Identifikasie van Mauser/Husqvarna aksie - ander sneller

jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Re: Identifikasie van Mauser/Husqvarna aksie - ander sneller

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Ek het myne ook al voorheen laat poets en hy is glad nie sleg nie maar ek sou hom graag fyner wou hè. Dis nie dat ek sukkel met hom nie maar jy weet mos as n man daai jeuk kry. Soos hy is is hy elk geval meer as goed genoeg vir n jaggeweer so ek gaan nie verder aan hom peuter nie.
Ek is op die selfde bladsy en dalk moet ek hom maar los soos hy is....wil nog by Thor ook kyk vir 'n 20 MOA picatinny rail. Die geweertjie het nog sy staal visier op en wil dit nie graag af haal nie. Dalk gaan gewone hoe' stud ringe my nie genoeg plek gee vir 'n x50 scope nie.
Het iemand dalk al na soe iets gekyk om te kan weet of 'n FN of K98 Mauser picatinny rail sal pas ?....ek ken die goed nie so mooi nie ....want dan praat hull van "large" ring of "small" ring Mauser en my tor kies weer hase pad. Ek weet mens kan hul koop sonder gate, so dit is 'n ander opsie, maar as ek dit sommer self kan op sit is dit eerste prys.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Ek het tans n lynx LX2 2.5-15x50 met lynx basisse en hoè ringe op en dit pas baie mooi sonder dat ek die visier afgehaal het.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Ek het tans n lynx LX2 2.5-15x50 met lynx basisse en hoè ringe op en dit pas baie mooi sonder dat ek die visier afgehaal het.
Dankie, dit gee my hoop...gooi bietjie n foto daar so ek kan sie wat se visier en mounts jy het

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Ek sukkel bietjie om fotos te laai. Stuur my n watsup op nul8266twee8027 dan stuur ek vir jou fotos.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Ek sukkel bietjie om fotos te laai. Stuur my n watsup op nul8266twee8027 dan stuur ek vir jou fotos.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Dankie Johan.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Plesier Carl

Daardie oomie in Krugersdorp kon darrem vir my 'n plan maak met die stud mounts op die x40 scope....selfde visier as joune.
Dalk moet ek tog te kyk vir 'n 20 MOA picatinny, dit maak dinge net soveel makliker as jy scopes wil ruil
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Hier is 'n paar sketse wat ek leen van die Gunboard groep, en sommer 'n fote van die sneller as dit iemand kan help of inspireer
Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

.
Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

jdpretorius wrote:
Carlc wrote:Ek sukkel bietjie om fotos te laai. Stuur my n watsup op nul8266twee8027 dan stuur ek vir jou fotos.
Carlc, net vir interessantheid, ons het nogal oproer veroorsaak onder die Husqvarna en Sweedse wapen versamelaars (gunboard forum) met die agterste Tangent versiere. Tot nou toe het niemand geweet dat die 1640 model met hulle uit gekom het nie. Ek dink daar is dalk nog een of twee Husqvarna wapen eienaars hier rond....sou interessant wees as hulle dalk meestal na SA uitgevoer was

Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Hulle sè goeie goed is skaars. Interessant hoe sulke sosiale media platforms inlingting van dwars oor die wereld verspry. Baie makliker as vroeer jare.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Hulle sè goeie goed is skaars. Interessant hoe sulke sosiale media platforms inlingting van dwars oor die wereld verspry. Baie makliker as vroeer jare.
Verseker !

Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc.....ter interessantheid, een van die gurus op Gunboard kon uiteindelik die model bevestig, ek haal aan

"..... Other export models:
These models were made in relatively small numbers, for limited markets or applications.
1740
Export version of the 1640. Checkered pistol grip stock with narrow schnabel forend. Usually fitted with Mauser style rear sight, adjustable to 1000 meters. .270 Win, 30/06, 8x57JS and 9.3x62....."

Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Nice. Dis goed om te weet maar ongelukkig gaan meeste ad-on's ongelukkig custom moet wees. Daar is nou nie juis n rak vol fabrieks komponente vir ons om van te kies nie. Ekt intussen weer bietjie met hom baan toe gegaan. Ek gaan hom net so hou want eks nou heel gemaklik met die sneller trek en breekpunt. Vir n jaggeweer is hy 100%.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Nice. Dis goed om te weet maar ongelukkig gaan meeste ad-on's ongelukkig custom moet wees. Daar is nou nie juis n rak vol fabrieks komponente vir ons om van te kies nie. Ekt intussen weer bietjie met hom baan toe gegaan. Ek gaan hom net so hou want eks nou heel gemaklik met die sneller trek en breekpunt. Vir n jaggeweer is hy 100%.
Ja, jy slaan hom raak, ek dink die sneller is glad nie sleg nie, dit is maar eintlik seker net 'n gier....maar gan tog nog by Thor draai, hulle kan help met 'n picatinny..... maar daar is ook n klomp 2-stuk scope basise wat pas, van onder andere Warne. Ja, sekere goed sal kustom moet wees maar dink nie dit is noodwendig n negatiewe impak nie
Mens moet seker ook weer die versamelaars waarde in ag neem as daar te veel gepeter word.
Een ding is darrem nou meer duidelik in dat dit n baie goeie kwaliteid wapen is wat kan kompeteer met groot name.

Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:As jy regkom laat weet my ook asb. Ek het identiese dieselfde 270 Husqvarna en kon nog nie n ander sneller opspoor nie.
CarlC dit lyk of daar hoop is met Thor se sneller. Erhard gan kyk of hy se sneller se veiligheids knip stammetjie so effe kan aan pas sodat hy die oorspronklike knip weer kan vas skroef. Die pas-mask picatinny rail is glad nie 'n probleem nie en gan vir my n 20MOA op sit....sal so oor 2 weke weet of hy met die sneller sukses behaal het. Hy reken ek kan so tussen 2 & 3 pond trek verwag.

Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Dis uitstekende nuus. N verstelbare sneller sal darem n lekker verbetering wees. Kom ons hou duim vas Thor kan die veiligheidsknip uitsorteer.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Dis uitstekende nuus. N verstelbare sneller sal darem n lekker verbetering wees. Kom ons hou duim vas Thor kan die veiligheidsknip uitsorteer.
Hi Charl, die Thor sneller is in.....sal hom more toets skiet om seker te maak als werk reg. Hulle kon nie die oorspronklike veiligheids knip gebruik nie maar die snell kom darem kompleet met een. Diens was baie vriendelik. Selfs die picatinny lyk mooi netjiese
IMG_20190320_175516.jpeg
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201903 ... f6981a.jpg[/IMG]
Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Nice man. Ek wag in spanning om te hoor. Dit gaan beslis n verbetering wees.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Carlc wrote:Nice man. Ek wag in spanning om te hoor. Dit gaan beslis n verbetering wees.
CarlC, die Thor sneller werk 100%,......gaan net vir hulle vra om hom nog 'n raps sagter te stel

Groete, Johan
Carlc
Sr. Member
Sr. Member

Post by Carlc »

Great. Ek sal self daar n draai gaan maak en vir myne ook een op laat sit. Hulle weet mos nou hoe so dit behoort lekker maklik te gaan.
Post Reply