Rails

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
Post Reply
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Rails

Post by Capt. Yoda »

Yes Manne

Ek wonder nou al n rukkie oor die vraag.

Het n rail soos daai lekker rails van Geno bo op jou aksie enige ander voordeel behalwe nou die obvious goed soos om jou ringe op vas te sit en ekstra elevation op +20 Moa rails en so?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Re: Rails

Post by Piet Pille »

Wors het my gesê dit gee bietjie ekstra rigiditeit aan die aksie ook.
Watter voordeel dit werklik meetbaar inhou weet ek nie.
(maar dit klink goed... ;) )
Striker.
Full Member
Full Member

Post by Striker. »

Capt, ek dink dit lyn ook dalk die ringe bietjie beter op (minimaal/amper onmeetbaar) omdat dit een solide basis is as die tweestuk basisse.
30-06 Steyr Mannlicher SM12
6mm Creedmoor Ruger Precision Rifle
204 Ruger Howa
223 Ruger AR 15
12Ga Browning
9mm S&W M&P Shield
357 Mag Ruger Security Six
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) »

Wat ek aan kan dink.
Lyn die ringe mooi met mekaar op.
Baie opsies om ringe te monteer (na voor en na agter)
Ekstra plek vir levels ens.
En dan is daar nog die ander wat jy reeds genoem het ook.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Piet Pille wrote:Wors het my gesê dit gee bietjie ekstra rigiditeit aan die aksie ook.
Watter voordeel dit werklik meetbaar inhou weet ek nie.
(maar dit klink goed... ;) )

Piet dit is eintlik wat ek wou vra, as n mens daar oor dink maak dit sin maar mens kan dit seker nie "meet" nie.

Kom ek vra dan nog n vraag wat ek al n rukkie oor wonder.Baie manne praat oor hoe rigied die aksie is en dat n kort aksie beter/meer akuraat is as n lang aksie agv van dit. Kort aksie met n vloerplaat of magasyn maak elk geval vir my nog minder sin met daai argument maar sodra jy die slot toe maak is die hele patroon nou basies uit jou "aksie" uit en sit mos nou in die kamer met die slot gesig agter die dop wat alles seel so wat het die rigiditeit van die aksie met die geweer se akuraatheid te doen as die skoot klap? Het dit te doen met locktime of hoe manne?
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) »

Kaptein ek het ook al daai vraag gevra.
Die aksie is maar net die link tussen die kolf en die loop terwyl die patroon in die kamer is.
Daai aksie sal mos ook baie meer rigied as die kolf wees.
Ek besit self n eksta kort enkelskoot aksie wat mooi skiet so ek weet nie of dit dalk n skokgolf ding is nie,maar ek kan eerlik se dat ek te swak skiet om die verskil tussen n enkelskoot en repeater te kan toets.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Hierdie is goed waaroor die wereldklas BR skuts gepla is en ek glo dat dit vir my en jou geen betekenis het nie. 'n Aksie wat haaks/true is gaan baie meer voordeel hou.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Arnold wrote:Hierdie is goed waaroor die wereldklas BR skuts gepla is en ek glo dat dit vir my en jou geen betekenis het nie. 'n Aksie wat haaks/true is gaan baie meer voordeel hou.

Ja ek stem saam Arnold, ek hou maar net daar van om te verstaan hoe goed werk.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Ek het al paar keer gehoor dat die belangrikste faktore by akkuraatheid, die 3 B's is: Barrel, Bullets & Brass. Of dit in steen geset is weet ek nie, maar ek het al paar manne gesien wat besonderse LA akkuraatheid kry met K98 aksies en ek het al baie gehoor dat sulke aksies meer bekend is as sterk aksies as vir hulle akkuraatheid.....
Aim small, miss small
Petrie303
Sr. Member
Sr. Member

Post by Petrie303 »

Ek skiet met my 300wsm F-klas geweer met 'n Rem 700 long action...gewone jag aksie... Ek skiet nie slegter as enige van die die duur aksies nie...die aksie is true (Als mooi haks en reguit...)

Al verskul my loop is vas met barrel clamp an kolf...

Daar is baie goed wat mens moet reg kry soos herlaai, skiet tegniek, wind lees ens.. voor teoretiese goed soos short vs long action mens moet begin pla...
Piet Pille
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Pille »

Dalk bedoel hulle met "maak die aksie meer rigied" dat hy nie so maklik sal breek as hy van die bakkie af op die klippe val nie.... >:D ;)
Jackalsniper
Hero Member
Hero Member

Post by Jackalsniper »

Ek vermoed, in n kort dik dop le die kruit makliker dieselfde as in n lang dop. In n lang dop is daar bietjie meer kans dat die kruit verskillend gaan le so groepe tussen kort aksies se doppe behoort beter te wees.
ZKK
Hero Member
Hero Member

Post by ZKK »

Net my opinie.
Maar as mens die teoretiese traagheids moment (moment of inertia) van die aksie gaan uitwerk, en mens gaan werk die traagheids moment van die aksie met n rail uit, behoort daar n wesentlike toename in die styfheid (rigidity) te wees.
(in ag genome dat mens die rail oordentlik aan die aksie vasheg)

So ek dink dat n rail defintief jou aksie gaan stywer maak, maar hoe groot hierdie verskil op die teiken gaan wees..........ek weet nie.
Bushpig7
Jr. Member
Jr. Member

Post by Bushpig7 »

Net nog iets om te oorweg.

Ons maak on scope op die aksie vas en ons maak die loop weer in die asksie vas as die asksie meer rigid is sal die loop en die scope mos heel moentlik beter opline skoot vir skoot. Ons moet onthou dat die loop op net so 25mm threads hang. As ons n askie true daan maak ons seker dat daardie threads mooi pas met die van die loop dat die twee so goed as moentlik opline na elke skoot. As hulle nie goe opline kyk die loop en die scope verskilide plekke na elke skoot.

Groete
Bushpig 7
Post Reply