Frankryk jag 2024/2025

Methos
Hero Member
Hero Member

Frankryk jag 2024/2025

Post by Methos »

Hello almal.

Die franse jag seisoen het 'n maand terug begin maar agv werk en sosiale obligasies het ek die eerste 3 druk jagte gemis. Volgens als wat mense my vertel het was dit great jagte. In die eerste een het hulle 12 varke in minder as 'n uur geskiet. Die 2de en 3de het hulle 7 en 8 geskiet.

Ek was gister vir my eerste jag. Ek het biltong en droë wors besigheid hier in Frankryk begin en het eers laat gaan slaap Vrydag aand want ek het 30 kilos vleis gewerk vir klompie orders.

Het 6:15 opgestaan om 7:15 by nagklub te wees. Toe ek opstaan soek ek gou my jagklere uit terwyl ek probeer om nie vir mamma wakker te maak nie. Ek vat toe my kortmou hemp wat sy vir my gekoop het vir die franse potjiekos kompetisie wat ons terloops gewen het. Trek aan en laai jag goed in die kar.

Kom toe by die jag klub aan en president is nie daar. Hy het nie vir hulle laat weet dat ek kom nie maar dis ok want hulle gee my toe 'n spot om te sit.

Word uiteindelik daar afgelaai en dis op die rand van 'n olyfboord. Daar is groot koppie 240m van my af aan my noordekant en berg in my rug. Toe ek op die pos aankom vra ek of ek 50m hoër kan skuif sodat ek verder kan sien. Dis ok.

Sit toe in die skaduwee en kry lekker koud. Op 'n stadium kom die son agter die berge uit en ek skuif nog 20m links om bietjie minder te vries.

Die eerste uur gaan daar niks aan nie. Die honde blaf maar het nog geen spore gevang nie. Niks skote klap en ek het min hoop want my pos is nie die beste. Na 'n uur sien ek 'n vark wat op die kruin van die koppie voor my hardloop. Met die afstand meter het ek klaar gemeet dat dit 240m is. Wag dat hy afkom na ons kant maar hy gaan anderkant toe. Die skote klap en my vriend laat my weet dat hy dink jy het hom.

Rukkie later kom daar weer vark op die kruin. Hy kom na ons kant. Ek skat hom so 60kg. Ek sit die geweer op die driepoot en stel scope op na 6. Hy kom af en gaan staan stil. Ek laat kruis op sy blad gaan en begin kompenseer vir wind en afstand. Nes ek wil skiet begin die knopkop langs my losbrand op 'n goeie 350m, hy wou apparently die vark aanjaag.

Nou staan ek daar en soek die vark naarstigtelik orals. Die olyfboord is baie dig en ek het 'n 6m pad waarin ek kan skiet. Na paar minute is daar nog niks. Ek haal foon uit om die ou langs my te bel om te hoor of hy iets sien en ek hoor geluid van my linkerkant. Kyk en sien daar kom klein troppie varke uitgehardloop. Hulle almal so by die 30kg en val in die skiet criterea. Die skoop is nog steeds op 6 want ek het vergeet om him af te stel. Hulle is so 40m van my af. Ek lê aan op die eerste een en hy val waar die koeël hom tref. Perfek op die blad. Ek haal oor en die 2de is reeds deur die draad. Die 3de een is by die draad en ek skiet hom klein bietjie agter toe net voor die pens. Drop ook onmiddelik. Skiet nog 2 skote op 2 ander varke wat ek rush en die laaste een kom deur en ek skiet hom laag deur die blad. Hy hou aan met hardloop.

Dis als verby en ek is moerse happy. Gaan kyk en daar lê 2 varke. Ek het die 5 skote in minder as 7 sekondes geskiet. Daar kom hond aan gehardloop en hy vat die spoor vêrder. Hy jaag die gekweste een op en ek probeer skiet maar kan nie want die son skyn solid in die skoop.

Die tracker kom daar aan en ek sê hom dat die vark reg voor ons is. Hy gaan haal die hond uit en sleep vark ook uit en ek steek hom dood met mes.

Dis my eerste trippel van varke. Ek was moerse happy. Mens kyk altyd die videos van Franz Albrecht etc en dink, bloody hell kan dit met my gebeur, en gister het dit.

Die laaste een sien ons later het moerse sweer op sy poot gehad en ons moes hom toe begrawe want sy vleis is oneetbaar.

Ek dink van nou af dra ek elke jag my nuwe hemp

Sent from my 21091116UG using Tapatalk

Methos
Hero Member
Hero Member

Re: Frankryk jag 2024/2025

Post by Methos »

2 van die 3. Die laaste een het baie gestink ImageImageImageImageImage

Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Mooi Methos, dankie vir deel.

Verkoop tonne biltong & droëwors in Frankryk!

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Lekker man Lekker
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Dankie vir die deel.
win270
Hero Member
Hero Member

Post by win270 »

Met watter kaliber/s skiet die manne daar? En ammunisie?
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

30-06, 270, 35 Whelen. 300wm die meeste. 9.3x64 en 9.3x74.

Ek is die enigste ou in ons jag met slot geweer. Ek jag met 308. Almal anders het semi autos met 3 skote. Daar is 2 met blasers wat die lineêre herlaai is.

Ook paar met haelgewere met slugs.

win270
Hero Member
Hero Member

Post by win270 »

Heng, hier in SA sal ek my .22 Hornet vir daardie varkies oorweeg. ;D

As daardie manne wil grootwild in Afrika kom skiet, sal hulle seker vreeslike kanonne wil saambring.
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Win270

Die varke kan taamlik groot ook raak en omdat daar met honde gejag word, word daar nie kanse gevat met die kwes van varke nie. 'n Groot vark maak binne oomblikke 'n paar honde dood of duisende euros se veearts onkoste. 99% van die skote is ook op diere wat hardloop.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Dankie vir die deel. Geluk met die driekuns. Gewonder wanneer jy weer met die drukjagte sou begin.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Netjies Methos. Ek is bly dit het met jou goed gegaan met hierdie jag.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Hallo almal.
Ons het nie verlede naweek gejag nie, en gister was die eerste jag sedert ek my eerste driekuns geskiet het. 'n Suid-Afrikaanse vriend wou sien waaroor hierdie jagbedryf gaan, en ek het hom genooi om saam te kom. Hy het my om 7 uur opgetel en ons het 7:30 by die klubhuis aangekom. Ons het 'n toebroodjie en koffie gehad, en die jagorganiseerder het die veiligheidsreëls en die skiet reëls voorgelees. Ek sou 'n pos in die verre noordweste van die jaggebied gehad het, maar toe, op die laaste oomblik, is ek geskuif na die verre suidooste van die gebied. Ons is eerste afgelaai en die ander ouens by hul poste geïnstalleer.
Die gebied waarin ons jag is enorm. Die ouens voor my was minstens 'n kilometer weg. Die wind het uit die noordooste gewaai, so ek het gedink dat as die honde niks aanjaag aan die begin van die jag nie, ons gedaan is, want hulle kom selde met die wind terug.
Die honde is losgelaat en dit het begin. Gou het hulle 'n reuk opgetel en tjanke is oral gehoor, saam met die geluid van klokke.
Hulle het by ons verbygegaan, en niks het uitgekom nie. Ons het weer gaan sit, en ek het vir my vriend gesê dat ek nie dink ons gaan enigiets sien nie. 'n Rukkie later, net voor 9:45, het die honde regs van my begin tjank. Ek is vroeër gesê om twee kolle dop te hou, en het gehardloop na die plek waar ek om die draai kon sien en steeds my linkerkant kon dek. Net toe ek daar kom, roep my vriend Dian my terug in 'n lae fluisterstem en sê hy hoor beweging. Ek het teruggehardloop na die plek waar ek pas weg is en die bome en bosse sien beweeg en die klippe hoor rol.
Ek het flitse van die vark gesien, maar nie genoeg om te skiet nie. Daar was 'n klein kolletjie waar daar geen bome was nie, maar steeds bosse van ongeveer 50 cm hoog. Ek het die vark sien naderkom aan die oopte en stop. Toe trek dit weer weg met 'n lopie oor die oopte. Dit was ongeveer 40 m van my af en ek het die geweer geskouer en geskiet. Effens te ver terug, maar die rug gebreek. Die vark het geskree en ek het gesien dit beweeg rond, en het weer herlaai en geskiet, laag deur die skouer. Teen daardie tyd was die honde baie naby, en ek wou nie weer skiet nie uit vrees dat ek hulle sou tref. Ek het vinnig my mes gegryp en afgehardloop en die vark deur die hart gesteek. 'n Amper witgrys wyfie van ongeveer 80 kg. Teruggestap en my vriend gee my 'n high five, ek was baie in my noppies en het hom bedank dat hy my teruggeroep het.
‘n Rukkie later het ‘n salvo skote regs van ons geklap, en na 'n rukkie het ek klippe hoor rol aan ons regterkant. Ek loop nader en sien nog 'n vark aan die ander kant van die vallei voor my hardloop. Dit verdwyn toe na regs. Ek gryp die walkie-talkie en sê vir die ou regs van my dat daar 'n vark oppad is na hom toe.
Ons loop terug na waar ons goed is, en skielik kom 'n vark van ongeveer 60 kg uit die bosse, omtrent 60 m van ons af, en hardloop in ons rigting. Ek lig die geweer en skiet, gemik op die kop. Die vark val, maar staan weer op en ek herlaai die .308 Die patroon laai nie reg nie, en die patroon sit vas net voor die kamer. Ek probeer vinnig die patroon verwyder, maar sukkel, en die vark gaan in die jong dennewoud voor ons in.
Uiteindelik kry ek 'n patroon gekamer en skiet weer op die skouer. Toe is die vark weg uit ons gesig en ek gryp my mes weer en hardloop af om dit te probeer vang voor die honde. Toe ek daar kom, het die geluide opgehou en ek kyk of ek dit kan vind. Uiteindelik kry ek by 'n wildspad uit en sien 'n sterk bloedspoor. Ek stap terug teen die heuwel op, want ek mag nie die spoor volg tydens die jag nie.
Terug bo voel ek sleg dat ek die vark nie dadelik doodgemaak het nie. Vyf minute later kom twee spoorsnyers aan, en ek vertel hulle wat gebeur het. Terwyl ons praat, roep die een uit, "daar is dit," ongeveer 250 m weg. Dit hardloop op die ander kant van die vallei regs van ons op. Ek posisioneer die geweer op die driepoot, maar ek kan nie skiet nie, want 'n ander ou op 'n pos is agter die vark. Die vark hardloop baie stadig en ongemaklik. Die honde is nie ver agter nie, en ek bekommer my oor wat gaan gebeur as hulle die vark inhaal.
Die vark gaan toe in 'n digte bosse in en verdwyn uit ons gesig, omtrent 500 m van ons af. 'n Spoorsnyer word vinnig daardie kant toe gestuur, en na 'n spanningsvolle halfuur kom die oproep oor die walkie-talkie dat hy die vark gevind het, dood.
Ek was baie bly, nie net vir myself nie, maar ook vir Dian. Ek het al vriende saamgebring en absoluut niks gesien nie, wat altyd 'n teleurstelling vir my en hulle is, want ek praat altyd van die jagte waar ek iets geskiet het, maar nooit van die kere waar jy niks sien nie.
Na 'n rukkie begin 'n spoorsnyer voor ons in die vallei weer roep, en hulle sê oor die radio dat die honde iets opgespoor het en dit kom in my rigting. Ons kyk en luister oral, en skielik verskyn 'n jakkals net waar die tweede vark verskyn het, maar in die teenoorgestelde rigting. Geen tyd om te skiet nie, en ek laat weet die organiseerders.
Net daarna kom die aankondiging dat die jag geëindig het, en ons gaan af na die plek toe om dit terug te sleep. Ons gryp die voorbene en sleep dit deur die bosse en los klippe terug teen die berg op en kom uiteindelik daar aan. Dian is bietjie uitgeput, maar ons is gelukkig met die dag. Ons sit en wag dat hulle ons moet kom oplaai, en die oproep kom oor die telefoon dat ons my tweede vark moet gaan uithaal.
Ons word opgelaai en help eers om nog 'n vark wat onder in die vallei geskiet is, uit te sleep. Toe moet ons weer omtrent 100 m die vallei af en dan terug op om by my vark te kom. Die plantegroei is baie dig, en die vallei is steil, en ons sweet toe ons aan die ander kant kom. Maak 'n tou aan die kop van die 60 kg vark vas en begin dit teen die heuwel af sleep. Ons sit ‘n paar keer vas, maar slaag daarin om onder te kom, en dan begin die lang, moeilike trek terug boontoe. Henri, 'n ander ou van 71 jaar, sluit uiteindelik by ons aan en gee 'n handjie, aangesien Dian teen hierdie tyd uitgeput is en ek deurweek is van die sweet.
Ons kom uiteindelik omtrent 30 m van die top af, en hulle het 'n klomp toue gestuur om aan die vark vas te maak en dit met 'n 4x4 die res van die pad op te sleep.
Ons kom terug by die klubhuis, en die eerste bier het soos nektar afgesak. In totaal is vier varke geskiet, en ons het hulle skoongemaak en in die helfte gekap. Ek het die helfte van die groot een huis toe geneem, en sal dit môre in maalvleis omskep. Altesaam 'n wonderlike dag!
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Lekker! Môre is dit my beurt!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Netjies gedoen.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Lyk my die geluksgodin het kom kuier. Bly ons kan van jou sukses verneem.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
JJV
Hero Member
Hero Member

Post by JJV »

Ek geniet jou jag stories baie, plaas hulle asb gereeld. JJV

Sent from my iPhone using Tapatalk
partner
Hero Member
Hero Member

Post by partner »

Nou lekker gelees en baie geniet. Dankies.
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Hello daar.
Ons het Saterdag weer gejag. Ek het my 13-jarige dogter saamgebring. Ons het 'n plek langs die Canal de Provence gekry. Ek was al voorheen by hierdie plek, maar het nie geluk gehad nie. Die area waar ons gejag het, is dieselfde plek waar ek my eerste vark van 98 kg geskiet het. Dit is net aan die rand van die dorp en net agter die gendarmerie (polisiestasie).

Ons het na ons plek gestap en ons twee stoele opgestel en gewag vir die honde om vrygelaat te word. Ek het 'n paar foto's van die plek en 'n selfie van ons geneem en dit na die vrou gestuur en gesê ons is nie naby ander jagters nie, want sy is natuurlik bekommerd oor die kleintjie. Ek het haar gesê ons is amper uit die jagveld, so ek dink nie ons sal vandag baie geluk hê nie. Ek het die boodskap om 8:52 gestuur.

Toe ons by ons plek kom, is ons gevra om op die muur van die kanaal te sit en die varke te skiet as hulle probeer verbykom. Ek het 'n 180-area voor my gehad waar ek kon skiet. Ek het vir my dogter gesê dat as 'n vark na regs hardloop, moet sy platval sodat ek 'n veilige skoot kan neem. Om 9:00 kyk ek voor my toe my dogter 'n geluid hoor en opkyk. Sy sê: "Pa, daar is 'n vark." Ek kyk waar sy wys, en agter haar sien ek 'n vark hardloop. Sy gaan plat, en ek staan reg langs haar en tel die .308 op. Ek het omtrent 2 sekondes gehad van toe sy vir my sê daar is 'n vark tot ek geskiet het. Die vark hardloop teen die heuwel op, en ek het omtrent nog 3 meter oor om te skiet voordat dit 'n onveilige skoot word. Ek neem die skoot en sien die vark val, maar dit staan weer op.

Ek hardloop die omtrent 50 meter teen die heuwel op en probeer kyk of dit aan die ander kant afgaan. Ek sien baie bloed en kyk terug. Die vark het gedraai en sleep sy agterbene agter hom aan. Ek kan nie weer skiet nie, want my dogter is agter. Ek hardloop agterna en sê vir my dogter om die dolk uit die jagsak te haal. Die vark kom tot binne 5 meter van haar af, en sy tel die stoel op om haarself te verdedig , en dan swaai dit na regs af.

Ek het die kruis op hom en kan nou skiet, want sy is agter my, maar die honde kom nou van voor, so ek kan steeds nie skiet nie. Sy gee my die dolk en ek sit die geweer neer en hardloop agter die vark aan. Dit is "au ferme," in 'n bos, en ek nader dit. Dit probeer my twee keer storm, en ek probeer dit agter die kop gryp om dit te steek, maar dit probeer my byt. Die honde gryp dit en trek dit na die ander kant van die bos. Ek gaan om en steek dit agter die skouer. Ons was baie opgewonde! My dogter het die laaste deel verfilm, so ek sal probeer om dit te plaas. 'n Lekker klein beer varkie van 30 kg.

Altesaam is 19 varke vandag geskiet. Een van die trackers het 'n gewonde vark gevolg, en toe dit uitkom, het hy daarop gespring. Let wel, hy weeg 160 kg, so hy het die gewigvoordeel gehad. Toe hy na sy mes reik, het hy gevind dat hy dit vergeet het en het hy 'n baie hardegat 60 kg vark onder hom gehad, so hy het 'n klip opgetel en dit daarmee dispatch ... 'n regte Obelix.

Een van die ouens het 5 varke geskiet, en ten minste 7 is gemis. 'n Groep van 30 het ook die jag gebied ontsnap.

Hier is die video van hoe ek die vark dispatch het. Ek kon nie skiet nie as gevolg van die pak honde.

https://www.youtube.com/watch?v=rSK4oDEH7hI
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Paar fotosImageImageImageImageImage

Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

Dankie vir die storie en die fotos.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Baie geluk met die familiejag. Lyk asof sy dit geniet het en nie gril vir die bloed nie.
partner
Hero Member
Hero Member

Post by partner »

Dankies weer vir n Lekker storie en fotos. Het dit nou baie geniet. Net n vragie. Wat is die Swaarste Vark wat Jy van weet. Wat al daar geskiet is?. Enige plek in Frankryk.
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Hi Partner

Hierso is 'n artikel (in Frans) van die swaarste varke in Frankryk wat geskiet is:

https://www.chassons.com/actus/top-10-d ... ce/385309/

240kg
213kg
210kg
191kg
185kg
176kg
174kg
172kg

In een van my eerste poste dink ek, op GS het ek gskryf van my vriend wat een van 174 kg geskiet het wat nie op die lys is nie.

In Turkeie weeg hulle gereeld oor die 300 kg van wat ek hoor.

Laasweek vrydag het die spoorsnyer wat die vark met die klip dood geslaan het, een geskiet van 130kg.

Daar is êrens 'n foto van 'n dame wat met haar eerste druk jag nadat sy haar lisensie gekry het een van 191kg geskiet het, met dubbel loop haelgeweer.

Cheers
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Vandag 4 varke geskiet. Sal later die storie pos.

tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ons wag in spanning.
Post Reply