Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Daar word glo gereken dis die nuwe record?
Glo naby Aroab geskiet..
As iemand die man in die foto herken, kan ons dalk ?n bietjie meer inligting rondom die monster kry?"
Weet nie waar en wie het hom geskiet nie, kan iemand dalk help????
Last edited by Witpietskiet on Fri Oct 29, 2010 2:57 pm, edited 1 time in total.
Ek dink ek ken daai skuur, en het die man op die foto ook al gesien.
Kan net nie nou op sy naam kom nie.
As ek reg is glo ek nie die horings is werklik nie.
Die eienaar het al ander horings ook n bietjie vervorm net vir die snaaksheid.
Oorkant Whitehouse het daar lank 'n Springbok rondgeloop met horings wat baie so gelyk het. Hulle het meer plat na die sye uit die kop gekom en was oor merkbaar langer as die normale. Dit was so 5-10 jaar gelede en ons het hom amper elke jaar daar teen die draad gesien. 'n Vriend van my op Grunau het ges? die boer al so veel as R5000 aangebied was vir hom.
Ek wonder of dit dalk hy is.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Kyk bietjie mooi na daardie horings, na die virskillende verdukkings net bokant die eerste draai, na die manier wat die riwwe veskil en as jy mooi kyk, draai hulle ook nogal. As jy die lengte van sy duim vat as 2", dan is daardie horings hier by die 25 of 26"
As daai horings genuine was, het die hele wereld al van hulle gehoor, maar nou sluip hy hier van die kant af in.
Occasionally mistaken for a responsible adult
It is funny how much we learn when we forget that we know it all.
Ons was een slag oppad Bloem toe en het langs die pad in Middelburg og Colesberg gestop by 'n geweerwinkel. Ek kon sweer daar was 'n trofee nes hierdie een gewees teen die muur. Die skietwinkel was ook meer 'n tipe van afskorting in 'n skuur soos in die foto. Dalk is ek helemal van die pad af, maar dink amper ook die horings was gemodify.
Groetnis
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield