harris bi-pods

Post Reply
morne smith
Sr. Member
Sr. Member

harris bi-pods

Post by morne smith »

Goeiedag almal
Ek het onlangs deur Zack vir my Remington 30.06 adl 700 'n boyds varminter kolf gekoop. Ek wil nou 'n harris bipod koop en laat monteer. Enige raad oor die lengtes kort of langer model. Is daar ander bipods met dieselfde gehalte as Harris en wat kos hulle min of meer?

Groete
Remington 30.06
PSE X-Force Dream
Ek jag, wat doen jy vir natuurbewaring?
Renier
Jr. Member
Jr. Member

Re: harris bi-pods

Post by Renier »

Dag Morne

Jy kan verseker kyk na die Vanguard Equiliser 1 en 2 bi-pods. Die gehalte is baie goed en my ervaring is dat die Vanguard baie meer speeling het as jy jou geweer wil rondbeweeg. Ek ervaar ook dat die Vanguard 'n biejtie ligter is as die Harris.

O ja, die prys is ook beter.

http://www.safariandoutdoor.co.za/subca ... d_monopods

Vriendelike groete

Renier
9mmP RAP
.308 Musgrave
.338 WM Winchester
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Kyk na Blackhawk bipods. Hulle is ook van n sterk staal gemaak soos die harris en is helfte die prys. Hulle kry goeie reviews. Gaan soek die video op youtube en jy sal sien. Kry die model wat kan pivot en traverse dis wat jy wil he.
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

morne smith wrote: Goeiedag almal
Ek het onlangs deur Zack vir my Remington 30.06 adl 700 'n boyds varminter kolf gekoop. Ek wil nou 'n harris bipod koop en laat monteer. Enige raad oor die lengtes kort of langer model. Is daar ander bipods met dieselfde gehalte as Harris en wat kos hulle min of meer?

Groete
Morne,

gaan tik "harris bipods' in by die 'search' funksie...jy sal baie besprekings hieroor kry
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Greyghost
Sr. Member
Sr. Member

Post by Greyghost »

Hi *303*

Weet jy waar kan mens die Black hawke bipods in SA kry

Tks
Respect the Animal you shoot and make sure of your shot

Bruno .22
Savage 6mm XC
Savage 260
Sako 7 x 57
K98 9.3 x 62
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Jy moet maar check op ebay of amazon het nog nie local gesien
prohunt
Hero Member
Hero Member

Post by prohunt »

Hallo Morne,

Ek verkies persoonlik ook die Harris Bipods en het een op elke jaggeweer. Ek verkies die Model S25 wat 12 tot 25" is en kan "swivel". Jy kry ook 'n model S25C wat 13,5 tot 27" is. Die rede hoekom ek die korter een kies is omdat hy bietjie laer is wat hom ook lekker maak vir l?houding, die 13,5" is vir my net te hoog in die l?houding. Die 25" lengte is weer heeltemal voldoende vir sit/knielhouding.
Ek het al van die ander probeer maar weer teruggekeer na Harris. Sonder om noodwendig al die make te toets wat reeds genoem is in die vorige besprekings voel ek net die Harris se kwaliteit is vir my die beste.....en ja jy betaal seker 'n paar honderd rand meer vir hom. Iemand het onlangs vir my 'n S25 uit Amerika saamgebring vir my nuutste geweer en dit het R1000 gekos, wat seker omtrent die prys is wat jy plaaslik vir van die ander produkte betaal.

Groete
Johan
Where He leads me I shall follow!
Kerneels S.
Full Member
Full Member

Post by Kerneels S. »

Stem saam met Prohunt. Ek het 4 x Harris S25C modele en hulle werk regtig baie goed. Ek ken egter nie die bogenoemdes nuwe modelle wat die manne van praat.
Die 25C model het a swivel neck.
Groete
Kerneels
.22 Brno, .22 Zidi(Hornet), .223 Ruger, .243 Ruger, .270 Sako, .25-06 Rem, .308 Weatherby, .303 Lee Enfield, .30-06 Howa, .30-30 Marlin, .300 Weatherby Mag, .375 H&H, 12 BR Browning Citori Grand Lightning, .9mm Para, .44 Mag Super Black Hawk, 7.63mm Broomhandle Mauser
morne smith
Sr. Member
Sr. Member

Post by morne smith »

Dankie Menere
Remington 30.06
PSE X-Force Dream
Ek jag, wat doen jy vir natuurbewaring?
Post Reply