spesifiek net die person se vraag antwoord. Jy kry baie self erkende fundi's wat nou net n bietjie weet, en hulle wil op miershope staan en hulle kennis uitbasuin, en dit is die manne watmy baie bang maak. Meeste van my kennis het ek maar self ingewin deur ure met my neus in boeke en artikels te sit, maar hoe meer die informasie duidelik word, hoe vinniger besef n mens dat verkeerde interpretasie hiervan n groot hoop moeilikheid kan veroorsaak.
Myns insien met die antwoorde op die post, is dit n spesifieke geval waar die volledige omskrywing nie 100% korrek oorgedra is nie, n 30 duim loop het die vermoe om n punt vinniger te skiet, en kan die omwentelings per minuut verhoou sou die skut besluit om spoed op maksimum te skiet, wat dan die punt sou stabiliseer indien dit as te lank vir die groefdraai gesien word. Daar is geen antwoord wat uit navorsing gegee word of die oorspronlike problem van stabilisering wel te beantwoord nie, waarom dan die klomp ekstra nonsense uiter as jy die oorsprong nog nie geadreseer het nie. Al raad wat ek vir lesers het is doen maar die huiswerk, maak seker jou antwoord is uit n erkende bron van inligting en double check elke ou se opinie.
Verder het ervaring my ook geleer dat hoe meer jy weet, hoe stiller bly jy. As mens gaan kyk na deskundiges op die gebied, kry jy mense wat spesifiek net die person se vraag antwoord. Jy kry baie self erkende fundi's wat nou net n bietjie weet, en hulle wil op miershope staan en hulle kennis uitbasuin, en dit is die manne watmy baie bang maak. Meeste van my kennis het ek maar self ingewin deur ure met my neus in boeke en artikels te sit, maar hoe meer die informasie duidelik word, hoe vinniger besef n mens dat verkeerde interpretasie hiervan n groot hoop moeilikheid kan veroorsaak.
Myns insien met die antwoorde op die post, is dit n spesifieke geval waar die volledige omskrywing nie 100% korrek oorgedra is nie, n 30 duim loop het die vermoe om n punt vinniger te skiet, en kan die omwentelings per minuut verhoou sou die skut besluit om spoed op maksimum te skiet, wat dan die punt sou stabiliseer indien dit as te lank vir die groefdraai gesien word. Daar is geen antwoord wat uit navorsing gegee word of die oorspronlike problem van stabilisering wel te beantwoord nie, waarom dan die klomp ekstra nonsense uiter as jy die oorsprong nog nie geadreseer het nie. Al raad wat ek vir lesers het is doen maar die huiswerk, maak seker jou antwoord is uit n erkende bron van inligting en double check elke ou se opinie.
"Only Accurate Rifles Are Interesting"
9mmP, .22 LR AR 15, 12 Gauge, 243 Win, 6 Creedmoor, 6.5 Creedmoor, 7mm RM, 338 WM.
9mmP, .22 LR AR 15, 12 Gauge, 243 Win, 6 Creedmoor, 6.5 Creedmoor, 7mm RM, 338 WM.