Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Frikkie Coetzee wrote: Thu May 16, 2024 10:52 am
Terloops. die 7mm waarmee ek Bisley skiet is n wildcat basseer op die RSAUM. Toe ek daardie roete gegaan het was die 7 SS nie beskikbaar nie. Die ontwerp en die 7SS ia baie naby aan mekaar. Sou ekl bewus gewees het van die &SS op daardie tystip sou ek die 7SS gedoen het en die nie wildcat nie.
Die ontwerp gee selfde spoed met die 184 Berger met 7tot 10 grein minder kruit en looplewe is amper dubbel.
Terloops Rich Sherman het sy besigheid verkoop
Hy will aftree
Frikkie Coetzee wrote: Thu May 16, 2024 10:52 am
Terloops. die 7mm waarmee ek Bisley skiet is n wildcat basseer op die RSAUM. Toe ek daardie roete gegaan het was die 7 SS nie beskikbaar nie. Die ontwerp en die 7SS ia baie naby aan mekaar. Sou ekl bewus gewees het van die &SS op daardie tystip sou ek die 7SS gedoen het en die nie wildcat nie.
Die ontwerp gee selfde spoed met die 184 Berger met 7tot 10 grein minder kruit en looplewe is amper dubbel.
Terloops Rich Sherman het sy besigheid verkoop
Hy will aftree
Jy gaan darem maar lekker huil as die ou langs jou die rook uit jou uit skiet met n 257 Roberts Ackley Improved. Ergste is hy doen dit dan nog teen n fraksie van die prys en moeite ook.
Wouter Roets wrote: Fri May 17, 2024 10:36 am
Manson
Jy gaan darem maar lekker huil as die ou langs jou die rook uit jou uit skiet met n 257 Roberts Ackley Improved. Ergste is hy doen dit dan nog teen n fraksie van die prys en moeite ook.
Groetnis
Ja seker maar so
Ek het so bietjie gaan rondsnuffel -= terwyl ek met die griep in die bed gele het
Blykbaar is daar wel mense wat met die 6.5x55 Swede gepeuter het
6.5x55 Vais... The inventor was George Vais of High Tech Gunworks out of Boise Idaho, who was also the original Vais brake design genius.... He now resides on the inland of Thassos Greece his home town. This cartridge is a real junk hauler... I beleive most the pipe hitters I've know, that have used it'..., walk away from the bench say; "wow" that's some cartridge for it case size.. The 6.5x55 Vais is known for it's speed, barrel life and accuracy as a long range hitter.
JRS is right on one count, the gentleman that designed the cartridge is indeed an employee at Kelbly's and his name is Greg Walley. A top notch gunsmith, machinist and an all around good guy to boot. I shoot a GWI, but Greg is much more qualified to offer information than I.
I hope this helps,Lloyd