Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek gebruik Claw Bonded in my 8mm en 9.3. [nou slegs vir papier sedert ek Interlock ontdek het] Akkuraatheid nie vergelykbaar met Interlock nie. Vir bosveldjag kan dit ideaal wees, my ervaring en 2c.
Beste.
Last edited by Lategan1 on Wed Jun 11, 2025 10:14 am, edited 1 time in total.
Ek weet almal is lief vir die Interlocks, en gewoonlik werk hulle mooi, maar myne hou nie van hulle nie. Ek het 'n hele boks uitgeskiet met al die tipes ladings wat jy kan dink, en hy het geweier om toe te maak (so rondom 5" geskiet op 100m). Op die ou end het ek reggekom met Sierras. Ons was op die skietbaan, en toe die man sien hoe ek sukkelhet hy drie rondtes vir my gegee en gese "kyk wat maak hierdie". Toe skiet ek 'n groep net onder 2" op 100m en ek hou hom toe net so.
Toxxyc wrote: Wed Jun 11, 2025 9:15 am
Ek weet almal is lief vir die Interlocks, en gewoonlik werk hulle mooi, maar myne hou nie van hulle nie. Ek het 'n hele boks uitgeskiet met al die tipes ladings wat jy kan dink, en hy het geweier om toe te maak (so rondom 5" geskiet op 100m). Op die ou end het ek reggekom met Sierras. Ons was op die skietbaan, en toe die man sien hoe ek sukkelhet hy drie rondtes vir my gegee en gese "kyk wat maak hierdie". Toe skiet ek 'n groep net onder 2" op 100m en ek hou hom toe net so.
Ek hou ook van Siera Game Kings maar hulle hulle is onverkrygbaar, as iemand weet wie het sal ek graag wil hoor. Ek sal ook wil hoor of iemand Rudi se nuwe SBC 303 punte al probeer het.
Star M40 9mm par
Toxxyc wrote: Wed Jun 11, 2025 9:15 am
Ek hou ook van Siera Game Kings maar hulle hulle is onverkrygbaar, as iemand weet wie het sal ek graag wil hoor. Ek sal ook wil hoor of iemand Rudi se nuwe SBC 303 punte al probeer het.
Ja ek het maar nog so paar tuis, gelaai en reg om te gebruik, maar ja die koste en issues met die laai vir die 303 het my 'n .30-06 laat koop. Myne wou eers nie groep nie, en toe hulle nou mooi groep met die Sierras, toe werk ek deur my doppe en skielik begin hy doppe breek, reg by die basis waar die FL sizing die stop.
Toe word daar gese ek moet net necksize, maar dan moes ek 'n die koop en nog doppe en en en. Toe koop ek maar 'n ander geweer. Die .303 sal weer oopvisier speelgeweer wees vir wanneer ek net bietjie wil skiet vir die pret.