Bobejaan beheer: Voorbereiding voor pars tyd!
- Superdup
- Full Member

Bobejaan beheer: Voorbereiding voor pars tyd!
Dagse almal!
Ek was die naweek buite die Paarl op 'n plaas en het bietjie gestaar na die opgestopte Bobejaan mannetjie teen die muur (natuurlik terwyl die rugby aan die gang was) en gdink om bietjie vir wenke te snuffel oor hoe mens hierdie goed uit 'n man se Wingerd blokke en vrugte boorde kan hou! Daar was al tot 30 ton 'wyn' druiwe deur die bobejane verwoes tydens een pars seisoen!
Die ligging van die blokke maak dit moelik om te luister of die goed naby is of nie, asook om gou daar te kom!
Is daar enige 'nuwe' of glads 'ou-tyd' se raad wat iemand kan deel?
Ek het verneem dat die Kaapjag manne die naweek 'n kursus gehad het wat hierdie topic aan raak!
Groete
Ek was die naweek buite die Paarl op 'n plaas en het bietjie gestaar na die opgestopte Bobejaan mannetjie teen die muur (natuurlik terwyl die rugby aan die gang was) en gdink om bietjie vir wenke te snuffel oor hoe mens hierdie goed uit 'n man se Wingerd blokke en vrugte boorde kan hou! Daar was al tot 30 ton 'wyn' druiwe deur die bobejane verwoes tydens een pars seisoen!
Die ligging van die blokke maak dit moelik om te luister of die goed naby is of nie, asook om gou daar te kom!
Is daar enige 'nuwe' of glads 'ou-tyd' se raad wat iemand kan deel?
Ek het verneem dat die Kaapjag manne die naweek 'n kursus gehad het wat hierdie topic aan raak!
Groete
Howa 243 AI , Howa 7mm RM , Sako.338 WM , Brno .22LR , Remington 12br Semi-auto , Beretta 9mm Short
".............. I'm a hunt saboteur. I go out the night before and shoot the fox." - Tim Vine
".............. I'm a hunt saboteur. I go out the night before and shoot the fox." - Tim Vine
-
boeta
- Hero Member

Re: Bobejaan beheer: Voorbereiding voor pars tyd!
Superdup
Vat n vanghok en stel met n ou kossie daar naby die druiwe en as jy een vang,verf hom dan spierwit en los hom dan weer.Verkieslik n ou grote,dan sit jy agteroor en kyk wat gebeur
Boeta
Vat n vanghok en stel met n ou kossie daar naby die druiwe en as jy een vang,verf hom dan spierwit en los hom dan weer.Verkieslik n ou grote,dan sit jy agteroor en kyk wat gebeur
Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
-
Dawie
- Hero Member

Volgens die aanbieder van die Kaapjag bojaanbeheer aanbieding Saterdag is dit 'n mite....boeta wrote: ................verf hom dan spierwit en los hom dan weer.........
....Myth Busted....
hy't nog 'n paar mites aangeraak o.a. dat bojaan sy derms uittrek na 'n pensskoot is ook 'n mite.
Kojak
Ps. moenie skiet nie, s? maar net wat ek daar gehoor het
- baboonstalker
- Hero Member

Superdup,
Waar boer jy? Dalk kan ek help.
Waar boer jy? Dalk kan ek help.
-
jmb
Superdup ek was by die kursus en die beste raad vir die spul lyk my bly maar loodvergiftiging.
- Yalair
- Hero Member

Dit werk vir so dag of so dan is hy weer terug in trop, dis nou met blou ape, 'n paal oor 'n afgrond soos see saw met ghries op en lekker kossie op punt, lemoen ens werk blykbaar ookverf hom dan spierwit
Ben
- Superdup
- Full Member

Ek boer self nie die plaas nie, vriende se plaas! Die Bobejane het ook al 'n hele paar Boerboele verskeur op die plaas!
Ek luister maar net, wil bietjie die mense help met die beheer van die goed!
Dis regtig nie lekker om in daai wingerde in te stap na 'n "party" en te sien hoe dit lyk daar nie!
Ek weet hulle s? mens moet ook nie die groot mannetjie uit die trop uit verwyder nie, dan vat die jonger latte so saam saam weer oor en teel 'n ding laf!
Ek luister maar nog 'n bietjie as daar nog iemand is wat 'n inset of twee sal wil lewer!
Ek luister maar net, wil bietjie die mense help met die beheer van die goed!
Dis regtig nie lekker om in daai wingerde in te stap na 'n "party" en te sien hoe dit lyk daar nie!
Ek weet hulle s? mens moet ook nie die groot mannetjie uit die trop uit verwyder nie, dan vat die jonger latte so saam saam weer oor en teel 'n ding laf!
Ek luister maar nog 'n bietjie as daar nog iemand is wat 'n inset of twee sal wil lewer!
Howa 243 AI , Howa 7mm RM , Sako.338 WM , Brno .22LR , Remington 12br Semi-auto , Beretta 9mm Short
-
jmb
Die ou wat die kursus aangebied het het gese daai ding van die groot mannetjie is 'n mite.
- Christo
- Hero Member

Hier by ons loop hy die volgende dag steeds saam met die tropboeta wrote: Superdup
Boeta
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
-
boeta
- Hero Member

Ok het ook maar net so n storie gehoor,die wat ek gese het kyk wat gebeur.Hier by ons kry hulle maar die nodige loodvergiftigging.Plot boer hier naby my het nogal baie sukses met die vanghok,hulle verniel sy kuilvoer mielies.Wat hy presies in sit vir kos weet ek nie.
Boeta
Boeta
An armed man is a citizen
- MEERKAT
- Hero Member

Iemand wat groot probleme het met die swartjasse het 'n hokkie gebou (6mx3mx2m) en die troppie eers goed mak gemaak met kossies , later het die outjies self sonder steurnis binne hokkie geeet tot op 'n daggie.Het gese die bou koste van hokkie in verhouding met skade wat hulle gedoen het was irrelevant.
Het blykbaar 94 gevang in kort tydie, toe seker maar in nuwe weiveldjies weer gaan aflaai.
Knou goggas af
MEERKAT
Het blykbaar 94 gevang in kort tydie, toe seker maar in nuwe weiveldjies weer gaan aflaai.
Knou goggas af
MEERKAT
- baboonstalker
- Hero Member

Mmmm.... Klink my hulle wei nou op die groen gras onder die lang sipresse?
-
Stefan764
- Hero Member

Huur n excavator. Grou n gat op die plaas, so 3m x 3m by 3m diep. Gooi klomp aas in (oopgesnyde pampoene het al gewerk).
Week later stoot jy die "Graf" toe.....
Week later stoot jy die "Graf" toe.....
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Meerkat
Daai hok vangery klink goed. Ek het nognie self bob se kind geskiet nie,maar sal graag wil en dink dit kan groot sports wees.
Baboonatalker
So n lekker massa graf vir die bruines.
Groetnis
SJ
Daai hok vangery klink goed. Ek het nognie self bob se kind geskiet nie,maar sal graag wil en dink dit kan groot sports wees.
Baboonatalker
So n lekker massa graf vir die bruines.
Groetnis
SJ
-
Stefan764
- Hero Member

Kan die man nie sommer met die bobbos PRAAT en hulle mooi vra om te loop nie??SJ wrote:
Baboonatalker
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
7x64 Brenn -Tikka M695
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
- baboonstalker
- Hero Member

Ja Stefan, Ek "praat" so met hulle, en daar waar ek gepraat het luister hulle nou BAIE mooi! Die manne oes nou waar daar ander jare nie te oes was nie.
- Monrique (SJ)
- Hero Member

O tos sorry Baboonstalker! Hopelik kan ek ook met hulle praat deur middel van n 'bang,doep' geluid.
Groetnis
SJ
Groetnis
SJ
- Chris101
- Sr. Member

Superdup
Daars net een manier wat werk.
HOKKE
Daars net een manier wat werk.
HOKKE
Knou die gediertes AF.
- molopohunter
- Sr. Member

Ons vang ook maar met hokke, veral die tyd van die jaar waneer geplant word. Sit die hokke waar hulle uit die bos na die lande/wingerde loop. Ons het die laaste 2 weke 10 so gekry met 4 hokke, en dan ry ek baie rond wat ek net die lood medisyne uitryk...sommer so verniet soos die staat pille uitryk by die kliniek.
Ek vind dat hulle n roete en roetine hier het, maar raak vinnig wild vir n bakkie.
Oefen daai lang afstand skote maar.
Sterkte.
Ek vind dat hulle n roete en roetine hier het, maar raak vinnig wild vir n bakkie.
Oefen daai lang afstand skote maar.
Sterkte.
Ruger 10/22, BRNO 22 mod2, Ruger mini 14, CZ 22-250 varminter, Ruger 77/44, BRNO 270, Mauser M96 30-06 straight pull, Remington T/T 308, Ruger 375, Ruger 416, Howa 375 ruger, Baikal 12ga S/S, CZ 12ga O/U, Taurus 9mm PT111, Vector 40s&w sp2, Hoyt.
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Superdup
Laat weet my wanneer jy wil oes van die peste, ek is in!!
Groetnis
SJ
Laat weet my wanneer jy wil oes van die peste, ek is in!!
Groetnis
SJ
- Superdup
- Full Member

Regso maat
Sal jou laat weet, hulle net bietjie besig nou met die pruime!
Groete
Sal jou laat weet, hulle net bietjie besig nou met die pruime!
Groete
-
Francois Briedenhann
- Sr. Member

Middag manne.
Ek het n video op YouTune gesien waar n paar(hele)paar manne by mekaar kom dis n sekere bobejaan groep wat hulle skiet hulle het hier in die kalahari ook al geskiet hulle jaag die bobbos in die berge in dan sit al daai manne om daai berg en skiet sal weer biekie soek en die video hier plaas.Daar is nommers ook wat jy kan kontak.
Gooi lood hou hom net vani grond af.
Groete FB
Ek het n video op YouTune gesien waar n paar(hele)paar manne by mekaar kom dis n sekere bobejaan groep wat hulle skiet hulle het hier in die kalahari ook al geskiet hulle jaag die bobbos in die berge in dan sit al daai manne om daai berg en skiet sal weer biekie soek en die video hier plaas.Daar is nommers ook wat jy kan kontak.
Gooi lood hou hom net vani grond af.
Groete FB
- grumpy
- Hero Member

Praat sovan die pruime, word daar pruim mampoer ook aangestuur as ons die adres verskaf? 
-
5079fpw086
- Newbie

Ek soek planne om n hok te bou om bobbejane te vang. Kan iemand help.
- prohunt
- Hero Member

Hallo Ben,Yalair wrote:Dit werk vir so dag of so dan is hy weer terug in trop, dis nou met blou ape, 'n paal oor 'n afgrond soos see saw met ghries op en lekker kossie op punt, lemoen ens werk blykbaar ookverf hom dan spierwit
Ben
Solank ek nie die ou moet wees wat daai lemoen op die punt van die paal moet gaan vervang nie