Hoop hierdie help....
Ek het dié stappe gevolg:
1. Bevoegtheids Kursus (doen sommer als handwapen,haelgeweer, jaggeweer en semi-auto/karbyn(Teorie en Prakties) deur n instansie wat daarin spesialiseer.
2. Toegewyde Jagter deur veneniging. (CHASA)
3. SportSkut status deur NSA (was vir my die maklikste en vinnigste)
4. Kies n instansie/persoon wat spesialiseer in vuurwapen aansoeke...dis soms duur maar gewoonlik waarborg hulle goedkeuring of geld terug. Ek het legally armed gebruik jy maak n afspraak en dis net jy en n oom en die papier werk. Hulle skryf ook n stewige motieveering.
5. Endorsement waar jou vereniging bevestig die betrokke wapen sal gepas wees vir die aktiwiteite in motieveering en daarvoor gebruik word.
6. Maak seker van ALLES en dat jy dit het!
Klein goedjies soos die regte ID fotos, ouers se handtekeninge soos Eduard sê. Kry solank al jou jag fotos/score cards by mekaar. Briewe van jagmaats/plaaseienaars
Laasgenoemde is vir hulp met motiveering.
7. As alles in plek is sal dit nou om en by SES maande vat. 3 vir comp en 3 vir lic.
Myne was goedgekeur 3 dae kort van 4 maande (comp en lic.) Het nog voor die "reels" verander het nog albei saam in gegee.
8. Bring jou kant! Vandat my geweer gekoop is (Huntex2015) totdat hy op my naam is het net kort van n jaar gevat (net voor Huntex2016) agv vriende wat alles(bevoegtheid toetse ens) wou saam doen en ons het altyd gesukkel met n datum wat almal pas!
Los hulle maar jy gan al skiet dan skryf hulle nog toetse.
Dis n helse proses maar tog die moeite en geld werd! Ek sou nie nog 3jaar kon wag nie
Groete
Frans
Sako 30-06, Sako 308, 2 X Sako 222, Savage LRP 243 Ackley, P.Beretta A300 12ga, Howa 6.5 Creed, Glock 19 G4 9mm, Mini Mauser 22LR, Savage Stevens 410, Rossi 38Sp, LLAMA 22LR Pistool, LM4 223(5.56x45)