Ek en n klompie ander kliente en sakemanne het dit goed gedink om n Wildsfees te reel by H/skool Pretoria Noord op 16 en 17 Augustus'13. Dit gaan uitsluitlik om fonse in te samel vir die skool. Almal wat as borge optree, sal ook gratis bemarking by die Wildsfees kan doen, en sal dus nie vir n stalletjie hoef te betaal nie (natuurlik afhangende van die tipe borg en die stalletjie oppervlak benodig). Vriende, soos almal weet, is die tye maar taai, en veral in die gevalle van Afrikaans medium skole, is die staats ondersteuning maar dun!!
Die fees gaan oor 2 dae strek, saterdag die hoofdag waar ons kunstenaars gaan he wat die aand optree, en waar besighede en groepe vriende n "lapa" kan koop, wat n ete en die vertoning insluit. Ons is tans nog besig met onderhandelings en kan ek nog nie die kunstenaars bekend maak nie, maar is die beplanning n musiek vertoning van minstens 4 ure met van opkomende afrikaanse sangers, tot WEL bekendes!
U sal besef dat om so n fees te reel baie verg, en daarom dat ons hiermee ook wil uitvind of daar op die forum dalk enige belangstellende borge is, wat betrokke wil raak by die projek. Hier praat ons van enige iets vanaf n naweek op u lodge as n prys, of n bok of 10 om mee etes voor te berei, of n kontant borg, enige iets is meer as welkom, tien R100'de maak n duisend!!
Verder is ons ook opsoek na uitstallers, of indien u u lodge of jagplaas wil kom bemark, of u het dalk n besigheid wat n stalletjie benodig vir bemarking van u produk of diens. Ek wil geen projeksies waag nie, aangesien hierdie die eerste PNHS Wildfees gaan wees, maar kan ek u verseker van die beste bemarking in die komende 8 maande om hierdie fees op almal se kalenders en beplanning aan te bring, en hierdie naweek n Pretoria Noord naweek te maak!!
Alhoewel ek n redelike goeie agtergrond van die reeling van so n fees het, is geen mens ook ooit te oud of te slim om te leer nie, en sal ek ook enige insette en voorstelle wat u kan lewer, werklik hoog op prys stel. n Helpende hand, sal nog meer waardeer word . . .
Ons idee is om hierdie fees werklik n "Wildsfees" te maak, daarom juis dat ons jagplase en lodge's daarby wil betrek. Die besoekers gaan baie jagters wees, en is dit die ideale plek om u plaas te bemark, en selfs verskaffers van jagrame, vuurwapen benodighede, bande, jagvoertuie ens ens ens is welkom, maar sal mamma en die kinders natuurlik ook daar wees, so tot n naellak, spookasem, melkkos of aartappel op n stokkie gaan aftrek kry!!!
As daar enige lede van die forum is wat belang stel om n borg te word, of n stalletjie te kry, mail my asb direk op robbie@wildshoekievleismark.co.za of skakel gerus op 012-5466807, asook enige voorstelle ens is werklik baie welkom.
Baie dankie, ons hoop ons sien tot vir Wouter ook hier daardie naweek!!
Groetnis.
Robbie