Ode aan die .220 Swift

Post Reply
.220 Swift
Full Member
Full Member

Ode aan die .220 Swift

Post by .220 Swift »

Wat is daar nog te se oor die .220 Swift?

Lucas Potgieter het die vinnige kalibertjies mos gedoop die "Bietjierige Bliksems"...

Ek kan maar net se dat vir my te lekker is om 'n geweer te he wat so goed kan skiet :) Soos vir Lucas, ook vir my 'n hartsgeweer.

Op haar een punt is 'n Clarence Terminator silencer ingeskroef en op die ander is 'n rubber recoil pad vas. Die Terminator is definitief 'n must have - die recoil pad seker nie. Maar dis mos maar hoe dit werk: dis die kombinasie van alle nodige en onnodige dinge tussen daardie 2 punte wat haar maak wat sy is: something magical.

Sy't 'n stainless steel, bull barrel, free floating, Vektor loop op. Die loop het ek laat "blue" - wil nie he dit moet in die maanlig blink nie. Ek weet nie wat's die twist nie;ek weet net dat dit wat ek vir haar laai, vir haar werk. Sy doen selfs nie te vrot met fabrieksammunisie nie...

Die Harris bipod kon maar net sowel aan haar vasgesweis gewees het - ek haal die nooit af nie.

Ek het 'n Zeiss scope gebruik, maar het intussen oorgeskakel na 'n Leupold VX-L 6.5-20x56mm. Die top end Zeiss se optics is beter - maar ek is nie bereid om 'n klein karretjie se prys daarvoor te betaal  nie. Maar saam met die caller en die stoel is die scope seker net so belangrik soos die geweer - wat dink julle Manne?

Sy't 'n Mausser aksie en 'n Timey sneller in haar harde hout kolf - wat gesny is volgens my mates.

En ek wil nie aan haar peuter nie - ek's te bang ek versteur daardie "iets"; sy't mos al op 200 meter deur dieselfde gaatjie geskiet...Iets wat net ek en sy van weet...en die ou teiken vasgeplak op die herlaaikamer muur.The greatest enemy of good enough is to strive for perfection. As dinge skeef loop, sit ek dalk met 'n ding wat sommer net plein sleg is. En dan gaan ek lang trane huil.

Tog - daar is dingetjies wat krap. Sy voer nie haar rondtes goed genoeg uit die magasyn nie. In die nag is dit 'n probleem - want om die probleem uit te sort van 'n rondte wat vassteek, moet ek my koplig aanskakel. Not good as Jakkie op die menu is nie. En wat help dit my dat die rondte perfek herlaai was, net om dit deur al die gesukkel gebuigd in die kamer in te stamp?

En dan is daar mos die ding van die gevuurde doppe wat so snaaks lyk - elkeen het so 'n snaakse patroon op afgeets. As ek nie herlaai het nie, was dit seker nie 'n probleem nie - maar hoe kan ek nou verseker wees dat een van daai ou'tjies volgende keer onder aanvaarbare druk nie gaan faal nie? My wapensmid se dis omdat die vorige man wat die kamer gesny het, dit te vinnig probeer doen het. Die Vektor staal is baie hard en het tyd nodig om stadig gesny te word - dat dit krapmerke is wat so maak. Hoe klink dit vir julle - al van so iets gehoor?

Anyway, sy is nou by hom. Ek weet sy's in goeie hande. As hy haar skete nie kan regdokter nie, sal niemand anders kan nie.

Ek plaas my herlaai nota's - maar met die addendum dat dit net 'n riglyn is en dat goeie herlaai praktyk steeds gevolg moet word vir jou geweer se unieke drukprofiel. (Maar as jy dit net so wil gebruik, ek ken 'n paar goeie hand -en oog chirurge...)

Groette

Stofs

My 1?e keusse:

Norma dop = 55.6 mm
Optimal TPL = 61.1 mm
Maximum TPL = 61.25 mm
Case neck thickness = 0.33 mm
Benchrest primers
Punt: 55 gr Berger
Kruit: S355 = 41 gr
3886 ft/s

dan

Winchester dop = 55,6 mm lank
TPL = 67,4mm
CCI Magnum Primers
Punt: 55 gr Hornady VMax
Kruit:  S355, 37.5 gr, max 39.

Of

Punt: 50 gr GSC
Kruit: S361, 49 gr,
3800ft/s
AOL 84mm

Norma dop
TPL = 57.5 mm
Benchrest primers.
Punt = 50 gr GSC
Kruit: S341, 38.5 gr
3800 ft/s

www.askexpertdoctor.com

GOOD JUDGEMENT COMES WITH EXPERIENCE.
EXPERIENCE COMES FROM BAD JUDGEMENT.
Danie Lombard .243

Re: Ode aan die .220 Swift

Post by Danie Lombard .243 »

Mooi man.

Sien sommer aan die begin van jou plaisng dat jy baie lief vir haar, die 220 swift.

Ek is nuuskierig, dalk 'n dom vraag maar ek gaan vra. Hoe het jy dit reg gekry om 'n stainless loop te laat blou, wie het dit vir jou gedoen?
So ver ek weet vat blou nie aan stainless steel nie. Of het ek die kat aan die gat beet? HELP tog met info oor die blou van die loop.

Danie.
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

Is ek nou bly oor hierdie pos. Almal sing altyd net Psalms oor die .22-250 terwyl die Swift aan die agter speen suie! Daai "velocities" wat jy daar plaas is indrukwekkend. Is dit waar dat die loop redelik vinnig uitgeskiet (gebrand) word?
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
JOHANNIC
Hero Member
Hero Member

Post by JOHANNIC »

220
Ek het al gehoor die manne praat daarvan dat die Vektor lope baie hard is,en dat jy nie enige een moet laat werk aan jou "Twa",net jammer mens hoor die goed altyd te laat :'(

groete johan
Biebers
Need for speed >:D
.220 Swift
Full Member
Full Member

Post by .220 Swift »

As julle die besonderhede wil he van die man wat die blueing gedoen het, pm my.

Die vinnige kalibers is mos maar bekend dat hulle lope vinniger uitslyt. Aan die ander kant moet ook onthou word dat die Swift darem nou ook al 'n paar dekades ouer is en dat metallurgie intussen verbeter het. Die vektor loop behoort in teorie langer te hou.

Verder moet 'n ou seker maar die loop skonerig hou - en ek moet bieg - ek doen nie oordadig moeite daarmee nie. Ek dink die belangrikste is om nie die loop vuurwarm te skiet nie. Ek het nog nooit so baie in die nag kon skiet dat dit 'n risiko was nie - ek oes nie. Verder loop ek maar na elke skoot teiken toe en terug as ek haar inskiet - die loop kry seker kans om bietjie af te koel tussen skote. En van nou af gaan ek die tip ook inspan om die loop met 'n nat sakkie af te koel (het dit op die site gekry)

Vir wat dit werd is, ek jaag nie die magiese 4000ft/s na nie. Ek kon dit seker al reggekry het, maar ek het nie gehou van hoe die primers begin lyk hoe nader ek daaraan gekom het nie, en maar volstaan by wat ek as veilig beskou. Hoe dit ookal sy, teen die spoed, mis sy byna nooit nie. En dis tog maar die bottom line, is dit nie?   

Groette

.220
www.askexpertdoctor.com

Freddie101
Hero Member
Hero Member

Post by Freddie101 »

220
Mooi stukkie wat jy geskryf het. Dis goed as n man van sy geweer hou. dan skiet jy ook sommer beter met hom en pas hom beter op.
Freddie
yol bolsun
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Liefde vir jou eie persoonlike loodyster is iets mooi en besonders. Ek like nie klein kalibers nie ek skiet te sleg en kort so bietjie hulp van die ballistiese patrone en als.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
.220 Swift
Full Member
Full Member

Post by .220 Swift »

Die lekker van die Swift is dat dit so plat skiet tot op 200 meter - wat omtrent die maximum vir my snags is.

Vir die ander ver skiet bedags gebruik ek ook 'n swaar kaliber: .338 Win Mag. Net nie prakties vir Jakkies en Katties as jy enigsins 'n pels probeer red nie - en ek is maar altyd bekommerd oor opslag koeels snags...Verder lawaai en skop dit aansienlik meer as die Swift. Laat my dink aan die grappie oor hoekom "hurricanes" vroue name het :)
www.askexpertdoctor.com

Post Reply