Goeie naand
Ek wil net graag hoor watse slagdop ek vir 300wsm moet gebruik.
CCI 200 LARGE of
CCI 250 MAGNUM
Watter een gaan die beste werk saam 365 kruit
Groete Fanie Nel
Watter slagdop
- tripodmvr
- Administrator

Re: Watter slagdop
As jy na meer as 60 gr kruit gaan sal ek Magnum gebruik. Ek sal ook nie S361 en S385 as dryfmiddel versmaai nie en ook met hulle eksperimenteer. Gebruik by hulle ook die magnum slagdop.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Witpietskiet
- Hero Member

Fanie,
Ek gebruik CCI 200 large saam met S365.
Moet ook by s? ek ook nog nie iets anders rerig probeer nie want die kombinasie werk vir my baie goed.
Mooi loop
Ek gebruik CCI 200 large saam met S365.
Moet ook by s? ek ook nog nie iets anders rerig probeer nie want die kombinasie werk vir my baie goed.
Mooi loop
Jag bly baas.
Groete uit Windhoek
Groete uit Windhoek
-
Fanie Nel
- Hero Member

Dankie vir die vinnige terug voer trip en witpietskiet
- JACQUES BOTHA
- Hero Member

Fanie
Die magnum sal beter werk vir jou WSM.
Daar is 2 ouens wat ek van weet wat hom skiet Christo en Daan hier in Bloem, so as jy die beter raad wil he kan jy met enige eenvan die 2 gesels..
Jacques.
Die magnum sal beter werk vir jou WSM.
Daar is 2 ouens wat ek van weet wat hom skiet Christo en Daan hier in Bloem, so as jy die beter raad wil he kan jy met enige eenvan die 2 gesels..
Jacques.
Shoot straight and tell the truth!
-
Fanie Nel
- Hero Member

Dankie Jacques
- Pvdw
- Hero Member

Rule of thumb as dit kom by slagdoppies.
Alle bal dryfmiddel, ongeag die hoeveelheid - Magnum slagdop
Staaf dryfmiddel tot en met 60gr - Standaard slagdop
Staaf dryfmiddel meer as 60gr - Magnum slagdop
So het ek op die forum geleer. Help my reg as ek verkeerd geleer het.
Peet
Alle bal dryfmiddel, ongeag die hoeveelheid - Magnum slagdop
Staaf dryfmiddel tot en met 60gr - Standaard slagdop
Staaf dryfmiddel meer as 60gr - Magnum slagdop
So het ek op die forum geleer. Help my reg as ek verkeerd geleer het.
Peet
Work to live, don"t live to work
-
Wouter Roets
- Administrator

Hallo Manne
Weereens net iets om oor te dink. Die keuse van primer is nie so eenvoudig as die hoeveelheid dryfmiddel wat gebruik word nie. Daar is so paar faktore om in ag te neem. Met die meeste ladings streef n mens na 100% dopfulling en baie keer met die gebruik van n Magnum(sterker) primer verlaag dit die dopfullings persentasie. In hierdie gevalle sal ek eers die normale primer gebruik en as daar redelike ES bestaan tussen skote oorslaan na die Magnum primer toe en dan kyk of dit die ES afbring.
Die 300 WSM het n 101% dopfulling met 66gr S365(standaard primer) so dit is perfek. So gebruik eers n normale primer en as die akkuraadheid nie na gelang is nie slaan oor na n Magnum primer. Vanwee die vet dop en duk poeier kolom is die WSM en RUSM baie keer liewer vir warmer primers. Meskien is iets soos PMP se gewone Large Rifle Primer die antwoord want sy energievlakke is tussen CCI200 en CCI250. Dalk die beste kompromie.
Hou asb in gedagte dat ladings met so twee gr verlaag moet word indien n sterker primer na oorgeslaan word.
Groetnis
Wouter
Weereens net iets om oor te dink. Die keuse van primer is nie so eenvoudig as die hoeveelheid dryfmiddel wat gebruik word nie. Daar is so paar faktore om in ag te neem. Met die meeste ladings streef n mens na 100% dopfulling en baie keer met die gebruik van n Magnum(sterker) primer verlaag dit die dopfullings persentasie. In hierdie gevalle sal ek eers die normale primer gebruik en as daar redelike ES bestaan tussen skote oorslaan na die Magnum primer toe en dan kyk of dit die ES afbring.
Die 300 WSM het n 101% dopfulling met 66gr S365(standaard primer) so dit is perfek. So gebruik eers n normale primer en as die akkuraadheid nie na gelang is nie slaan oor na n Magnum primer. Vanwee die vet dop en duk poeier kolom is die WSM en RUSM baie keer liewer vir warmer primers. Meskien is iets soos PMP se gewone Large Rifle Primer die antwoord want sy energievlakke is tussen CCI200 en CCI250. Dalk die beste kompromie.
Hou asb in gedagte dat ladings met so twee gr verlaag moet word indien n sterker primer na oorgeslaan word.
Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
-
Fanie Nel
- Hero Member

hello Wouter
baie dankie vir die raad sal eers standaard primer probeer en dan die ander indien nodig
Groete
baie dankie vir die raad sal eers standaard primer probeer en dan die ander indien nodig
Groete