7x57 oppad uit?
- Giepie
- Hero Member

7x57 oppad uit?
Dit lyk vir my of die 7x57 besig is om skaarser te word. Loop dit dieselfde pad as die 303? Met nuwe gewere sien ek net in Mauser wat dit uitbring, en dan die Rigby's wat weer oor die R300 000 is. Selfs in die .275 Rigby sien ek meer nuwes nie. Gaan dit ook maar "uitfasseer"?
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
-
Boomstomp
- Full Member

Re: 7x57 oppad uit?
Zastava en van die ander Europese vervaardigers maak nog die 7x57, maar dit work skaarser!
Ek was altyd 'n groot CZ-aanhanger, maar dis jammer om te sien hulle probeer meer Amerikaans raak... skielik is lys van kalibers wat hulle vervaardig baie lig op goeie Europese kalibers en swaar op nuwe Amerikaanse giere.
Ek was altyd 'n groot CZ-aanhanger, maar dis jammer om te sien hulle probeer meer Amerikaans raak... skielik is lys van kalibers wat hulle vervaardig baie lig op goeie Europese kalibers en swaar op nuwe Amerikaanse giere.
-
Ds J
- Hero Member

Ek het enkele jare gelede ook daarvan gehoor, maar daar is nog heeltemal te veel 7x57's in omloop dat ons oor ammunisie hoef te wonder.
Aan die ander kant kan hy dalk oor 'n paar jaar weer 'n herlewing hê.
Aan die ander kant kan hy dalk oor 'n paar jaar weer 'n herlewing hê.
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

Dagse
Die 9.3x62 ervaar ook dieselfde roete, min van die jonger manne ken die twee kalibers. As ek so vinnig moet dink is dit Zastava, Sako en Tikka wa da 9.3 opsie is. Dis n groot jammerte want die twee kalibers is perfek vir bosjag
Die 9.3x62 ervaar ook dieselfde roete, min van die jonger manne ken die twee kalibers. As ek so vinnig moet dink is dit Zastava, Sako en Tikka wa da 9.3 opsie is. Dis n groot jammerte want die twee kalibers is perfek vir bosjag
Jrm Goods & Services
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
WAPEN & AMMUNISIE VERKOPE
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
jagtersreg@firearmsa.co.za
http://www.firearmsa.co.za
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
WAPEN & AMMUNISIE VERKOPE
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
jagtersreg@firearmsa.co.za
http://www.firearmsa.co.za
- Giepie
- Hero Member

Dankie almal. Ek is juis besig om 303 by my uit te faseer, want doppe raak skaars, fabrieks ammo net so, ten minste met die plaaslike koeël vervaardigers is die koeëls nog volop beskikbaar. Ek sou graag 'n 7x57 wou hê vir die "Boere Mauser" idee, maar wil nie sukkel soos met 303 nie.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
-
Andre308
- Hero Member

Die probleem is dat die USA beheer die media met wapen trends en so is almal op die nuwe kalibers wat hulle adverteer.
Ek glo wel nie dat die 7x57 baie vinnig sal dood gaan nie. Daar is darm te veel van hulle in omloop. Dit bly een van die beste all round kalibers met aanvaarbare recoil.
Ek glo wel nie dat die 7x57 baie vinnig sal dood gaan nie. Daar is darm te veel van hulle in omloop. Dit bly een van die beste all round kalibers met aanvaarbare recoil.
- Frederik
- Hero Member

Daar is nog genoeg doppe en koele rond vir die 7x57 solank jy klomp doppe bymekaar maak sal jy ver kom.
Ek het 200 x S&B doppe bekom tyoe ek my 7x57 gekoop het matrysse ens en nou is ek reg vir wat kom glo nie ek sal al 200 doppe klaar skiet nie.
En beste van alles SBC maak nou 160gr 7mm koeel wat baie goed werk en gee jou die ekstra speod as jy dalk langer skoot moet skiet in die bos en as jy regtig wil het SBC 140gr koeel ook.
As jy mooi 7x57 in die hande kan kry vat hom jy gaan nie spyt wees nie.
Norma, RWS en S&B maak doppe want Europa is vrot met 7x57's
Ek het 200 x S&B doppe bekom tyoe ek my 7x57 gekoop het matrysse ens en nou is ek reg vir wat kom glo nie ek sal al 200 doppe klaar skiet nie.
En beste van alles SBC maak nou 160gr 7mm koeel wat baie goed werk en gee jou die ekstra speod as jy dalk langer skoot moet skiet in die bos en as jy regtig wil het SBC 140gr koeel ook.
As jy mooi 7x57 in die hande kan kry vat hom jy gaan nie spyt wees nie.
Norma, RWS en S&B maak doppe want Europa is vrot met 7x57's
- Lategan1
- Hero Member

Verseker.
Lank lewe die:
6.5x55 - was amper dood en nou!
9.3x62!
En verseker die 7x57mm!
Amerikaanse spinning om hulle eie goed te posisioneer.
Beste.
Lank lewe die:
6.5x55 - was amper dood en nou!
9.3x62!
En verseker die 7x57mm!
Amerikaanse spinning om hulle eie goed te posisioneer.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 
-
Carlc
- Sr. Member

Ek het 2 jaar terug hier op Jaracal n Ruger no 1 in 7x57 gekoop. Dit sal nou belus die laaste geweer in my kluis wees wat ek verkoop as ek moet ontslae raak van hulle. Gelukkig het ek genoeg doppe en punte om my nog baie lank besig te hou. Ek glo nie die 7x57 sal sommer heeltemal uitfasseer nie maar skaarser die raak hy beslus.