Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jammer dat ek so lank gevat het om die wen nommers op te sit - het dit so pas eers ontvang
Prys nommer een is nommer 006
Prys nommer twee is nommer 253
Prys nommer drie is nommer 421
Sorry Grumpy - daai kaartjies van ons het uit die bus uitgeval
Brno .22
Brno .32
Brno 243
MK4 - 2 303
Atis semi Auto 12Br
Harrington & Richardson 12Br Standard
Star .22 Target Pistol
Tanfoglio 9mm
Uberti Mod 1875 Army 357 Mag
NEF 9 shot .22 Revolver
grumpy wrote:
Geen probleem. Reelnog steeds om n gestremde seun te vat vir n jag. Soek net n plek wat bietjie wiel vriendelik is want hy is in n rolstoel.
HY gaan nie self kan skiet nie maar ek sal dit vir hom doen op die bakkie waar ek hom sal vas maak as ons deur die veld ry.
Groete
Grumpy
Grumps
Jammer ek "hi-jack" effens.
Skuus ek vra maar hoekom sal hy nie kan self skiet nie? Praat met my ek het 'n grootmaat in 'n stoel op Hopetown wat so 4000ha uit 'n stoel boer en sy plaas is redelik wiel vriendelik. Jy sal verbaas wees wat hierdie manne als kan vermag en moet ons hulle nie onderskat nie. Ek het hierdie jaar jagter gehad met een been en hy staan vir niks terug nie. Het 'n Protea atleet (parapleeg span) wat ek volgende jaar op sy 1ste jag vat maar hy is darem redelik mobiel.
Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Cz_apie wrote:
Sorry Grumpy - daai kaartjies van ons het uit die bus uitgeval
Seker julle kon darem paar stene las, ek het 'n blik verf en kwas gelas
Dankie vir almal se deelname - so n aanbouery skud maar n sak lelik - Marc, as ek so luister na die aantal kaartjies wat sommige lede van die forum gekoop het, dan is daar geld vir sement en n kruiwa ook Mooi gegooi manne
Brno .22
Brno .32
Brno 243
MK4 - 2 303
Atis semi Auto 12Br
Harrington & Richardson 12Br Standard
Star .22 Target Pistol
Tanfoglio 9mm
Uberti Mod 1875 Army 357 Mag
NEF 9 shot .22 Revolver
Cz_apie wrote:
Dankie vir almal se deelname - so n aanbouery skud maar n sak lelik - Marc, as ek so luister na die aantal kaartjies wat sommige lede van die forum gekoop het, dan is daar geld vir sement en n kruiwa ook Mooi gegooi manne
Goeie Werk manne
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner