GenoGeno wrote:So op jou eie plaas sal jy met standaard gehalte ammo jag, net omdat jy nie vir die wild betaal nie?Kalahari wrote: Sou ek egter op 'n ander plaas gaan jag met die huidige wildpryse, sal ek egter ook heeltemal anders daarna kyk. Prys of te not
Onthou, eintlik betaal jy vir daai bokke, want 'n klient sou hom kon skiet, wat geld in jou sak sou sit, maar nou skiet jy hom en die geld is nie meer in jou sak nie. So JY betaal die bok.
Almal moet/wil/probeer 'n dier so gou moontlik dood kry, so hoekom sukkel met ammo wat dit nie effektief/konstant kan regkry nie?
Groete,
Eugene
Ek verstaan almal se sentiment rondom premium punte, laat ek net my situasie beter verduidelik. Ek laat nie jag op ons plaas deur kliente nie, dit is uitsluitlik vir eie gebruik en 'n vriend of twee. Huidiglik jag ek met 30 06 155gr pmp matchpunte, 22 250 sierra 50 gr vir die springbokke. Ek gaan uitsluitlik net vir kop en hoe nekskote, het 'n broer dood aan stukkende en bloederige vleis werk. Ek skiet baie mis ook met hierdie metode maar die wat raak is is dood en die vleis is heel. Dus is die pryse van premium punte en of ammunisie vir my te duur om op die manier te jag.
Sou ek dan wel 'n slegte kopskoot skiet is die kamp 700ha groot waarin gejag word en het ek nog nie 'n bok verloor nie, oop kalahariveld en duine met strate. Ek hoop die verduideliking help om te verstaan.
Groete
Kalahari