Goeie more kerels.
Raai watter kaliber kies ek?
Nou ja, hy is my gunsteling. Laai goedkoop, baie akkuraat, skop nie. Hy's vinnig en skiet lekker plat. Bietjie swaar op lope, maar dit is darem nie 'n probleem nie. Alle kalibers wat lekker hol eet maar lope op.
As jy 'n normale, of soos hul dit nou noem 'n geleentheids jagter is sal die loop langer hou as wat jy kan hou.
Daar is al baie gepraat oor die inbreuk van 'n loop. Die proses wat van toepassing is tydens die ontvangs van 'n nuwe geweer.
Dit werk en is 'n goeie ding om te doen. Glo nie dit laat die loop soveel langer laat hou nie, dit bevoordeel net die skoonmaak proses vir die toekoms.
Ek het met verskeie gewere te doen gekry. Lope wat korrek ingebreuk is maak makliker en gouer skoon. Hul pak nie so erg aan nie, terwyl ek gesien het dat lope wat nie ingebreek is nie 'n vreelike proses benodig op skoon te maak.
Dit het ek self gesien met maters se gewere. 'n Baie goeie vriend van my jag gereeld. Op 'n dag kla hy oor akkuraatheid van sy 243. Loer in die loop af en sien die groewe het al gewerk, maar daar is nog genoeg lewe oor. Begin toe die loop op die regte manier skoon maak. Lang storie kort, die vloer in die herlaai kamer het vol blou en groen neerslag lappies gele wat deur die loop getrek is.
Dit loop was nie ingebreuk nie, en ek het gesweet om daai loop se kopper uit te kry. Ja die matter het gereeld die wapen skoon gemaak met 'n solvent, maar die goedkoop, swakker tipe wat nie so goed werk nie. Het my nuwe .308 tydsaam ingebreuk, en ek skiet hom baie. Ek oefen gereeld met hom, en gebruik dit maandeliks vir komp. skiet, en hy maak skoon soos 'n droom.
Waar is die metalurgiese manne om vir my en onse lesers te verduidelik wat die rede is vir die verskynsel?
Ek het nie die antwoord nie, maar dit werk so.
So as jy, in my oe, vir jou 'n nuwe roer aanskaf, doen maar die moeite en breuk die loop goed in. Dit het net voordele.
Wou dit noem t.o.v. persone wat min jag en 'n geweer wil aanskaf en dit laat lang jare hou. Ek weet die inbreuk hou nie verband met die topic van die gesprek nie.
Om aftesluit, 243 bo.
Groetnis.
Danie 243