Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sonder om die draad te hi jack, is daar n manier om die binnekant van so lightforce lig se kop skoon te maak? Myne het eendag los gedraai op slegte pad en af geval, het toe stof binne gekry.
musgrave270 wrote: Fri Apr 14, 2023 9:35 am
Sonder om die draad te hi jack, is daar n manier om die binnekant van so lightforce lig se kop skoon te maak? Myne het eendag los gedraai op slegte pad en af geval, het toe stof binne gekry.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
As jy aan hom vat is hy so goed soos stukkend. Ek sou met wind hom skoon blaas so goed en kan en net los
Pietskiet, hier by my in die Suidkaap is die vog in die nag partykeer hoog. LED ligte skyn teen daai vog vas en dan sien jy baie sleg. Ek praat nie eers as die mis effens begin toe trek nie, dan lyk dit soos n wit waas.
In daai omstandighede werk n halogeen lig nog baie goed.
Wlm - dit is asof die halogeen lig vir my bietjie dof begin raak. Kan wees dat hy net n vars bulb kort soos Geno voorgestel het, maar ek het al gesien hoe ander LED ligte n kol binne in die ou lightforce se lig skyn.
Ek is bitter onnosel met sulke goed. Geno het ook genoem dat mens die ligte kan verstel - hoe doen n ou dit?
Awesome, baie dankie Geno.
Ek het al globes vervang wat daarna steeds nie mooi wou kol gooi nie, en nou sien ek dis omdat ek die globe te diep in die fitting gedruk het ! Ek was bang die globe gaan weer los rattle en het hom DIEP ingedruk.
Geno wrote: Mon Apr 17, 2023 9:25 am
Ek sal as ek kans kry 'n video maak en opsit hoe om die lig prefek te stel
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !