Raad vir 'n nuwe Knaldemper.
- Stukkies
- Newbie

Raad vir 'n nuwe Knaldemper.
Goeie middag manne.
Ek opsoek na julle raad, ek het voorheen met my ou 303 Br gejag maar het onlangs vir my 'n 300 PRC aangeskaf. Die probleem is die kettie skop soos amper twee 303's. Ek het nog nooit 'n knaldemper voorheen besit nie so soek bietjie raad waarna om te kyk. Die geraas pla my nie veel nie maar ek sal iets wil he wat die skop minder sal maak en dit vir my 'n plesier sal maak om dalk op 'n naweek 'n paar skote saam met vriende te gaan skiet. Ek het na die volgende make al gekyk maar is nie seker en dit is 'n duur item so sal graag eeste keer reg wil koop. Is daar dalk enige make wat ek dalk totaal en al moet vermy?
APW Warbird
Sniper - Tec M
Warrior
Ek opsoek na julle raad, ek het voorheen met my ou 303 Br gejag maar het onlangs vir my 'n 300 PRC aangeskaf. Die probleem is die kettie skop soos amper twee 303's. Ek het nog nooit 'n knaldemper voorheen besit nie so soek bietjie raad waarna om te kyk. Die geraas pla my nie veel nie maar ek sal iets wil he wat die skop minder sal maak en dit vir my 'n plesier sal maak om dalk op 'n naweek 'n paar skote saam met vriende te gaan skiet. Ek het na die volgende make al gekyk maar is nie seker en dit is 'n duur item so sal graag eeste keer reg wil koop. Is daar dalk enige make wat ek dalk totaal en al moet vermy?
APW Warbird
Sniper - Tec M
Warrior
Star M40 9mm par
Howa 300 PRC
303 British 1917 Original
Glock 27 40 S&W
Star M40 9mm par
-
Malan123
- Hero Member

Re: Raad vir 'n nuwe Knaldemper.
Jy kan gerus na die next level en oryx ook kyk. Albei het vir my goed gewerk. Saam met die knaldemper, koop sommer een maal 'n limbsaver recoil pad as jy kan. Maak die wereld se verskil. My skouer was vir lank blou...
- Capt. Yoda
- Hero Member

Jy gaan n taamplike groot KD op daai roer moet sit om hom sag te maak maar as jy hom van n bakkie af gebruik is dit nie n probleem nie.
Vir die groot kalibers werk die Warrior met die brake voor op nogals baie goed
Vir die groot kalibers werk die Warrior met die brake voor op nogals baie goed
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- DeonvTonder
- Full Member

As jy nie gepla is oor die geraas nie wat van 'n gewone brake om die terugskop te tem. As jy wel iets soek om die klank ook te demp dan sal ek aanraai dat jy kyk na die warrior of apw se modelle wat die brake vooraan die silencer het.
Glock 19 Gen 3
Howa 308
Howa 6mm Creedmoor
Voere 22LR
Baikal 12GA SS
Lee Enfield 303
Rossi .38 SPL
Howa 308
Howa 6mm Creedmoor
Voere 22LR
Baikal 12GA SS
Lee Enfield 303
Rossi .38 SPL
-
PhilManders
- Newbie

Ek het 2 APW Warbirds, hulle werk baie mooi en is uiters goeie kwaliteit. Die Limbsaver is ook 'n baie goeie voorstel!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Malan123
- Hero Member

Ek het my warrior verkoop. Balans van die geweer gaan 'n groot faktor wees vir jag. My tikka 300 het my moertoe geskop tot ek die limbsaver opgesit het. Ek wil amper sover gaan om te se die recoil pad was vir my 'n groter game changer as die silencer. Ek skiet nou daai roer heeldag en my tande is nog oraait
-
Martiens Bekker
- Full Member

Jy gaan nou ongelukkig 2000 opinies kry. Ek kan wel deel wat vir my werk. Martel Jacobs van CMG Recoil Reaper. Ons is bederf om hom hier in die Suid Kaap te hê. Baie skuts jag en skiet kompitisie met sy kannetjies. Hy het 3 modelle. Gesels gerus met hom.
2de ding is, bly weg van 'n reflex tipe silencer. Dit gly oor die loop. Die hitte wat daar binne op bou na paar skote is rof en beskadig jou loop.
2de ding is, bly weg van 'n reflex tipe silencer. Dit gly oor die loop. Die hitte wat daar binne op bou na paar skote is rof en beskadig jou loop.
- Stukkies
- Newbie

Baie dankie vir die raad sover, die Limbsaver is dit 'n ander recoil pad wat agter op die stock gemonteer word, is daar 'n spesifieke maak? By wie het julle dit gekoop?
Star M40 9mm par
Howa 300 PRC
303 British 1917 Original
Glock 27 40 S&W
Star M40 9mm par
-
Malan123
- Hero Member

Ja hulle het verskillende kodes vir verskillende kolwe. Is maar moeilik om hulle hier te kry so jy moet rondsoek en bel
-
Glocked
- Sr. Member

Recoil pad maak verseker 'n groot verskil. Ek hou nie van 'n silencer nie, agv die gewig en balans. Ek het op die 6.5PRC ook eerder 'n muzzlebrake opgesit, om die impak beter te kan volg, en dit werk soos 'n bom vir die terugskop. Maar ja, almal om jou is gewoonlik nie so tevrede soos jy nie
Howa 6.5PRC
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
- DBFourie243
- Newbie

Jy Kan gerus na Clarence Swanepoel se silencers kyk ek het 1 op my 7mm rem mag en hy skiet soos n droom al wat jou dalk kan pla hy is n bietjie gewigtig
Hoop jou kom reg
Hoop jou kom reg
243
7x57
7mm Rem Mag
375 H&H
7x57
7mm Rem Mag
375 H&H
- Chevvy SS
- Hero Member

Bel vir John Brussel in die Kaap by 083 7493866. Hy het 'n "ding"(naam vergeet) agter, binne-in my 300WM se kolf gesit wat ten minste 20%+ se byt uitgehaal het.
Tesame met 'n demper wat op was, kan ek nou gemaklik van die bank af skiet.
Tesame met 'n demper wat op was, kan ek nou gemaklik van die bank af skiet.
- Fanta300
- Hero Member

Jy praat seker van ‘n kwik buis wat in die kolf gemonteer word. My 300WM het een in maar was daar toe ek gekoop het so kan nie sê watse verskil hy gemaak het nie maar terugskop is heel aanvaarbaar vir my.
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.