Grond Huur
- Hardyman
- Full Member

Grond Huur
Middag Almal,
Ek het bietjie op die forum rond gesoek na inligting oor die huur van grond. Dit wil vir my voorkom of dit oor die algemeen skaars is. Ek soek grond om skaap aan te hou en dalk n paar hektaar se kontant gewasse te plant. Dit sal nie my hoof bron van inkomste wees nie, maar eerder vir n ietsie ekstra gebruik word. Ek het n paar vrae.
1. Is dit enigsins die moeite werd om grond te huur?
2. Is daar huur grond in die Wes Kaap area beskikbaar?
3. Wat is die gemiddelde tarief vir huur grond?
4. Indien mens n huur kontrak sou sluit waarvoor moet n mens versigtig wees?
Groetnis
Ek het bietjie op die forum rond gesoek na inligting oor die huur van grond. Dit wil vir my voorkom of dit oor die algemeen skaars is. Ek soek grond om skaap aan te hou en dalk n paar hektaar se kontant gewasse te plant. Dit sal nie my hoof bron van inkomste wees nie, maar eerder vir n ietsie ekstra gebruik word. Ek het n paar vrae.
1. Is dit enigsins die moeite werd om grond te huur?
2. Is daar huur grond in die Wes Kaap area beskikbaar?
3. Wat is die gemiddelde tarief vir huur grond?
4. Indien mens n huur kontrak sou sluit waarvoor moet n mens versigtig wees?
Groetnis
-
johans
- Hero Member

Re: Grond Huur
as jy moet gaan skaap koop vir die grond is dit moeilik,behalwe as jy die grond goedkoop te huur kan kry
-
vossie1
- Hero Member

Ek het al self n lappie grond gesoek om te huur vir die doel,ma in ons area is dit maar skaars en dan moet jy ook maar aan die aledaagse realiteit van diefstal en vandalisme dink as jy nie self op die grond gaan bly nie.
- Hardyman
- Full Member

Vossie,
Dit wil vir my voorkom of huur grond hier in die Weskaap skaarser as hoender tande is. Hopelik kom my skippie eendag in en kan ek dan maar n lappie van my eie koop.
Groetnis
Dit wil vir my voorkom of huur grond hier in die Weskaap skaarser as hoender tande is. Hopelik kom my skippie eendag in en kan ek dan maar n lappie van my eie koop.
Groetnis
-
Eugene
- Hero Member

Hardyman, ek kan jou nie help met die tariewe nie, maar wel met aspekte waarvoor jy moet uitkyk.
Die volgende is belangrik as jy 'n huurooreenkoms aangaan:
1. Die tydperk van die huur;
2. Die bedrag per hektaar;
3. Die rakrag van die grond (of hoeveelheid vee eenhede wat jy mag aanhou);
4. Wat jy ekstra daar mag doen, bv, kamp, houtsny, werkers wat daar mag bly, jag, skiet van probleemdiere, ens.
5. Wat gebeur as die grond verkoop word;
6. Wat gebeur as die verhuurder sou sterf of insolvent raak;
7. Wat gebeur as die weiding sou afbrand of in geval van vloede, ens;
8. Hernuwing van die ooreenkoms.
Hoop dit help!
Die volgende is belangrik as jy 'n huurooreenkoms aangaan:
1. Die tydperk van die huur;
2. Die bedrag per hektaar;
3. Die rakrag van die grond (of hoeveelheid vee eenhede wat jy mag aanhou);
4. Wat jy ekstra daar mag doen, bv, kamp, houtsny, werkers wat daar mag bly, jag, skiet van probleemdiere, ens.
5. Wat gebeur as die grond verkoop word;
6. Wat gebeur as die verhuurder sou sterf of insolvent raak;
7. Wat gebeur as die weiding sou afbrand of in geval van vloede, ens;
8. Hernuwing van die ooreenkoms.
Hoop dit help!
Aim small, miss small
- Capt. Yoda
- Hero Member

Hardyman dit hang baie van die reen af sal ek se.
As dit baie reen en da is gras (of Mielies) dan is huur grond beskikbaar maar as die reen weg bly sukkel jy en as jy huur by n boer en da is nie reen nie kyk ha na jou soos n plakker.
Soos Vossie ook gese het skaap is n moeilike ding om op huur grond te laat loop.As n man nie naby skaap is nie kan hulle baie vinnig min raak.
Hoe se die "oumense" ver van jou goed naby aan jou skade
As dit baie reen en da is gras (of Mielies) dan is huur grond beskikbaar maar as die reen weg bly sukkel jy en as jy huur by n boer en da is nie reen nie kyk ha na jou soos n plakker.
Soos Vossie ook gese het skaap is n moeilike ding om op huur grond te laat loop.As n man nie naby skaap is nie kan hulle baie vinnig min raak.
Hoe se die "oumense" ver van jou goed naby aan jou skade
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Dawie
- Hero Member

Jy kan skaap ook huur..."sheep leasing"
Dis appart van die grond, jy betaal gewoonlik vir grond 'n bedrag per ooi wat jy kan aanhou.
My broer huur 'n paar stukke grond by, sal bietjie uitvind wat die bedrae is.
Ps. Dis baie goedkoper en ekonomieser om 'n plaas te huur as om te koop.
Dis appart van die grond, jy betaal gewoonlik vir grond 'n bedrag per ooi wat jy kan aanhou.
My broer huur 'n paar stukke grond by, sal bietjie uitvind wat die bedrae is.
Ps. Dis baie goedkoper en ekonomieser om 'n plaas te huur as om te koop.
- Hardyman
- Full Member

Dankie Dawie,
Ek het al gehoor daarvan maar is skrikkerig vir dit want nie al die stories was goed nie.
Ek het al gehoor daarvan maar is skrikkerig vir dit want nie al die stories was goed nie.
-
peter
- Newbie

Ek het grond beskikbaar vir ongeveer 500 skaap in die roggeveld tussen matjiesfontein en Sutherland daar is ook grond vir lusern
kontak my 023 0040510
kontak my 023 0040510
-
PWV
- Hero Member

HardymanHardyman wrote:Dankie Dawie,
My gryskop se vir my daar is baie ander maniere om van jou geld ontslae te raak, as jy te veel het.
Groetnis
-
bush hat
- Full Member

Ek hoor mens kan 'n klein fortuin uit skaap boerdery maak !
Dit gaan jou egter 'n groot fortuin kos om mee te begin !
LOL
Dit gaan jou egter 'n groot fortuin kos om mee te begin !
LOL
-
stan man
mater ,sterkte.
luister wat eugene te vertel het, hy werk met die soort goed.
huur grond is n pes. skape is n risiko.jy moet n klomp skaap he om dit lewensvatbaar te maak.
as jy sou wou huur kyk na n plaas waar jy voer kan plant en dit bemark. by dit bedoel ek dinge soos teff en lusern ens. daarna begin met n ou beesie of twee of drie en twintig. as jy regtig n liefde het vir skaap, sorg dat jy die regte spesie vir die omgewing koop. en nog belanriker, sorg dat jou skape snags veilig is. my skapies slaap in n kraal wat n ekstra omheining het wat gemaak is van lemmetjies draad. ek het nog net geskiet op die jakkalse wat blou oorpakke dra.
en om vadersnaam, bly weg van grond wat naby aan ons ongebleikte ''broers'' se nedersettings is. dit is ongelukkig die goedkoper huurgrond,maar ongelukkig met n rede !!!!!!!
sterkte.
ek hoop jy kom reg.
dit is darem maar lekker om met 10 skapies te begin en as jy weer tel dan het jy te veel.
vra my ek weet!!
luister wat eugene te vertel het, hy werk met die soort goed.
huur grond is n pes. skape is n risiko.jy moet n klomp skaap he om dit lewensvatbaar te maak.
as jy sou wou huur kyk na n plaas waar jy voer kan plant en dit bemark. by dit bedoel ek dinge soos teff en lusern ens. daarna begin met n ou beesie of twee of drie en twintig. as jy regtig n liefde het vir skaap, sorg dat jy die regte spesie vir die omgewing koop. en nog belanriker, sorg dat jou skape snags veilig is. my skapies slaap in n kraal wat n ekstra omheining het wat gemaak is van lemmetjies draad. ek het nog net geskiet op die jakkalse wat blou oorpakke dra.
en om vadersnaam, bly weg van grond wat naby aan ons ongebleikte ''broers'' se nedersettings is. dit is ongelukkig die goedkoper huurgrond,maar ongelukkig met n rede !!!!!!!
sterkte.
ek hoop jy kom reg.
dit is darem maar lekker om met 10 skapies te begin en as jy weer tel dan het jy te veel.
vra my ek weet!!
-
Dawie
- Hero Member

Het my broer gevra wat hy betaal, dis rofweg R15.00 per skaap per maand vir die grond.
Een van die plekke wat hy op die oomblik huur gaan hy opgee Augustus, dis so 4000ha groot, dis tussen Laingsburg en Sutherland
Een van die plekke wat hy op die oomblik huur gaan hy opgee Augustus, dis so 4000ha groot, dis tussen Laingsburg en Sutherland