Gebruik van twee rigting radios
- Ratel
- Hero Member

Gebruik van twee rigting radios
Hoeveel boere in julle omgewing gebruik nog mid band (burgerband) radios? Ons gebruik dit wel nog op die plaas en dan meestal die geslote kanaal. Ek het egter gewonder hieroor want ons het n whatsapp groep vir plaasaanvalle waar mense selfs vanuit die dorp reageer om ons boere by te staan. Ek hoor egter bitter min op die oop kanale boere praat. Ek weet die gebruik was om elke aand n sekere tyd in te roep en aan te dui alles is in orde. Dit lyk my die gebruik is ook meestal gestop. Ek weet kanaal 2 was n oop kanaal regoor die land vir boere meestal. Ek luister om te hoor of die radios nog gebruik word.
Maak 'n verskil
-
Apie
- Hero Member

Re: Gebruik van twee rigting radios
Word meer gebruik in Lichtenburg/Koster omgewing gedurende brand seisoen. Maar definitief nie soos in die verlede nie
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
vergund
- Full Member

Hier by ons in die Overberg het midband n stadige dood gesterf. Hier is nou n mengel moes! UHF, VHF ,VHF digitaal.
Gebruik nou Agri Wes Kaap se simplex Kanaal in geval van brande ens...
Gebruik nou Agri Wes Kaap se simplex Kanaal in geval van brande ens...
-
Vleisie
- Sr. Member

Hier in ons omgewing gebruik ons nog baie ons midband radios. Heelwat repeaters om die distrik te dek weens die bergagtige terrein, meeste het privaat kanale vir persoonlike gebruik.
Het n ruk terug in n nood situasie weer gesien hoe handig dit is in vergelyking met selfone, veral teen die grens van Lesotho waar ons opvangs bitter swak is.
Het n ruk terug in n nood situasie weer gesien hoe handig dit is in vergelyking met selfone, veral teen die grens van Lesotho waar ons opvangs bitter swak is.
Savage Model 12 .22-250 Rem
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
-
Apie
- Hero Member

Die spoed van radio vs Whatsapp is ook massief
Ek hou oor die algemeen baie van radio maar verstaan ook dat Whatsapp sy ding doen
Ek hou oor die algemeen baie van radio maar verstaan ook dat Whatsapp sy ding doen
- Ratel
- Hero Member

Dankie vir die insette. Op die hoëveld en platter areas dink ek tog daar is nog n doel vir midband radios selfs al is daar nie repeaters nie
Maak 'n verskil